Vodní čerpadlo Pierburg Peugeot 407 1.6HDi, najeto 195 000km, prvomontáž, bez úniku chladící kapaliny, mírná vůle v uložení hřídele:
Vodní čerpadlo SKF, Citroen Berlingo 1.6HDi, najeto podle štítku cca 70 - 80 000km, únik chladící kapaliny kolem ucpávky, únik chladící kapaliny kolem šroubů čerpadla ( patrně je naprd to plechové deformační těsnění ), slušná vůle v uložení hřídele:
Vodní čerpadlo Ford Fusion 1.4, prvomontáž Ford ( mám ale informaci, že by se mělo jednat o Pierburg ), najeto 191 000km, bez úniku chladící kapaliny a bez vůle.
Vodní čerpadlo SKF na Peugeot 2.0HDi - 8v, nebo poslední generaci motoru 1.9D DW8B, najeto 150 000km, bez úniku chladící kapaliny a bez vůle.
Vodní čerpadlo VW 1.8Turbo, prvomontáž VW, najeto 158 000km, bez vůle nebo úniku chladící kapaliny.
Vodní čerpadlo Graf PA731, na 1.9TDi, najeto 135 000km, bez vůle, možná s velice drobným únikem přes úcpávku.