Mazda 6

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Mazda 6

Příspěvek od hansdob »

Ahojdá. no celkově se systému CR vyhýbám seč to jen jde ale mám dobrého kamaráda s mazdou 6 2,0di 100kw a toho potřebuji a tak musím trochu zalaborovat. auto za jízdy začalo kovově klepat rozsvítila se kontrolka motoru a pán to odstavil.


Auto mám doma už nijak neklepe. černě kouří v závadách pouze chyba komunikace CAN a černě kouří jde nepravidelně a má malý výkon. Banky po deseti minutách na volnoběh vypadají takto a motor běžel 10 min http://hansdob.rajce.net/Banky_mazda_6

řešil někdo něco podobného máte nápad nač se juknout?? Prosím o nějakou radu děkuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Na druhém válci KO komprese. vubec mě nenapadlo že tak krásně v pohodě muže motor běžet startovat na brnk když na jednom nemá kompresi (24,8,24,25)

Zatím nemám hlavu dole posléze dám info.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale stejně je vidět, že jednotka do druhého válce se snaží prát víc nafty, soudě podle největšího množství přepadu.

Napiš pak info, případně fotku, jinak na mobile.de je hafo šestek CR s nápisem motorschaden :(
:tajny:
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

když tam není komprese tak asi proto to tam jednotka cpe víc ne??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No jasně, proti tomu žádná.
:tajny:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je motor PSA nebo něco jinýho ??
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tohle nebude PSA je to nějakej mrd
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Takže vypadlo sedlo ventilu
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Neni psa ale ford ;)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

bezva...
celkem se těm automobilkám divím, ale tady ty motory v kooperaci nějak nedělají dobrotu (noteeth)
co si pamatuju starý japonce D nebo TD, to jenom jezdilo, a pokud to neshnilo, jezdí dodnes..
asi je levnější nakupovat hotový motory od Forda než je vyvíjet a dělat sami
teedeeiica
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 črc 2014, 11:49

Příspěvek od teedeeiica »

já bych to tak černě neviděla. no ze zkušeností vím, že když japonci něco dotáhnou pak to funguje. na druhou stranu ma roman1648 pravdu neoplatí se vyvíjet to co už je. (LOL)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

takže upadlé sedlo ventilu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

bezva,
bude to opravitelné ?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

kouslo se dobře takže hlava se opraví (výměna všech) jelikož na německým foru je to běžná smrt popsana mnohokrát a píst se jen zaleští a asi to překroužkuju
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No tak jelikož už dělám jen při práci tak napíšu kousek dál až ted hlava se poslala na zavaření a výměnu všech sedel zároveň při té práci udělali všechny ventily a vodítka (alespoň jsem to měl o něco snažší nemusel jsem se stím trápit já) no nějaký čas trvalo než se kamarád rozhoupal zda opravovat či ne pak jsme chytli ve firmě kde dělali hlavu dovču a u nás v práci dovolený který jsme tam dostřídávali a mou dovolenou a pokračujem teprve ted. No bylo potřeba demontovat ten natuklej píst no a dostali jsme se k další záludnosti na to aby bylo možné sundat mezikus mezi vanou a blokem je nutno sundat setrvačník spojky takže motor ven a pak teprve mezikus a pak písty no fakt paráda. Takže všechno venku samozřejmě spojka těsně před umrtím no prostě jednoho auta je všude moc a moooc šroubků :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Mazda“