uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ta kvalita opravdu musí jít dolů, protože právě když se dělaly např. ty Peugeoty XUD i benzinové motory, tak se preventivně žádné pumpy neměnily, dal se řemen, kladky přežily motor a jelo se dál.Až když majitel zjistil, že se pumpa u pravého předního kola připochcává nebo se rozsvítila kontrolka v expanzce, tak se vyměnila a motor měl většinou už přes 200000km a víc ..,většinou se to ani nevědělo, bylo to stočené.Je lepší často nevědět než vědět. Majitelé měli čistou hlavu a dobře spali, dnes trpí nespavostí, co jim zase odejde a mechán jakbysmet a když mu zazvoní telefon, tak má stres, co zase odešlo ..Protože když kvůli pumpě spadne řemen, budou se hojit na něm...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Na Alhambře s motorem AFN jsem ještě pumpu neměnil - je tam origo (auto bylo dovezeno z DE a mělo orig. rozvody). Pokaždé při rozvodech kontroluju a bez vůle. Nalítal jsem na tom přes 260 tis. Teď už ale budu pumpu s rozvody měnit.
Na Golfu mk3 jsem měl ještě původní pumpu z roku 93 a ta začala téct po 240 tis.km.
Na Golfu mk3 jsem měl ještě původní pumpu z roku 93 a ta začala téct po 240 tis.km.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Po roce 2000 už začaly být auta mr.ky ....
Po golfu mk3 s komůrkou 1Y jsem koupil zachovalé polo 6N2 (rok 2000) s motorem 1,9 Sdi.
Naivně jsem si myslel že si v něčem polepším.... Pravda lepší brzdy, nehnije to. Jinak ale motor uvnitř hlučný jak v Zetoru, chlastá to víc než klasická předkomůrka, starty v zimě horší. (Golf nastartoval v pohodě v minus 26, Polo Sdi problém při - 10).
A i když to Polo má na dnešní dobu minimum elektroniky, tak byl neustále problém: centrál, el. okna, zhasínaly kontolky, občas problém s imobilizérem. Zadní brzdy jsem řešil pořád. Ještě 1 x výměna celého servo řízení.
U Golfa mk3 jsem za 8let na zadní brzdy nesáh, ruční brzda držela za celých 8let na třetím zubu.
Po golfu mk3 s komůrkou 1Y jsem koupil zachovalé polo 6N2 (rok 2000) s motorem 1,9 Sdi.
Naivně jsem si myslel že si v něčem polepším.... Pravda lepší brzdy, nehnije to. Jinak ale motor uvnitř hlučný jak v Zetoru, chlastá to víc než klasická předkomůrka, starty v zimě horší. (Golf nastartoval v pohodě v minus 26, Polo Sdi problém při - 10).
A i když to Polo má na dnešní dobu minimum elektroniky, tak byl neustále problém: centrál, el. okna, zhasínaly kontolky, občas problém s imobilizérem. Zadní brzdy jsem řešil pořád. Ještě 1 x výměna celého servo řízení.
U Golfa mk3 jsem za 8let na zadní brzdy nesáh, ruční brzda držela za celých 8let na třetím zubu.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tomtt: souhlas, Polo 6N2 není žádný zázrak, něco o tom vím, jedno mám
Golf 3 bylo rozhodně kvalitnější auto, nicméně raději bych boural v Polu, než v Golfu (oba sice nejbezpečnější auta své doby a třídy, ale Polo je přeci jen o 8 let novější)
https://www.youtube.com/watch?v=vtgG3TjsW5Y
https://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPEFxs
Nicméně k tématu: na Golfu AFN mi taky vydržela origo pumpa 240t. km a 15 let, pak jsem jí měnil s rozvodama, protože teklo těsnění kolem pumpy - samotný pumpě nic nebylo, možná jsem měl jen vyměnit těsnění a nechat jí tam dál
Jinak na svoje auta teď dávám pumpy Graf a zatím dobrý jednou jsem dal pumpu Meyle a po chvíli tekla přes hřídel...
Golf 3 bylo rozhodně kvalitnější auto, nicméně raději bych boural v Polu, než v Golfu (oba sice nejbezpečnější auta své doby a třídy, ale Polo je přeci jen o 8 let novější)
https://www.youtube.com/watch?v=vtgG3TjsW5Y
https://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPEFxs
Nicméně k tématu: na Golfu AFN mi taky vydržela origo pumpa 240t. km a 15 let, pak jsem jí měnil s rozvodama, protože teklo těsnění kolem pumpy - samotný pumpě nic nebylo, možná jsem měl jen vyměnit těsnění a nechat jí tam dál
Jinak na svoje auta teď dávám pumpy Graf a zatím dobrý jednou jsem dal pumpu Meyle a po chvíli tekla přes hřídel...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Když srovnám např. spolehlivost staré Alhambry rok 98 (Tdi AFN) v téměř plné výbavě a s půl mega na tachu se spolehlivostí Pola 6N2, tak Alhambra vítězí na plné čáře. U Alhambry co se týče elektroinstalace jsem řešil pouze brzdový spínač, který stačilo prostříknout WD a zlomený kabel v pátých dveřích. A ještě uhlíky v altíku z důvodu opotřebení. Jinak stahovačky, centrál na dálku apod. jsem U Alhambry nikdy neřešil. (předtím Galaxy rok 97 a to samé). U SAGU jsem neměl problém ani s výhřevem sedaček nebo čelního skla, vždy fungoval.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.