výměna hlavy čerpadla 12mm

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TombufyG4
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 úno 2014, 02:24
Bydliště: Liberec

výměna hlavy čerpadla 12mm

Příspěvek od TombufyG4 »

zdravim mam G4 81kw koupil sem 12mm hlavu ale nastal problem u mistniho automechanika ten tvrdi ze je kravina aby jen vymenil rozdelovaci hlavu ze to prej neni jen tak a chce po me abych poslal čerpadlo buh vi kam na stolici a ze za to chteji 4000 :? za neake (seštelování) (wallbash) poradite prosím někdo..
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

změn mechanika, čerpadlo jsem si vyndal hlavu přehodil (kup nove O kroužky) pak jen nastaviš dávku poklepaním.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

a samozrejmě že budou dole rozvody a chce to i zesileny řemen a nastavit předvstřik otačením čerpadla
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

na priecnych motoroch je dobry pristup a ide to aj bez demontaze cerpadla.
Na svojom pozdlznom som to menil tiez bez demontaze.
Kludne ju nahod
Naposledy upravil(a) toefuk dne 13 čer 2014, 11:17, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
TombufyG4
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 úno 2014, 02:24
Bydliště: Liberec

Příspěvek od TombufyG4 »

supr. diky moc tohle sem potřeboval slyšet :)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

bacha první start muže byt obrovskej volnobeh.. davka se dost posune...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
TombufyG4
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 úno 2014, 02:24
Bydliště: Liberec

Příspěvek od TombufyG4 »

dávka jde štelovat kdys mam nastartovano nebu musim pohnout skusit? :-)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

da se i za behu ... ale me to nabehlo do 3800 tak jsem okamzite vypnul a posunul za vypnuteho motoru.. staci kdyz povolis ty 4 srouby jemne a je tam tesnení kdyz to nepovolis moc jde s tim hnout a nafta netece...nicmene to vetsinou byva bepkne vymackane a je lepsi to delat za vypnuteho motoru a vyslednou pak na nastartovanem...ja si tesneni rovnou koupil investice 150kc a nebyl nikde problem jediny co musis dodrzet je se zpet trefit na element a nedelat to v piskovne :-D
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
TombufyG4
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 úno 2014, 02:24
Bydliště: Liberec

Příspěvek od TombufyG4 »

dobre a abych to nepopletl steluje se to tom vrchnim deklem jak je na tom jeden ze štoubu tříhranej abych ho nepovolil že? :)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

to uz tu najdes...napsal jsem ti sz
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

ja som to len vymenil a auto nenastartovalo ...

zobral som cerpadlo k cerpadlarovi, on mi ho rozobral poskladal dal na stolicu otestoval, nastavil a za vsetko zobral 30€ s DPH

4000 je podla mna trosku OUT

pri odchode mi povedal ze ked ho zalozim auto nastartuje na uplny brnk, tak sa aj stalo, nemusel som povolovat ziadne vstreky
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

tak ale proc to davat nekam kdyz si to umim udelat sam a nestoji to nic jen poradny remen:)? kdyz si nevim rady navodu je tady mraky...ja osobne si nerad nechavam na aute neco delat... kdyz si to udelam sam mam jistotu poctive prace
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
TombufyG4
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 úno 2014, 02:24
Bydliště: Liberec

Příspěvek od TombufyG4 »

meeiro píše:tak ale proc to davat nekam kdyz si to umim udelat sam a nestoji to nic jen poradny remen:)? kdyz si nevim rady navodu je tady mraky...ja osobne si nerad nechavam na aute neco delat... kdyz si to udelam sam mam jistotu poctive prace

To je pravda ;) tady u nas ti s autem dokonce strašne rádi jezděj.. skusej co to umí když tam nejsi.. a tak podobně
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

tak projet by to mel po montazi... ale jako zadny drifty nebo tak :):)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

cau borci...nechci základat nove téma tak se zeptam tady.........jaky je rozdíl mezi 11mm a 12 mm hlavou...mylsim výkonem....na jaky vykon se s téma hlavama dá dostat......auto v popise dole.......a + dal bych turbo VB a fmic.......díky :-)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“