ta technix

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

přesně, ale chce sportovni podvozek, tudíž snížení a vetsi tuhost, ne kazdemu to ale sedne a rad se vraci zpet k originalu.Me je auta trochu lito, ale co bych pro krasu neudelal :D
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
3dmax4
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 01 lis 2013, 14:54

Příspěvek od 3dmax4 »

Jen se snažím rozumně poradit. Když někdo potřebuje sportovní podvozek, tak do tatechnixu nejde nebo se na něj moc neptá, to delaji (stejne jako ja sem to delal) lidi tédéíčkopíčovoletojede a nakonec zjisti, že nepoznaj hranici seriovyho podvozku.

Když na okruh na hobby, tak tatechnix ano. Na normální jezdeni a aby to vydrželo je pak lepší brat něco osvědčeného (Sachs Touring, Bilstein B4/B6, KYB Excel/Ultra) a k tomu pruziny Eibach\Weitec, plny puky a tvrdsi ulozeni stabiku. Takhle se da poskladat hodně vyvazeny podvozek do 15000k.
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

určitě to neni jen o tlumičích a perech, ty znacky co jmenuješ jsou sportovni tlumiče na komfortni jezdeni a zaroven se na ně muzes spolehnout. Když už bych do toho šel tak jak píšeš ty, tak dát všude unibaly a bude to jak motokára.Ale s tim pak jet na silnici, troufnu si rict i 1 . třídy je velká otročina, opravdu tak na okruh.Zvolil jsem KW kvuli referencím co se tyče tvrdosti a chtěl jsem stavítko, na rozbité cestě to ani moc neodskakuje, no prostě jsem spokojen, ale budu se poohlížet po Var.3, zadek bych rád nastavil trochu jinak.
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

" na rozbité cestě to ani moc neodskakuje" ?
Když toto napíšeš tak je vidět, že ten podvozek je na ho......
Se správně postaveným podvozkem nic jako odskakování řešit nebudeš.
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

:D :D :D tak to joooooo :D . A jak si chces nastavit podvozek bez nastaveni tuhosti? Nevim z kama si, ale tady na vysocine se moc nejezdi po silnicich, tady je to o hubu i na kole . . .Jako odskakovani si predstavuju to kdyz mi auto klouze v zatacce do boku z dusledku nerovnosti podlozi, coz muj podvozek nedela, ale rozhodne nekopiruje podlozi jako seriovy podvozek, coz necekam od sportovniho podvozku kterej ma plnit svoji funkci pri 2cm zdvihu . . .Na cem jezdis ty?
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Jsem z Prahy. U svých sériových aut mám seriový podvozek. U nesériového auta jezdím na HP sporting. Když budeš hledat tak možná najdeš i s jakým autem.
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

hele, to je jedno, nebudeme se hadat, kazdej jezdime jinde, jinym autem, na jinem podvozku a kazdy ma jine potreby a pocity z jizdy.Vybirame si podle toho co kazdemu z nas vyhovuje, a nebudem jezdit na necem co stoji za hovno, jinak bychom nedavali za podvozek x desetitisic ;)
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Myslím, že na Vysočině toho mám taky dost najeto a neřekl bych, že tam jsou silnice jiné než v ostatních krajích. Nicméně jsem reagoval na to že, jsi napsal, že to ani moc neodskakuje. Kdybych dal nějaké peníze za podvozek a on pak "ani moc neodskakoval" tak bych se asi po.... Ale jak píšeš je to jen o tom co komu vyhovuje.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Taky se chystám koupit stavitelnej podvozek, někde TA technix schválí, někde né stejný je to s podvozkem JOM. Koukal jsem na ebay a dá se tam koupit ještě FK AK-STREET kolem těch 7 000 nebo tenhle http://www.ebay.com/itm/RS-Cup-Contakt- ... 1c41ca1b50 a nebo
http://www.ebay.com/itm/GTO-Gewindefahr ... 540b997f3e

Máte s těmahle značkama někdo zkušenosti ? Bude to lepší než TA ?
Uživatelský avatar
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Vsechno je to to stejny, uzky pistnice. Prebalovana Cina. Vsak se koukej maji s jomem uplne stejny i ty matice vzadu. V cine to dela jeden vyrbce akorat dela ruzny barveny provedeni a jiny prelepky prez to. dej si stranou par kc vic a porid to AP, ktery se v nemecku udajne prodava i pod jmenem DTS ;)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

pořád je to o tom stejným, buď chceš podvozek na parádu nebo na funkčnost, bohužel rozdíl mezi těmito dvěma použitími je třeba i 15-20tis Kč
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

ta technix

Příspěvek od ezop »

No měl jsem v prdeli tlumiče na vw t4 a koupil jsem nove ta technix a bylo to snad ještě horší .....za mě ani nahodou
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

kdybych chtel karu snizit na srazy aby tam stala jako showcar, tak to neresim, ale kdyz se chci na auto spolehnout a jezdit s nim na hrane adheze tak musim poridit funkcni podvozek.Chapu ze ne vsichni penize maji a chteji si zazvodit, ale date penize do neceho co vas vypeče po par kilometrech a pak to prodate za pulku a stejne koupite kvalitni funkcni podvozek
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Uživatelský avatar
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

me slova ;)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Už mi to celkem hoří :D čeká mě STK a spodní uložení zadního tlumiče mlátí kov na kov :-) nechci s autem závodit spíš mi jde o to, aby to trochu vypadalo :-) každopádně stavitelný AP stojí kolem 12 co sem našel :( né že bych je neměl, ale jestli to má smysl, když je to jen kvůli vzhledu do budoucna plánuju vzduch, když to vyjde (LOL) ale tam je taky třeba mít kvalitní tlumiče :-)

FK jsem našel že je německá firma, ale za tu cenu to budou asi dělat v Číně
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“