Mechán Lasovský se zbytečně rozčiluje, problém je právě v té ceně, pokud někomu řekneš, že jsi 2-3 hodiny měnil jen kapalinu, a budeš to chtít zaplatit, tak ti budou nadávat do zlodějů a pacholků..Konstruktéři by měli trochu přemýšlet, než něco pustí do oběhu..iMě štve ta růžová sračka co má koncern, protože od ní pálí ruce a když někde uniká, tak to vypadá jako výrony při zvracení...Přehledná je ta zelená, /hustá/, samozřejmě origo Citroen také funguje dobře a Parafla, která byla vždy jednička, což je v I zvykem...
uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Tvoje ruce ještě prd pamatují, a jak to dělají podobní mluvkové, mají vždy soustavu rukavic/které je zaměstnavatel povinen dodávat/, potom máte odsávání, aby jste se nerozkašlali a ještě prémii zato, že nemáte reklamaci...Takže se nadechni, počítej do deseti/nebo aspoň do tolika, do kolika umíš/a zajdi do místnosti pro odbory si odpočinout, než půjdeš mezi spoluobčany, abys nebyl propocený...
P.S. a až jako mechán dospěješ , tak možná Paraflu také zažiješ..Ale chápu, že ji v práci nemáte, tak ji ani nemůžeš nalít do tvé koncernové ukašlané rakety...Přece bys jí nekupoval, tu Italskou drahotu..
P.S. a až jako mechán dospěješ , tak možná Paraflu také zažiješ..Ale chápu, že ji v práci nemáte, tak ji ani nemůžeš nalít do tvé koncernové ukašlané rakety...Přece bys jí nekupoval, tu Italskou drahotu..
nepropadat panice...
Ty trubky totiž nechtějí jezdit v kraksnách, kterých je plná silnice a nemají jistotu, že to přežije záruku..Zrovna dnes čtu SM speciál a je to dnes spíš humoristický časopis, protože i když jsou technici v SM velmi zdatní, tak jsou poplatní výrobcům, aby jim příště auta půjčili, jinak si to nelze vysvětlit.Jejich reference jsou často k smíchu..A hlavně kupující , ti to odskáčou..Ještě nedávno vychvalovali např. motory Renault , které jsou i v Daciích , ale stává se to i u jiných výrobců..Ten tříválec-čtyřválec okolo litru , to je bomba, samé tabulky, grafy , ověření na brzdě atd. a prohlášení, ti chytráci z vesnic/asi se to týká také mě/tvrdí, že tříválec s malým obsahem nestačí nahradit dřívější motory vyššího obsahu,ale on má sily dost apod..A lidé chudáci do toho jdou, vezmou od půl mega nahoru úspory a jsou opojeni spotřebou , kterou SM měří na setinky. A ono se to neskutečně sere..Takže místo ušetřených setinek vyvalí znova desetitisíce anebo se už nesvezou..Protože přijdou nové typy motorů, /eko na to nemá moc vliv/a v SM napíší, že je to upravený starý, ale vlastně nový, protože on blok byl špatný, pak se musela udělat nová hlava , pak bylo třeba ještě vyřešit chlazení, ohřívání motoru apod..A teď to hlavní, ony ty malé motory není dobré dávat do větších a těžších vozů -PROTOŽE MALÉ MOTORY NEMOHOU BÝT NEUSTÁLE PŘETĚŽOVÁNY , TAKŽE SE BUDOU MONTOVAT POUZE DO MALÝCH AUT...A DO TĚCH VĚTŠÍCH PŘIJDOU ZASE TY VYŠŠÍ OBSAHY..Tak si říkám, k čemu je tak vysoká odbornost, když dotyční ztrácí rozum? A chudáci kupující si jen povzdechnou.., proč nám to neřekli dřív? Hlavně fekálku, aby ten tvůj stroj v řadě výstřelů od koncernu něco vydržel a ty tvoje úspory nepřišly vniveč...Upřímnou soustrast....
nepropadat panice...
Sice nevím co mají tyto příspěvky společnýho s vodními pumpami, ale tentokrát musím s Jerichem celkem souhlasit.
Vůbec nevím jakým novějším autem bych nahradil současnou fabii, tak abych si nepohoršil ve spolehlivosti a provozních nákladů.
Jenže fabie bude mít 300 tkm a jezdím cca 30 tkm ročně, takže mě to časem patrně čeká. Vloni proběhly nějaký investice
(spojka, tlumiče+pera, čepy, silentbloky, výfuk, rozvody+pohon vyvažováku), takže obměnu odkládám, myslím si, že stovku by ještě mohla dát....
Vůbec nevím jakým novějším autem bych nahradil současnou fabii, tak abych si nepohoršil ve spolehlivosti a provozních nákladů.
Jenže fabie bude mít 300 tkm a jezdím cca 30 tkm ročně, takže mě to časem patrně čeká. Vloni proběhly nějaký investice
(spojka, tlumiče+pera, čepy, silentbloky, výfuk, rozvody+pohon vyvažováku), takže obměnu odkládám, myslím si, že stovku by ještě mohla dát....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Já si to ty troubo nekoupil kvůli žádnejm úsporám, ale když potřebuju ject do itálie na služební cestu a podobně, opravdu nepojedu fiatem bravo, mám zdravý hovno na rozdíl od tebe. Mě je u prdele, že se to nevydrží 300tis km, to já už to dávno mít nebudu, tak mi pořád dokola nevysvětluj ty tvoje pravěký nesmysly. Až přijdou eurozony kterejm tvoje bravo nevyhoví (ale věřím že tvoje bravo plní EUR 9) tak si kup prádelní šňuru a hoď si laso, nebo máš možnost ještě jezdit na kole. Věčně tu tvojí kouřící smrdící italskou můru neudržíšjericho-3 píše:Ty trubky totiž nechtějí jezdit v kraksnách, kterých je plná silnice a nemají jistotu, že to přežije záruku..Zrovna dnes čtu SM speciál a je to dnes spíš humoristický časopis, protože i když jsou technici v SM velmi zdatní, tak jsou poplatní výrobcům, aby jim příště auta půjčili, jinak si to nelze vysvětlit.Jejich reference jsou často k smíchu..A hlavně kupující , ti to odskáčou..Ještě nedávno vychvalovali např. motory Renault , které jsou i v Daciích , ale stává se to i u jiných výrobců..Ten tříválec-čtyřválec okolo litru , to je bomba, samé tabulky, grafy , ověření na brzdě atd. a prohlášení, ti chytráci z vesnic/asi se to týká také mě/tvrdí, že tříválec s malým obsahem nestačí nahradit dřívější motory vyššího obsahu,ale on má sily dost apod..A lidé chudáci do toho jdou, vezmou od půl mega nahoru úspory a jsou opojeni spotřebou , kterou SM měří na setinky. A ono se to neskutečně sere..Takže místo ušetřených setinek vyvalí znova desetitisíce anebo se už nesvezou..Protože přijdou nové typy motorů, /eko na to nemá moc vliv/a v SM napíší, že je to upravený starý, ale vlastně nový, protože on blok byl špatný, pak se musela udělat nová hlava , pak bylo třeba ještě vyřešit chlazení, ohřívání motoru apod..A teď to hlavní, ony ty malé motory není dobré dávat do větších a těžších vozů -PROTOŽE MALÉ MOTORY NEMOHOU BÝT NEUSTÁLE PŘETĚŽOVÁNY , TAKŽE SE BUDOU MONTOVAT POUZE DO MALÝCH AUT...A DO TĚCH VĚTŠÍCH PŘIJDOU ZASE TY VYŠŠÍ OBSAHY..Tak si říkám, k čemu je tak vysoká odbornost, když dotyční ztrácí rozum? A chudáci kupující si jen povzdechnou.., proč nám to neřekli dřív? Hlavně fekálku, aby ten tvůj stroj v řadě výstřelů od koncernu něco vydržel a ty tvoje úspory nepřišly vniveč...Upřímnou soustrast....
Jseš tupec a nic jsi nepochopil a je pro mne záhadou, proč si do dílny na ůklid nevzali někoho veselejšího a slušnějšího..Jsi typický proletariát, který utvářel bohužel tento stát po roce 1948..Kvůli takovým jako jsi ty, jsem českou mluvu omezoval v cizině na minimum, aby mne s podobnými čehůny nespojovali..
nepropadat panice...
Stebou se slušně jednat nedá, každému jen to co mu patříjericho-3 píše:Jseš tupec a nic jsi nepochopil a je pro mne záhadou, proč si do dílny na ůklid nevzali někoho veselejšího a slušnějšího..Jsi typický proletariát, který utvářel bohužel tento stát po roce 1948..Kvůli takovým jako jsi ty, jsem českou mluvu omezoval v cizině na minimum, aby mne s podobnými čehůny nespojovali..
Moje problémy si řeším velice úspěšně sám, tam kde velká většina koumá, do čeho si sednout, tak já najedu mraky km za pár šupů a ještě s radostí. Samozřejmě nemusím řešit auto na dlouhé dálkové jízdy, což je výhoda. Ale zásadně si nekupuji nic, co NEPOTŘEBUJI..Nemusím si natahovat kšandy,abych někoho oslnil, popřípadě se mi nesmáli..Samozřejmě mám výhodu, že nemusím brát ohled na rodinu, vnoučata a pod. abych je vyvážel, mají svou stroje, s kterými mě bohužel otravují, protože jako většina čehůnů koukají zkrz okna koncernu..Nejsem stádní typ a abych čuměl z nějaké kraksny, jako má každý jouda, kam se podívám, to by mne nebavilo..
nepropadat panice...