Uložení předních tlumiču octavia

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2014, 15:19

Uložení předních tlumiču octavia

Příspěvek od tomas frolec »

Čau potřeboval bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti jiným uložením tlumičů na octavii1 1.9tdi.... tím myslím aby se auto dostalo o něco málo níž... Někde sem četl že se používá uložení z vw polo 6n2.. tak se chci zepat jestli tam pasuje a jak se tím auto sníží... dík
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

přesně tak, uložení z pola, udělá to tak 10mm snížení cca
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Na zadek to funguje taky?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ne, přední uložení na zadek opravdu nefunguje (noteeth)

teď vážně: na zadek jedině jiný pružiny, tam nic jinýho nevymyslíš (golf 4, octa atd.)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2014, 15:19

Příspěvek od tomas frolec »

Takže polo jaký rok tj jedno? a motorizace taky?
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

já jsem rád že jsem ji dostal výš, už v serii vana občas protestovala a to jezdim jen po silnicích. Po té co jsem jednu řachnul jsem auto celkově přizvedl

nevim nevim snižovat O1. zvážil bych to :roll:
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2014, 15:19

Příspěvek od tomas frolec »

Sníženo mám ale předek je asi o 1-2cm výš jak zadek tak to chci srovnat... jinak nechci nakoplou kozu :-D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

se sníženou oktou o nějakých 30-40mm se dá jezdit úplně na pohodu, i něakých 60mm snížení se ještě dá na denní ježdění :)
ale není špatný přizvednout motor, aby byl výš než nápravnice, přeci jen tu hliníkovou vanu soudruzi z VW nevymysleli dobře.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

turbo kamna power píše:se sníženou oktou o nějakých 30-40mm se dá jezdit úplně na pohodu, i něakých 60mm snížení se ještě dá na denní ježdění :)
ale není špatný přizvednout motor, aby byl výš než nápravnice, přeci jen tu hliníkovou vanu soudruzi z VW nevymysleli dobře.
-60mm, není na ježdění, to je tak na ukazování na tuningu v sekci leštěnky nahovno.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Re: Uložení předních tlumiču octavia

Příspěvek od Kornout »

tomas frolec píše:Čau potřeboval bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti jiným uložením tlumičů na octavii1 1.9tdi.... tím myslím aby se auto dostalo o něco málo níž... Někde sem četl že se používá uložení z vw polo 6n2.. tak se chci zepat jestli tam pasuje a jak se tím auto sníží... dík
sežeň si pružiny z Octy RS.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2014, 15:19

Příspěvek od tomas frolec »

Pružiny mám sportovní takže z rs nepotřebuji... jen zadek sedl trochu níž jak předek a chci to srovnat. 2 sezony sem jezdil na origo tlumičích a sportovních pružinách -35mm a sedlo to že předek byl víš jak zadek... potom jsem, koupil stavitelné kw.... poslal sem to dolu co to šlo stím sem jezdil 1 sezonu ale to snížení mě vyhovovalo jen ta tvrdost už byla moc a tak sem se rozhodl zpět přejít na nové origo tlumiče a pružiny -35mm aby netrpěli tolik tlumiče ale zase sedí před víš cca 1,5cm proto chci to uložení. Jinak snížení sme měl před přes 65mm dolů, rs nárazník +podspoiler z leona a jezdil sem sním celý rok a ani jednou sme neměl nikde problém ;-)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jak píše kornout pružiny z RS a budes mit klid......mam je na toledu a max spokojenost...... 8)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Odklepni na tlmiči to oko,ktoré prechádza cez spodnú skrutku v uložení tlmiča. Tlmič potom pustíš ešte 1cm nižšie. Limitujúci faktor je ponechanie medzeri medzi spodkom tlmiča a manžetou na klbe. Ja som tak jazdil a bez problémov. Robota na pol hodky jedna strana.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5057
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Až vyřeším,jak elegantně snížit i zadek bez hledání pružin z RS za nehorázný prachy,tak předek jedním ze dvou popisovaných způsobů. Vzadu by to šlo vyndáním té gumy pod pružinou a nahrazením velmi slabou,ale co to vydrží? Nebo za neustálého chlazení (aby se nevyhřála) ubrání cca 1 závitu ( 10mm ) výšky pružiny. Ale stále se mi to zatím nezdá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2012, 14:26

Příspěvek od Mnau »

maiello píše:já jsem rád že jsem ji dostal výš, už v serii vana občas protestovala a to jezdim jen po silnicích. Po té co jsem jednu řachnul jsem auto celkově přizvedl

nevim nevim snižovat O1. zvážil bych to :roll:
Máš si dát pořádnou ochranu agregátu :-D tahle vecička mi už parkrat zachranila vanu, jinak mám -30/-30 a jezdim všechno možný, naposled sem si dával někde u Mohelnice rozryte staveniště a nějké cesty pro traktory mezi poli :-D a v zimě to na sněhu dělá krásný proužky !!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“