Stránka 1 z 2

Ford Fiesta 1.8D

Napsal: 02 čer 2014, 19:13
od Petr Klaudinger
Prosím vas mam dotaz jak si přidat na naftě ? :) je tam klasické mechanické čerpadlo ovladané lankami a pačkami často se to dělat například u 2kového golfa TD :)) děkuji předem za odpověd :)

Napsal: 03 čer 2014, 06:56
od jericho-3
Asi tam máš Bosche, tak ten šoub nad stop ventilem zajištěný 13 kou matkou. Při zatáčení přidáváš. Ale vzbudit u motoru bez Turba nějaký velký život moc nejde. Většinou to jen černě kouří..Bude riziko, že po zastavení vyběhne řidiž za tebou se zaťatými pěstmi a s velkým kašlem. Tuhle jsem měl chuť u zánovního diesela vytrhnout řidiči z ucha kroužek jako měli černoši..Ten blb si neuvědomuje, že by pak byl jako beránek... :D

Napsal: 03 čer 2014, 10:06
od Petr Klaudinger
no nevím co tam je za čerpadlo ale ten šroubek vím že si musím osnačit puvodní "hodnotu" nastavení čerpadla abych to uplně nerozladil ale spíš mi jde o to jestli mam šroubek zašroubovat nebo vyšroubovat a popřípadě jaky čerpadla tam budou nejlepší ?? :) a taky vím že u suchého diesela to je na hovno ale nevím když koupím turboz td tak jestli to ten motor vydrží jestli už ty tdéčka nejsou stavějeny jinak myslím třeba klika ojnice atd.. jako první věc byla to že sem byl nasrnej že tam nejní turbo a že ho tam dam ale nevím jestli to motor vydrží :D

Napsal: 03 čer 2014, 14:10
od jericho-3
Já ti to psal, když chceš přidat naftu tak šroub zašroubuješ, je dobře přidat tak o čtvrt otáčky/dle drážky šroubu/a vyzkoušet. Pak třeba zase...Není dobře to přehnat, je to zbytečné..Mělo by to správně zakouřit černě téměř při plném plynu..A nejlepší je Bosch, což tam asi máš. Lucase má TD. A je dobře k autu přistupovat v pohodě. Chci jezdit do školy, práce nebo na ryby, koupím si jen D. Chci oslnit opačnou polovinu nebo závodit, koupím si ARomeo. Chci jezdit svižně na naftu, koupím si TDI..Jakmile je špatný výběr , auto majitele nasrává ...Jako když kámoš přijel v Chevroletu Corwette Sting Ray cabrio a jeden lojza vykloubenej /rybář/ povídá. To auto je k ničemu, nejde s tím jezdit na ryby... :D

Napsal: 06 čer 2014, 18:53
od Petr Klaudinger
ale porad nevím jestli otor vydrží to turbo z TD ?? :D mě ryby nezajímají ja se držím slangu " no smog no fan " :))

Napsal: 08 črc 2014, 10:48
od teedeeiica
to je fajn já jsem také za každou prdel. moje alhambra také čoudí jako lokomotiva. (rofl)

Napsal: 08 črc 2014, 14:36
od jericho-3
Právě si nevybavuji, zda 1,8D má chlazení pístů jako TD, pak by to šlo..

Napsal: 09 črc 2014, 09:41
od teedeeiica
Já jsem našla v řezu schému 1,8D tak by to mohlo pomoci.
Obrázek

Napsal: 09 črc 2014, 14:27
od pepe276
No nevim, nevim, spíš mi to připadá jako benzíňák. To nad pístama vypadá spíš jako zapalovací svíčky, než vstřiky a tvar spalováku taky sedí na benzín :-) Ale ten řez motorem není na přesné určení dost podrobný...

Napsal: 09 črc 2014, 15:18
od jericho-3
Jo, jo má to i krátké písty a jinou řemenici..

Napsal: 09 črc 2014, 17:08
od teedeeiica
ach total blond

Napsal: 09 črc 2014, 17:09
od teedeeiica
kluci jsem jenom ženská, ale vidím, že se vyznáte.
Zkoušela jsem hledat ale nic moc jsem nenašla ....
mohla by existovat nějaká databáze mikrofišů nebo jak se to jmenovalo.. (wallbash)

Napsal: 09 črc 2014, 18:48
od origoš
Nebyl to mikroplyš? :-)

Napsal: 09 črc 2014, 21:41
od pepe276
Zapomeň na mikrofiše, spíš koukni na netu po nějakém online katalogu ND od Forda ;-) Mám jen na Citroena, ale tam jsou jen HDi (společné s Fordem), ale tyhle staré verky ne...

Napsal: 10 črc 2014, 16:39
od teedeeiica
není náhodou ten 1,8 použitý ve volvu?