Stránka 1 z 2
Snímač diferečních tlaků G450
Napsal: 09 čer 2014, 10:57
od Superbík
Ahoj klubáci,
na mém Sup II, 2.0 TDI CFFB se rozsvítila žlutá kontrolka "vrtulníku" (závada systému výfukových plynů), byl jsem auto zdiagnostikovat a bylo mi sděleno chyba snímače diferenčního tlaku.
Jinak na snímači jsou 2 trubičky, první vede do DPF a druhá je jen pár cm a končí, ale to je asi v pořádku, nebo ne?
Snímač jsem si koupil, přehodil a kontrolka zatím svítí vesele dál.
Má otázka je:
- Musí se provádět kalibrace (přizpůsobení) nové snímače, nebo jen zajet k někomu na diagnostiku a smáznout chybu?
- Hlídá si auto s chybou regeneraci DPF?
Děkuji za případnou odpověď.
Napsal: 09 čer 2014, 12:16
od UchoTD
to isté som menil na T5tke vymazal som chybu o žiadnom prispôsobení som nikde nič nenašiel,previezol som sa chybu zmazal všetko OK. ešte samozrejme poriadne prevetral po dialnici
Napsal: 09 čer 2014, 15:48
od geo
je potřeba ho nastavit
Napsal: 09 čer 2014, 18:22
od Ladas
nastavuje se
Napsal: 09 čer 2014, 18:33
od toyota.kzj
Nastavuje se !
Obe hadicky vedou do DPF , jedna pred a druha za DPF
Napsal: 09 čer 2014, 19:23
od Superbík
Děkuji za názory!
Hadička pouze jedna bude asi v pořádku....
asi to dělají už jinak. Mám to úplně stejně.
viz.:
http://www.briskoda.net/forums/topic/28 ... try3341526
nebo
http://forum.skodahome.cz/topic/125024-superb-ii-cffb/
Při výměně snímače bylo auto po cca 20 km jízdě. Po vystydnutí motoru (po 8 hodinách) jsem jel stejnou vzdálenost zpět a po nastartování u se nic nerozsvítilo. Na diagnostice jsem zatím nebyl. Snad se už nerozsvítí.
Takže jen VAG a základní nastavení?
Tato světlá fotka je moje v reálu
EDIT:
tak jsem "vygůglil" postup přizpůsobení nového snímače.... prý:
After fitting the g450 sensor adaption is simply as follows:
Select engine (01)
Login or coding 11
Type 30605 in the box and login.
Close controller,exit vcds. Switch ignition off
Napsal: 09 čer 2014, 22:11
od geo
Je to tak pak jen překontroluješ offset snímače aby byl 0 a je to ok.U některých snímačů se to už porovnává s atmosférickým tlakem proto jen jedna hadička.
Napsal: 10 čer 2014, 13:42
od Superbík
Dnes vyřešeno diagnostikou BOSCH, kde je přímo funkce pod elektronikou motoru "přizpůsobení snímače diferenčních tlaků".
Přizpůsobeno, paměť bez závad.
Díky za tipy a info !
G450
Napsal: 14 črc 2014, 09:06
od radzik1981
Cau Geo.
Jak prekontrolujes ofset snimace?
Dik
Napsal: 04 srp 2014, 08:44
od radzik1981
Nazdar chlapi, ma tato hodnota ofsetu nejaku vypovednu hodnotu? Da sa na zaklade nej nieco sudit?Planujem vratit predajcovi nahradu sniumaca G450, no chcel by som si byt isty, ze je fakt spatny. Neviete niekto poradit ako to zistit?
Kabelaz kde to bolo mozne som skontroloval, premeral som konektor, medzi 1a2 je 5.5V a medzi 2a3 je 4.5V.
Niekto nejaka rada?
Vdaka

Napsal: 04 črc 2015, 11:43
od Klouzan
Rozsvitila se mi take kontrolka motoru u SII CFFB 2012 a je to vyse uvedeny snimac.Ani jsem nepostrehl,pri jizde,ze by auto jelo nejak hur.
Chci se zeptat,zda se nic nestane pokud s autem budu do jeho vymeny jezdit.Diagnostiku udelal jen kamarad a ten se o to nijak vice nezajima.Musim pak v tydnu do servisu.
Diky
Napsal: 05 črc 2015, 16:47
od Fulltank
auto nebude regenerovat
Napsal: 05 črc 2015, 19:42
od Biimbo
a mohl bys to zatlouct uplně.
Napsal: 05 črc 2015, 22:15
od Klouzan
Co tím myslíš prosím? Ujel jsem cca 100km a kontrolka zhasla a po dalších cca 100 se opět rozsvítila,mam pocit, že se rozsvítí, právě, když to má regenerovat,je to možné?
Napsal: 06 črc 2015, 06:48
od mubarak
Při regeneraci žádná kontrolka nesvítí a právě že když ti svítí tak se regenerovat nebude a nebude.
Biimbo myslel že budeš postupně ucpávat DPF až ho jak říkám já "zabetonuješ" a už pak pomůže jen výměna,protože když už bude moc ucpaný tak se nebude dát spustit ani servisní regenerace přes diagnostiku.