uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aha , favo sedí , tak to si musim napsat a přehodit v jlavě , to jsem tam neměl.
Aloe zase jak říkáte , je to logický tak i tak .
Prostě zas jen prachy ..
Kdyby tenkrát do toho výjebu , vysraly ty šity co dnes mají auta , tak půlka čssr zkolabuje . z tej demokracie ,západní
Ted už seš ale ostřílenej harcovník a jen tak něco tě nenajebe .
Aloe zase jak říkáte , je to logický tak i tak .
Prostě zas jen prachy ..
Kdyby tenkrát do toho výjebu , vysraly ty šity co dnes mají auta , tak půlka čssr zkolabuje . z tej demokracie ,západní
Ted už seš ale ostřílenej harcovník a jen tak něco tě nenajebe .
Já viděl favorita po ráně , a jak mu praská kastle, a to mi stačilo,ale byla to samozřejmě změna v tehdejší době a velký úspěch, že jsme to vůbec byli schopni vyrobit a že nám Němci umožnili použít jejich karboš Pierburg, jen ten aut. sytič dělal idiot...Já na rozdíl od Tebe ale vím , co znamenal v té době Fiat 128, jak s motorem 1100ccm , nebo i kupé nebo Rally s motorem 1300..to byla v tehdejší době bomba na kolech a to byl konec 60tých let, kdy se začal vyrábět a všichni si sedli na prdel...To byl základ a převrat pro většinu automobilek v budoucnosti. ...ROZVODOVÝ POHON OZUBENÝM GUMOVÝM ŘEMENEM, ROZVOD OHC HRNÍČKOVÝMI ZDVIHÁTKY, LEPENÉ PŘEDNÍ OKNO, JEHOŽ DEMONTÁŽ SE PROVÁDĚLA POMOCI ZAPOJENÍ 12 VOLTŮ NA DRÁTKY ODPORU, KTERÉ BYLY ZATAVENY V LEPIDLE OKNA/ZAPLA SE BATERIE , LEPIDLO SO OHŘÁLO A OKNO ŠLO VYNDAT/ PŘEDNÍ NÁPRAVA Mc PHERSON , KDY STABILIZÁTOR BYL POUŽIT JAKO NOSNÁ ČÁST NÁPRAVY-COŽ BYLO JEN JEDNO RAMENO..HŘEBENOVÉ ŘÍZENÍ, KTERÉ PŘEŽILO CELOU ŽIVOTNOST VOZU BEZ VŮLE.ATD. ATD. ZKUS TO POROVNAT SE VŠÍM, CO TEHDY JEZDILO PO SILNICÍCH..PROTO TAKÉ AUTO DOSTALO TITUL VŮZ ROKU.Paroubek by řekl -kdo na to má?.Podívej se kolik titulů dostal Fiat a kolik koncern, je to bída, je to bída, je to bída..Víš jak se pozná dobré auto? Kolik jich jezdí ještě za 20 -25let..Tak se rozkoukej a až uvidíš Favorita , tak zajásej a pak se rozhlédni kolik jezdí Fiatů Brava- Bravo z poloviny 90. tých let a kolik Golfů 3 z té doby..hned budeš vidět, co hnije a co vydrží nejvíc...
P.S. A to, co za něco u nás stálo za socialismu , ZA TÍM BYLI ITALOVÉ...Tatra 613, Favorit, Lada -Žiguli , kdy Italové motorizovali SSSR a přilehlé státy a jeho motor dělali právě na zakázku pro SSSR /oni nechtěli 2krát OHC /který byl základem většiny motorů na Rallye a autocross u nás../Italové jsou prostě šikovnější než my, my jsme lepší v montovnách, tam nám to jde...
P.S. A to, co za něco u nás stálo za socialismu , ZA TÍM BYLI ITALOVÉ...Tatra 613, Favorit, Lada -Žiguli , kdy Italové motorizovali SSSR a přilehlé státy a jeho motor dělali právě na zakázku pro SSSR /oni nechtěli 2krát OHC /který byl základem většiny motorů na Rallye a autocross u nás../Italové jsou prostě šikovnější než my, my jsme lepší v montovnách, tam nám to jde...
nepropadat panice...
Jo, to je dobrej, já to vždy vozil do Příbrami, kde to stálo přes 6litrů už před lety..Mecháni v okolí také to opravovali, ale tak nějak JAKOBY..Místo jehel dávali silon a vyhoněné hřídele nechali, což byla fušeřina ...Chce to opravdu vymáknout a včas tam dát ty mazničky..Ale to je už minulost..
P.S. jinak Peugeot byl kdysi etalon spolehlivosti, úspor a chytrosti, ať si říká každý co chce. Jejich buchary jely, ale jejich stříkačky /Bosch/ jsem neměl moc rád, ona stačila lehoučká 205 s motorem 1,9 nebo dokonce 1,9 TD a většinu podobných aut za trochu nafty majitel spraskal a opravy minimální...
P.S. jinak Peugeot byl kdysi etalon spolehlivosti, úspor a chytrosti, ať si říká každý co chce. Jejich buchary jely, ale jejich stříkačky /Bosch/ jsem neměl moc rád, ona stačila lehoučká 205 s motorem 1,9 nebo dokonce 1,9 TD a většinu podobných aut za trochu nafty majitel spraskal a opravy minimální...
nepropadat panice...
Tak 309 grd 1993 to ti bylo auto. Vnitřek mikroplyš bronzové skla,jediné co tomu chybělo byla klima. Když to otec v 2001 koupil a poprvé mi to půjčil abych mohl za holkou,hned jsem u jejich rodičů byl o dva šáry výš. Nalil jsem konvu nafty a jezdil pomale celý měsíc. A jak to sakra topilo. Po dvou km i v mínus 20 teplo...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km