Peugeot 207 vodni pumpa

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karter
Aktivista
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Peugeot 207 vodni pumpa

Příspěvek od karter »

Chlapy dotaz jde o Peugeot 207 r.v.08 obsah 1.4i 54KW .Auto se nehřeje teplota drží na 90 stupnich.Ale když povolim vičko od nádobky na vodu tak vše zni vyteče ven je tam tlak.Hadice když je auto zahřáte tak ta od nádobky je studená jak otevřu vičko tak tam už vlitne voda a talči to ven.Odpojil sem přepad na nadábce dal do pet lahve s vodou a bez bublinek.Auto topí.Tak čim to muže byt vodni pumpa nebo těsnění pod hlavou?
Naposledy upravil(a) šulda dne 01 říj 2023, 09:00, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nějak té závadě nerozumím...?
nehřeje se, topí to
to že je tam u zahřátého motoru tlak je normální..
karter
Aktivista
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

To jo to chapá že nějaký tlak tam byt musí ale když otevřu vičko tak mi všechna voda vystřika ven a slišim v hadicích jak leti vzduch ten tlak je tam moc velky.Když přeci povolim vyčko tak jsi to trochu odfoukne a tim to konči.Jenže tady jak ho otevřu tak leti voda hned ven.A hadice taky nejsou nějak extrémně tvrdé že by to šlo s pod těsnění pod hlavou.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

pokud nejsou hadice tvrdý, nehřeje se to a topí to tak neřeš a jezdi ( nebo ten čí to je )
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A proč za tepla otevíráš víčko, to mi nejde na rozum..Je to přetlakové chlazení, což už říká vše..Poslechni romana1648, hledáš problém, kde není . Proč je asi napsáno na mříčce chladiče nebo na chladičí Pozor, možnost opaření při povolování víčka chladiče? :)
nepropadat panice...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

No to neotvíram ja ale sou prostě lidi kterým určite věci člověk nevysvětli :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:) jo, jen jsem se divil..Mám takového kamaráda, neustále něco řeší a když se ho zeptám, ono to nechytá? Chytá..Ono to špatně jede? Dobře to jede.Co to teda dělá, že tam pořád koukáš? Nic, ale co to tam je? apod. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele, to je přesný...spousta lidí je prostě nervózních, když na autě nemuseli dlouho nic řešit...zvyklí z dob Š120 kdy musel Franta z JZD co týden něco ladit ;) , někteří si chtějí prostě s mechanikem jen pokecat o neduzích svého stroje, byli by za to ochotni zaplatit 500,- za hodinu jak za konzultaci s advokátem (rofl)
páč dneska s někým rozebírat hodiny velký hovno, na to nikdo nemáme čas :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Brilantně řečeno... (LOL)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ale je to tak...nekteri kluci to tak delaji...se strejdou pokecaji,proberou pro a proti,poslechnou si jejich zivotni trampoty,polituji a pak jim reknou ranu dvakrat vetsi jak jinde
borec ale odjizdi spokijenej ze si overil svoje teorie a nasel pochopeni :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tahle práce je čím dál únavnější a otravnější už jen pro to jednání s lidmi. Vždy jsem věděl, že to není sranda a byl jsem kdysi rád, že je nade mnou mistr, který to řeší. To ,že dnes najít Čecha, který není chytrý jako sáňky v létě, je zázrak.Z internetu a z hospody ví vše, předem určí co to asi je, když mu sdělíš závadu, pokývá moudře hlavou, když mu řekneš cenu, zabije Tě pohledem a jinak Tě vůbec neposlouchá, protože je mu vše jasné..Jakákoliv pokora je dnes téměř neznámý pojem. Ne kvůli mě, na to seru, ale když někam jedu a něco od toho dotyčného chci, je zde předpoklad /aspoň malý/ že dotyčný má jistě také nějaký názor a už někdy auto viděl. I když přijdu k 18 letému klukovi, že od něho chci např. vyměnit střechu nebo cokoliv jiného, budu pokorně držet hubu, od toho je tam on a já chci za peníze od něho vykonat práci. Pokud to umím sám, tak jej nepotřebuji..Je to jednoduché, ale mnoho lidí to nechápe. Ale např. u doktora člověk má být "pokorný" , ale ostražitý, protože tam jde o kejhák../naštěstí tam moc nechodím/. Někdy mi už ty mudrcové tak serou, že příště mám moc práce nebo rovnou řeknu, že to dělat nebudu...A bude to čím dál horší a nezávidím těm, kteří teprve začínají..
nepropadat panice...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Jo a nejlepší sou ti zákaznici co přijdou pozdravi a první z nich vypadne kolik dostanou slevu na materiál a na práci.Dnes je to vychcan vedle vychcaná.Svět se v piču obraci :) Takže jak řika kolega předemnou bude huř!!!!!!
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5475
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

to máš pravdu dnes ludia počuju na slovo zlavu a akcia a kupia uplu somarinu pretože sa to vyplatí


robí sa to tak že k cene pripočítaš 3O% a potom dáš zlavu 20% a sú spokojný koľko ušetrili ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Cervan Petr
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 28 zář 2023, 10:03

Re: Peugeot 207 vodni pumpa

Příspěvek od Cervan Petr »

Zdravím.Mám peugeot 207. 1,4i. 54kW.Koupeno před dvěma roky.Po 3měsících olej ve vodě.Garážník mi vyměnil těsnění pod hlavou,šrouby zůstaly původní.Těsnění bylo totál shnilé.Rovina hlavy se neměřila.Problémy zůstaly-trocha olele ve vodě,hadice k chladiči tvrdé,po otevření expanzky stoupala hladina o 3cm,voda se musela dolévat asi 3dcl za týden,teplota kolísala mezi 70-90stupni,teplota sloupala po projetí zatáčky.Zjistil jsem stržený odvzdušñovací šroubek v tělese termostatu.Tento díl je bohužel z umělé hmoty.Tímto strženým šroubkem unikala voda a byl přisáván vzduch.Koupil jsem nové těleso termostatu lepší,z hliníku.Problémy ale zůstaly.Bylo mi doporučeno vyměnit motor.Nebylo co ztratit,tak jsem sundal hlavu motoru.Těsnění opět po roce od opravy rozpadlé(jízda se zavzdušněným motorem).Měřením jsem zjistil,že vložky 2 a 3 nemají přesah,povrch vložek je hrubý,tedy neutěsnitelný.Správná oprava by byla velmi drahá-brousit hlavu,tlakovat hlavu,brousit blok,měnit vložky...tak jsem zkusil náhradní řešení a byl jsem úspěšný.Dal jsem nové těsnění,nové šroby a těsnící plochy vložek válců potřel tmelem LOCTITE 5972.Tento tmel vydrží 310 stupňů a udrží 340 atmosfér.Motor jsem smontoval,drží,problémy nemám.Teplota drží na 90 jak přibitá,hadice,měké,tlak v expanzce již není.Takže doporučuji zkusit při podobných problémech tento tmel..tuba 200ml za 500kč zhruba.Samozřejmě je nejdřív potřeba odstranit původní přícínu-vyměnit umělohmotné pouzdro termostatu za hliníkové.Nevím proč tam dali tak zoufale špatný díl,který nemá šanci vydržet ani jedno odvzdušnění aniž by se nezničil.S pozdravem Cervan,Bečov nad Teplou.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“