Stránka 1 z 2

A6 2.5Tdi v6 upravy

Napsal: 11 čer 2014, 11:02
od cactus01
je zde na foru nekdo kdo ma na tomto neblibenem motoru nejake upravy???

Napsal: 11 čer 2014, 12:24
od Fenix9555
žiadna úprava nieje potrebná. Pri tomto motore

v6

Napsal: 12 čer 2014, 07:19
od cactus01
duvod,proc netreba upravy????myslel jsem treba jestli nekdo ma egr,katy off.

Napsal: 12 čer 2014, 08:07
od Fenix9555
Dôvod je taký že tento motor nemá chyby, jediná chyba je v ľudoch,

Ak si sa pýtal na EGR,kat atď... pohľadaj je toho tu veľa
EGR by som odporučil aj ja odstaviť no katy v žiadnom prípade !

A6 2.5Tdi v6 upravy

Napsal: 12 čer 2014, 10:25
od cactus01
Ok dam na rady.katy necham,erg vyradim.zaslepkou a predpikladam ze bude zasrany sani,nemas neco ucinnyho na vycisteni????

Napsal: 12 čer 2014, 10:54
od Fenix9555
odkrúť hliníkové sanie nalej technický benzín nasyp tam za hrsť matiek M8 pre hrkaj to vylej a prepláchni vodou takú čistotu si ešte nevidel. :D

A6 2.5Tdi v6 upravy

Napsal: 12 čer 2014, 11:01
od cactus01
Ok.dekuji za rady.pristi tyden mi udelaji rozvidy,oleje filtry a snad budu stastnym majitelem:-)

Napsal: 12 čer 2014, 11:08
od meeiro
ja jsem to vylil benzinem a zapalil....nafta vyhorela a pak jsem to prolil mafrou a bylo jako nove :)

Napsal: 12 čer 2014, 13:00
od TDI tech
Fenix9555 píše:Dôvod je taký že tento motor nemá chyby, jediná chyba je v ľudoch
si robis srandu??? AFB / AKN / AKE / AYM su hotova katastrofa. Pri 180.000km je najvyssi cas sa ich zbavit. Novsie BDG a BDH su ocosi lepsie aspon s tymi vackami nieje balamuta, ale cerpadlo je rovnaka bolest.

Napsal: 12 čer 2014, 13:48
od Fenix9555
TDI tech ale prosím ťa nerozširuj tú bájku o tom snažím sa to stiahnuť stiahnuť s internetu nieje to pravda a keby si aspoň troška detailnejšie poznal ten motor tak by si toto nepovedal.
Nemám chuť ani náladu sa s niekym hádať a presviedčať ho... Je mi už do smiechu keď čítam takéto príspevky ako si napísal ty . Ahoj. :)


PS: to čerpadlo Vp44 je naozaj kazové no s tým sa nedá nič robiť len aditivita.

Napsal: 12 čer 2014, 14:11
od joe
čo to tu trepeš ?
už vidím, ako aditívka riešia problém s poddimenzovanými drátmi v elektronike.

Napsal: 12 čer 2014, 14:32
od Fenix9555
Ďalší mudrlant aditivita pomôžu aby sa posuvník predvstreku tak skoro nepridrel. Predretý posuvník sposobý nadmerné zaťaženie tranzistora v elektronike čerpadla preteká nim väčší prúd zohreje sa a dopečie ho ;)

Neviem kde si zobral že sú tam ne predimenzované káble (LOL)

Napsal: 12 čer 2014, 14:34
od joe
ježišukriste...ďalší odborník.
tak veľa zdaru.
FYI: tie koncáky sú tam dva, a ten presuvníkový som ešte chybný nevidel.
a volá sa to presuvník, nie posuvník

Napsal: 12 čer 2014, 15:13
od TDI tech
Fenix9555 píše:TDI tech ale prosím ťa nerozširuj tú bájku o tom snažím sa to stiahnuť stiahnuť s internetu nieje to pravda a keby si aspoň troška detailnejšie poznal ten motor tak by si toto nepovedal.
Nemám chuť ani náladu sa s niekym hádať a presviedčať ho... Je mi už do smiechu keď čítam takéto príspevky ako si napísal ty . Ahoj. :)


PS: to čerpadlo Vp44 je naozaj kazové no s tým sa nedá nič robiť len aditivita.
ten motor poznam az velmy detailne :roll:

A s aditivami tomu cerpadlu nepomozes, kedze vykonovy koncak (co ovlada solenoid vysokeho tlaku na rozdelovacej hlave cerpadla ktory defakto pusta stlacenu naftu ku vstrekom) je o velkosti podviziveneho komara. A tie 20A spicky proste zvlada na hrane. Staci ze ho 10s neochladzuje nafta a zhori, alebo z neho odtavy nozicku. U starych cerpadlach (jednokonektorovych) sa da opravit u tych novych (s dvoma stekrami) uz nie.

Napsal: 12 čer 2014, 18:14
od Fenix9555
TDItech ale musíš uznať že som nepovedal nič čo by nebola pravda,

Pokiaľ tie motory sú nepoškodené a po znamená že spätné tlakové ventily oleja pod telosom olejového filtra sú v poriadku a mení sa na tom olej pravidelne tak jednoducho sú to vynikajúce motory, jediný problém prečo ľudia na ne nadávajú je ten že každý jeden má nabehané v skutočnosti dávno pol miliónom km na tacháči ukazuje 180 000 a ludia sa čudujú prečo sa to sype tak do frasa do kedy má vydržať en motor ?? ja ten motor poznám tiež veľmi dobre študoval som ho súkromne a zaoberám sa iba 2.5 TDI motormi a viem na ozaj o nich všetko, už rok robím generálky do kopy som zatiaľ urobil 19 motorov môj mal najazdené 970 000 km v A6 C5 a to je jediný problém prečo sa zakusol do seba po kompletnej generálke 2 rokmi má najazdené 67 000 km a nemám sním ani najmenší problém a verím že keď mu budem meniť olej pravidelne tak vydrží dalších 800 000 bez poruchy, Tá fáma že sú to kazové motory je pre mňa tabu a nikto nikdy ma nepresvedčí o opaku,

áno v dnešnej dobe na každý 2.5 TDI čo ukážem kľudne poviem aj ja tento motor je kazový ale prečo ?? lebo za

1, má veľa nabehané (stočené km)
2, v každom druhom sa nemenil olej pravidelne

výsledok ? tlakové ventily ktoré som už spomínal sa pri derú u na neotvárajú tlakom tak ako by mali a problém je na svete vačky začne drať a buď si istý že stačí pár stoviek otáčok vačky o koník hydroštelu a vačka bude už ako šmirgeľ začne sa drať a už to nezastaví ani 1cm vrstva oleja na vačkách.

To je asi všetko čo som chcel povedať, netvrdím že ty sa nevyznáš
možno áno možno lepšie ako ja som predsa len ešte mladý, ale to čo som vysie napísal je všetko pravda a za tým si stojím !!

k tomu Vp 44 ja sa do čerpadiel nevyznám ak ty áno klobúk dole :) nieje veľa mechanikou čo sú všestranný viem a bola mi podaná informácia od iných mechanikou že je tam proste nejaký posuvník pred vstreku ktorý sa pohybuje v obale čerpadla keď sa tento posuvník pridire v dráhe elektronika sa to snaží u korigovať ale keďže sa posuvník hýbe pomaly alebo je zadretý v dráhe tak veľký prúd odpáli elektroniku konkrétne (tranzistor)

preto som napísal treba aditivita do nafty aby sa predišlo skorému pridretiu predsa len ten VIF je účinný

no ja sa snažím zameriavať len na jedno a to sú 2.5 TDI a byť v tom naozaj odborník čo sa mi zatiaľ aj darí. Ďakujem všetkým čo to dočítali do konca. :)