výměna hlavy čerpadla 12mm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
výměna hlavy čerpadla 12mm
zdravim mam G4 81kw koupil sem 12mm hlavu ale nastal problem u mistniho automechanika ten tvrdi ze je kravina aby jen vymenil rozdelovaci hlavu ze to prej neni jen tak a chce po me abych poslal čerpadlo buh vi kam na stolici a ze za to chteji 4000 za neake (seštelování) poradite prosím někdo..
na priecnych motoroch je dobry pristup a ide to aj bez demontaze cerpadla.
Na svojom pozdlznom som to menil tiez bez demontaze.
Kludne ju nahod
Na svojom pozdlznom som to menil tiez bez demontaze.
Kludne ju nahod
Naposledy upravil(a) toefuk dne 13 čer 2014, 11:17, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
da se i za behu ... ale me to nabehlo do 3800 tak jsem okamzite vypnul a posunul za vypnuteho motoru.. staci kdyz povolis ty 4 srouby jemne a je tam tesnení kdyz to nepovolis moc jde s tim hnout a nafta netece...nicmene to vetsinou byva bepkne vymackane a je lepsi to delat za vypnuteho motoru a vyslednou pak na nastartovanem...ja si tesneni rovnou koupil investice 150kc a nebyl nikde problem jediny co musis dodrzet je se zpet trefit na element a nedelat to v piskovne
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
ja som to len vymenil a auto nenastartovalo ...
zobral som cerpadlo k cerpadlarovi, on mi ho rozobral poskladal dal na stolicu otestoval, nastavil a za vsetko zobral 30€ s DPH
4000 je podla mna trosku OUT
pri odchode mi povedal ze ked ho zalozim auto nastartuje na uplny brnk, tak sa aj stalo, nemusel som povolovat ziadne vstreky
zobral som cerpadlo k cerpadlarovi, on mi ho rozobral poskladal dal na stolicu otestoval, nastavil a za vsetko zobral 30€ s DPH
4000 je podla mna trosku OUT
pri odchode mi povedal ze ked ho zalozim auto nastartuje na uplny brnk, tak sa aj stalo, nemusel som povolovat ziadne vstreky
tak ale proc to davat nekam kdyz si to umim udelat sam a nestoji to nic jen poradny remen:)? kdyz si nevim rady navodu je tady mraky...ja osobne si nerad nechavam na aute neco delat... kdyz si to udelam sam mam jistotu poctive prace
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro píše:tak ale proc to davat nekam kdyz si to umim udelat sam a nestoji to nic jen poradny remen:)? kdyz si nevim rady navodu je tady mraky...ja osobne si nerad nechavam na aute neco delat... kdyz si to udelam sam mam jistotu poctive prace
To je pravda tady u nas ti s autem dokonce strašne rádi jezděj.. skusej co to umí když tam nejsi.. a tak podobně
cau borci...nechci základat nove téma tak se zeptam tady.........jaky je rozdíl mezi 11mm a 12 mm hlavou...mylsim výkonem....na jaky vykon se s téma hlavama dá dostat......auto v popise dole.......a + dal bych turbo VB a fmic.......díky
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM