Mazda 6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mazda 6
Ahojdá. no celkově se systému CR vyhýbám seč to jen jde ale mám dobrého kamaráda s mazdou 6 2,0di 100kw a toho potřebuji a tak musím trochu zalaborovat. auto za jízdy začalo kovově klepat rozsvítila se kontrolka motoru a pán to odstavil.
Auto mám doma už nijak neklepe. černě kouří v závadách pouze chyba komunikace CAN a černě kouří jde nepravidelně a má malý výkon. Banky po deseti minutách na volnoběh vypadají takto a motor běžel 10 min http://hansdob.rajce.net/Banky_mazda_6
řešil někdo něco podobného máte nápad nač se juknout?? Prosím o nějakou radu děkuji.
Auto mám doma už nijak neklepe. černě kouří v závadách pouze chyba komunikace CAN a černě kouří jde nepravidelně a má malý výkon. Banky po deseti minutách na volnoběh vypadají takto a motor běžel 10 min http://hansdob.rajce.net/Banky_mazda_6
řešil někdo něco podobného máte nápad nač se juknout?? Prosím o nějakou radu děkuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 črc 2014, 11:49
No tak jelikož už dělám jen při práci tak napíšu kousek dál až ted hlava se poslala na zavaření a výměnu všech sedel zároveň při té práci udělali všechny ventily a vodítka (alespoň jsem to měl o něco snažší nemusel jsem se stím trápit já) no nějaký čas trvalo než se kamarád rozhoupal zda opravovat či ne pak jsme chytli ve firmě kde dělali hlavu dovču a u nás v práci dovolený který jsme tam dostřídávali a mou dovolenou a pokračujem teprve ted. No bylo potřeba demontovat ten natuklej píst no a dostali jsme se k další záludnosti na to aby bylo možné sundat mezikus mezi vanou a blokem je nutno sundat setrvačník spojky takže motor ven a pak teprve mezikus a pak písty no fakt paráda. Takže všechno venku samozřejmě spojka těsně před umrtím no prostě jednoho auta je všude moc a moooc šroubků
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K