Uložení předních tlumiču octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0
Uložení předních tlumiču octavia
Čau potřeboval bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti jiným uložením tlumičů na octavii1 1.9tdi.... tím myslím aby se auto dostalo o něco málo níž... Někde sem četl že se používá uložení z vw polo 6n2.. tak se chci zepat jestli tam pasuje a jak se tím auto sníží... dík
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 551
- Registrován: 03 pro 2007, 20:14
- Bydliště: Doksy + Praha
Odpovědi: 0
já jsem rád že jsem ji dostal výš, už v serii vana občas protestovala a to jezdim jen po silnicích. Po té co jsem jednu řachnul jsem auto celkově přizvedl
nevim nevim snižovat O1. zvážil bych to
nevim nevim snižovat O1. zvážil bych to

R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
se sníženou oktou o nějakých 30-40mm se dá jezdit úplně na pohodu, i něakých 60mm snížení se ještě dá na denní ježdění
ale není špatný přizvednout motor, aby byl výš než nápravnice, přeci jen tu hliníkovou vanu soudruzi z VW nevymysleli dobře.

ale není špatný přizvednout motor, aby byl výš než nápravnice, přeci jen tu hliníkovou vanu soudruzi z VW nevymysleli dobře.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
-60mm, není na ježdění, to je tak na ukazování na tuningu v sekci leštěnky nahovno.turbo kamna power píše:se sníženou oktou o nějakých 30-40mm se dá jezdit úplně na pohodu, i něakých 60mm snížení se ještě dá na denní ježdění![]()
ale není špatný přizvednout motor, aby byl výš než nápravnice, přeci jen tu hliníkovou vanu soudruzi z VW nevymysleli dobře.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Re: Uložení předních tlumiču octavia
sežeň si pružiny z Octy RS.tomas frolec píše:Čau potřeboval bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti jiným uložením tlumičů na octavii1 1.9tdi.... tím myslím aby se auto dostalo o něco málo níž... Někde sem četl že se používá uložení z vw polo 6n2.. tak se chci zepat jestli tam pasuje a jak se tím auto sníží... dík
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0
Pružiny mám sportovní takže z rs nepotřebuji... jen zadek sedl trochu níž jak předek a chci to srovnat. 2 sezony sem jezdil na origo tlumičích a sportovních pružinách -35mm a sedlo to že předek byl víš jak zadek... potom jsem, koupil stavitelné kw.... poslal sem to dolu co to šlo stím sem jezdil 1 sezonu ale to snížení mě vyhovovalo jen ta tvrdost už byla moc a tak sem se rozhodl zpět přejít na nové origo tlumiče a pružiny -35mm aby netrpěli tolik tlumiče ale zase sedí před víš cca 1,5cm proto chci to uložení. Jinak snížení sme měl před přes 65mm dolů, rs nárazník +podspoiler z leona a jezdil sem sním celý rok a ani jednou sme neměl nikde problém 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5057
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Až vyřeším,jak elegantně snížit i zadek bez hledání pružin z RS za nehorázný prachy,tak předek jedním ze dvou popisovaných způsobů. Vzadu by to šlo vyndáním té gumy pod pružinou a nahrazením velmi slabou,ale co to vydrží? Nebo za neustálého chlazení (aby se nevyhřála) ubrání cca 1 závitu ( 10mm ) výšky pružiny. Ale stále se mi to zatím nezdá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Máš si dát pořádnou ochranu agregátumaiello píše:já jsem rád že jsem ji dostal výš, už v serii vana občas protestovala a to jezdim jen po silnicích. Po té co jsem jednu řachnul jsem auto celkově přizvedl
nevim nevim snižovat O1. zvážil bych to


