uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tohle právě je ta sranda, jde spíš o ty náklady, protože než nastane "kavitace" jako na vodních turbínách, bude dávno po pumpě. Vždy dávám přednost plechu už jen proto, že ten se tak snadno neprotočí, protože jen tak u železa nezmizí přesah , který vrtulku drží na hřídeli..Za chvilku budou i hřídelky z PVC nové doby a pro železo v autě zbyde jen místo u šroubů s momentem..Rayx píše:To nevypadá moc na origo, VW dneska (jistě posledních 17 let) všude cpe plastový vrtulky pro omezení kavitace a nákladů Tohle provedení vrtulky jsem viděl třeba od Grafa/Metelli, takže asi i HEPU.
nepropadat panice...
Koncern měl dřív u starého TDI vrtulky z plastu a najela nesmysl, tím to jelítko nebude. Tobě ale nemá cenu nic vysvětlovat, ty pamatuješ šemíka jako hříbě, jsi už mimo mísu.jericho-3 píše:Tohle právě je ta sranda, jde spíš o ty náklady, protože než nastane "kavitace" jako na vodních turbínách, bude dávno po pumpě. Vždy dávám přednost plechu už jen proto, že ten se tak snadno neprotočí, protože jen tak u železa nezmizí přesah , který vrtulku drží na hřídeli..Za chvilku budou i hřídelky z PVC nové doby a pro železo v autě zbyde jen místo u šroubů s momentem..Rayx píše:To nevypadá moc na origo, VW dneska (jistě posledních 17 let) všude cpe plastový vrtulky pro omezení kavitace a nákladů Tohle provedení vrtulky jsem viděl třeba od Grafa/Metelli, takže asi i HEPU.
Mám obavu že ne, po tom co třeba na motorech EA888 Gen3 (1.8 a 2.0 TSI, CJS_ a CHH_ atd) nahradili všechny šrouby za hliníkové ...jericho-3 píše:a pro železo v autě zbyde jen místo u šroubů s momentem..
3.1 Opatření pro snížení hmotnosti motoru
– tenká stěna bloku válců
– absence externího odlučovače oleje, labyrint hrubého odlučovače oleje je u nového motoru integrovaný přímo do bloku válců
– odlehčená hlava válce s integrovaným sběrným výfukovým potrubím s navazujícím turbodmychadlem
– odlehčený klikový hřídel se čtyřmi protizávažími osazen v ložiscích s menšími průměry
– horní část olejové vany z hliníkového tlakového odlitku
– dolní část olejové vany z plastu
– hliníkové šrouby v celém motoru
– vyvažovací hřídele částečně uložené v jehlových ložiscích
http://www.czas.cz/?PageId=200&lng=cshansdob píše:Čezeta dělá vodní pumpy??
Re: Octavia 2L CR najeto 98000 r.v.2014
Teď jsem to řešil u auta co má 68000km, je to prej jejich bolest
Kdo si dá práci a zjistí po rozebrání týhle pumpy (no ono bude jistě viditelný už pod samotnou vrtulkou bez pitvání ), jestli je tam na hřídelce stále SiCxSiC mechanický těsnění a nebo už high tech moderní gufero? Vsadil bych se, že gufero ... Třeba od těhle umělců, na benzínech 1.8/2.0 TSI s plastovým tělesem pumpy to odchází jedna radost ...
http://www.vr-automotive.eu/dichtungen.html
http://www.vr-automotive.eu/dichtungen.html
Tak došlo i na mě..Galaxy AFN,vodni pumpa MEYLE s garancí 100 000 mil vydrzela celych neuveritelnych 3700 km (1 měsíc).. a chčije kolem hřídelky.Majitel udelal chorvatsko a zpet a doma pred barakem udajne zacala sáknout.
No jsem štěstím bez sebe to znovu kuchat u toho krámu!
No jsem štěstím bez sebe to znovu kuchat u toho krámu!
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Já řešil minulý týden OII 1.6 tdi najeto 150 převážně dálky a pumpa vysypaná na sračky. Div že z toho nebyl potkan. A to pumpa bratru tuším za čtverku. Nebo kolik stála. Začínám nabývat dojmu že čím starší vergl tím lepší. Pravda že co jsem měl tu 1Z v passatu jsem o pumpě nevěděl. Přes 250 tis kolem komína...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km