uz me z toho mrd.... vodni pumpy

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Aha , favo sedí , tak to si musim napsat a přehodit v jlavě , to jsem tam neměl.
Aloe zase jak říkáte , je to logický tak i tak .
Prostě zas jen prachy ..

Kdyby tenkrát do toho výjebu , vysraly ty šity co dnes mají auta , tak půlka čssr zkolabuje . z tej demokracie ,západní (LOL)

Ted už seš ale ostřílenej harcovník a jen tak něco tě nenajebe . :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já viděl favorita po ráně , a jak mu praská kastle, a to mi stačilo,ale byla to samozřejmě změna v tehdejší době a velký úspěch, že jsme to vůbec byli schopni vyrobit a že nám Němci umožnili použít jejich karboš Pierburg, jen ten aut. sytič dělal idiot...Já na rozdíl od Tebe ale vím , co znamenal v té době Fiat 128, jak s motorem 1100ccm , nebo i kupé nebo Rally s motorem 1300..to byla v tehdejší době bomba na kolech a to byl konec 60tých let, kdy se začal vyrábět a všichni si sedli na prdel...To byl základ a převrat pro většinu automobilek v budoucnosti. ...ROZVODOVÝ POHON OZUBENÝM GUMOVÝM ŘEMENEM, ROZVOD OHC HRNÍČKOVÝMI ZDVIHÁTKY, LEPENÉ PŘEDNÍ OKNO, JEHOŽ DEMONTÁŽ SE PROVÁDĚLA POMOCI ZAPOJENÍ 12 VOLTŮ NA DRÁTKY ODPORU, KTERÉ BYLY ZATAVENY V LEPIDLE OKNA/ZAPLA SE BATERIE , LEPIDLO SO OHŘÁLO A OKNO ŠLO VYNDAT/ PŘEDNÍ NÁPRAVA Mc PHERSON , KDY STABILIZÁTOR BYL POUŽIT JAKO NOSNÁ ČÁST NÁPRAVY-COŽ BYLO JEN JEDNO RAMENO..HŘEBENOVÉ ŘÍZENÍ, KTERÉ PŘEŽILO CELOU ŽIVOTNOST VOZU BEZ VŮLE.ATD. ATD. ZKUS TO POROVNAT SE VŠÍM, CO TEHDY JEZDILO PO SILNICÍCH..PROTO TAKÉ AUTO DOSTALO TITUL VŮZ ROKU.Paroubek by řekl -kdo na to má?.Podívej se kolik titulů dostal Fiat a kolik koncern, je to bída, je to bída, je to bída..Víš jak se pozná dobré auto? Kolik jich jezdí ještě za 20 -25let..Tak se rozkoukej a až uvidíš Favorita , tak zajásej a pak se rozhlédni kolik jezdí Fiatů Brava- Bravo z poloviny 90. tých let a kolik Golfů 3 z té doby..hned budeš vidět, co hnije a co vydrží nejvíc... :D
P.S. A to, co za něco u nás stálo za socialismu , ZA TÍM BYLI ITALOVÉ...Tatra 613, Favorit, Lada -Žiguli , kdy Italové motorizovali SSSR a přilehlé státy a jeho motor dělali právě na zakázku pro SSSR /oni nechtěli 2krát OHC /který byl základem většiny motorů na Rallye a autocross u nás../Italové jsou prostě šikovnější než my, my jsme lepší v montovnách, tam nám to jde... (LOL)
nepropadat panice...
adbai
Přispěvovatel
Příspěvky: 769
Registrován: 04 říj 2008, 08:42
Bydliště: kolonie EU

Příspěvek od adbai »

tak tak,to bývali časy..co jsme jako mladí blbli v těchto autech. Fiat 128 Rally s motorem 1300 jsem vlastnil.ještě byla 1300stovka X 1/9.to byla kára...
seat 2.0 tdi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

My měli s bráchou první auto Fiat 127 s motorem 1050 a litalo to jak das
bezkonkurenčně nejlepší ale 205 a 309 1.9gti (rofl)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

A P405 Mi16 to je raketa . S tou sem jel ze švýcarska do čr po ose. Na 4, 200 a jen si poprdlávala do laufu :D Ta začla jet až v 5tis otáčkách. Docela zlost.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To jo ale to byla v devadesátých letech rána jak za barak (rofl)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Já sem to vezl jako starou odjetinus dvěstěpade na tachu.
A dneska už je zase za raketu , to samý 205 a o 309 nemluvim . Za to ted chtěj od 150 .
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo no před pár letama jsme do toho kopali a nechali zarůst v koprivach (rofl) ,dneska jsou to ceněný kusy
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tam vyrezávala ta zadní náprava jestli pomatuješ . Pak to bylo rozjetý .
U nás na to byl repas za bůra . Co těch požotů tenkrát jezdilo.
No hafec tvl .
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To řešíme dodnes-Berlinga,Partnery,Xsary atd..
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

A furt se to repasuje ? nebo chytneš celou nápravu a vyměníš dobrou za špatnou.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

repasy jsou pořád (noteeth) a přitom stačí navrtat nazničky a čas od šasu namazat (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kámoš to pro nás repasuje za 5500 pěkná práce...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, to je dobrej, já to vždy vozil do Příbrami, kde to stálo přes 6litrů už před lety..Mecháni v okolí také to opravovali, ale tak nějak JAKOBY..Místo jehel dávali silon a vyhoněné hřídele nechali, což byla fušeřina ...Chce to opravdu vymáknout a včas tam dát ty mazničky..Ale to je už minulost..
P.S. jinak Peugeot byl kdysi etalon spolehlivosti, úspor a chytrosti, ať si říká každý co chce. Jejich buchary jely, ale jejich stříkačky /Bosch/ jsem neměl moc rád, ona stačila lehoučká 205 s motorem 1,9 nebo dokonce 1,9 TD a většinu podobných aut za trochu nafty majitel spraskal a opravy minimální... :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak 309 grd 1993 to ti bylo auto. Vnitřek mikroplyš bronzové skla,jediné co tomu chybělo byla klima. Když to otec v 2001 koupil a poprvé mi to půjčil abych mohl za holkou,hned jsem u jejich rodičů byl o dva šáry výš. Nalil jsem konvu nafty a jezdil pomale celý měsíc. A jak to sakra topilo. Po dvou km i v mínus 20 teplo...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“