Stránka 1 z 3
110 KW ARL netáhne, syčivý zvuk
Napsal: 28 kvě 2014, 15:43
od Shorty.
Zdravím už pár dnů řeším to, že vůz nemá požadovaný výkon a je slyšet ze strany spolujezdce takový syčivý vzduch jako když někde utíká vzduch. Je to jen při tahu, většinou tak kolem 2000-2500 ot. Ale teď mi příjde, že se to zhoršuje. Bylo to na VAGu, který nic nehlásil, hledaly sme to s kamarádem a nic.
Už sem byl bezradný a svěřil auto do servisu, kde bohužel se nic nenašlo, bylo kontrolováno vedení k turbu a hadice a prej nikde nic nebylo:( tak je prej odmastili za tejden až 14 dní se mám zase zastavit jestli bude nějaká od oleje. Pak ještě říkal, že se mu nezdá katalyzátor, že je asi ucpanej a že by to mohla bejt taky příčina... fakt už nevím co stím
Dva nezávislý mechanici a ani jeden nenašel příčinu, přitom turbo by mělo být oká nemá vůli a ani nežere olej
Napsal: 28 kvě 2014, 16:58
od martinsidlo
Syčí = utíká vzduch za turbem. Změň servis.
Napsal: 28 kvě 2014, 18:18
od Shorty.
kde přesně za turbem ? co přesně by to mělo být abych věděl na co se zaměřit ?
Napsal: 29 kvě 2014, 05:18
od nogis
kdekoliv. od stolu ti to fakt nikdo neřekne. hledej
Napsal: 29 kvě 2014, 06:16
od pechy-turbo
natlakovat ...

Napsal: 29 kvě 2014, 11:06
od patrafrix
projdi vedení vzduchu od turba po sání, někde určitě asi uvidíš hadicu omaštěnou od oleje, tam někde bude díra (jestli je to opravdu ono),jinak jak tady borci říkají "těžko říct takhle od stolu"
Napsal: 29 kvě 2014, 14:24
od Shorty.
já chápu, že od stolu se to říká blbě

ale už sem to měl u dvou mechaniků a ani jeden nic nezjistil mě už ztoho přeskočí... mít garáž tak si to rozeberu do mrtě sám a kouknu hadice, ale dělat to na ulici nemůžu.
Vím, že zkoušeli hadici zmáčknout a při sešlápnutí jí to normálně nafouklo prej... zase říkal, že je odmastili a za 14 dní se máms tavit, že pokud je někde prdlá tak bude od oleje... ale všiml sem si, že zespod egr ventilu jak jsou ty šrouby je lehce od oleje což mi řekl mechanik, že je normální dokud to nechčije z těch dírek...
Napsal: 29 kvě 2014, 15:22
od favo
U EGR ventilu je to normál, netěsní většinou přes uložení hřídele klapky.
Napsal: 29 kvě 2014, 15:31
od mesi3
Přeci sundat hadici z turba nasadit na ní trubku s navarenym víkem a v něm ventilkem je práce i s výrobou trubky na hodku max ... Tak nehcápu proč to v servise neudělaj a hned vědí.
Napsal: 29 kvě 2014, 16:53
od Shorty.
bohužel taky nevím co přesně zkoumali, čekám zítra telefon abych si pro auto přijel a zeptám se na to... mě už omejou z toho kdyby tady byl někdo z Plzně nebo okolí kdo by mi to zkoukl bylo bvy to super. Jinak sem četl na bmw forum, tip na kontrolu ahdic prej je postříkat čističem na brzdy, že když je tam netěsnost tak vyletí otáčky ?
To čekání a nejistota je hrozná v servisu prej, že to odmastili a za 14 dní jízdy se mám stavit aby se podívali zda je nějaká od oleje či ne...
Napsal: 29 kvě 2014, 18:30
od marena tdi
Mne minule vyskolila praskla plastova trubka pred motorem . Prasklo to primo ve svaru . Nic neslo poznat . Az pri natlakovani systemu se krasne otevrela . Tak ze to chce opravdu poradnou kontrolu.
Napsal: 29 kvě 2014, 20:42
od Kornout
může to být i kat a funět to někde z výfukové části, ale to stačí na chvíly povolit 3 štefty a zkusit to.
Napsal: 29 kvě 2014, 21:07
od Shorty.
natlakovat takže třeba nějakým kompresorem ? dejmetomu, že něco takového
http://www.youtube.com/watch?v=tJCfF_Q3Tmc a buď takhle zkouknout hadice až po vyndání a nebo tam zapojit ten díl s tím ventilkem ?
Jinak, že by to mohl dělat kat říkali v servisu taky, že je prej už dost zanesenej. Je fakt, že auto vůbec nehulí ikdyž se tomu šlápne
Napsal: 29 kvě 2014, 21:18
od TomášTDI
můžeš mít třeba taky prasklí cooler
Napsal: 30 kvě 2014, 06:56
od Ladas
nebo trubku od turba k EGR a nebude tlak na spalinách
