Škoda Octavia I ALH 66kW/210Nm na 108kW/315Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Bydliště: okr. NJ

Škoda Octavia I ALH 66kW/210Nm na 108kW/315Nm

Příspěvek od Martin_TDi »

Trysky S764 + SW TDiFun naladěn tak, aby to zvládnula sériový spojka a ostatní komponenty. Pro moje svižnější ježdění je to naprosto dostačující !

Brzdy Zimmermann Sport + keramické desky Textar, podvozek Eibach ProKit + plech pod motorem, TT-puky, EGR OFF.Obrázek :) :)
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Myslim, ze na ALH ideal cena/vykon

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Bydliště: okr. NJ

Příspěvek od Martin_TDi »

Díky , je to tak akorát . Jsem moc spokojen s výsledkem jak auto ožilo.
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

To věřím, svého času jsem byl u FUNa s tím samým, protí sérii je to rozdíl jako kráva a za málo peněz, nejlepší vůz na tuning :-)
Jen pak chybí šestka
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Re: Škoda Octavia I ALH 66kW/210Nm na 108kW/315Nm

Příspěvek od vilozx6 »

[quote="Martin_TDi"]Trysky S764 + SW TDiFun naladěn tak, aby to zvládnula sériový spojka a ostatní komponenty. Pro moje svižnější ježdění je to naprosto dostačující !

Veľmi pekné pane a hlavne rozmýšľanie triezvou hlavou. Žiadne státisícové úpravy. Ach jaj. kua. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

moje řeč, pokud nejezdim na letišti rovně, tak do 180 koní jsou úpravy tak akorát :) nechápu k čemu komu je 500nm bez samosvoru na přední nápravě :? (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

záleží, jak těžký máš auto... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak tak.. to samé s autobusem tak tak hýbe :roll:
Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Bydliště: okr. NJ

Příspěvek od Martin_TDi »

Díky moc za kladné ohlasy ! :)
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Bydliště: okr. NJ

Příspěvek od Martin_TDi »

Tak malý update - původní spoječka (najeto 185 tis.Km) mi při jednom prudším přidání na 5° a cca 2000 otáčkách lehce klouzla. Tak co mi kdo poradí? Origo SACHS, LUK ? Jednohmota nebo dvouhmota?
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Podřadit.
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

No krasa vykon a to ALH ma lepsie turbo nez napr BXE ci BLS?

Mohol by si poslat fotku auta ak ju tu uz nahodou nemas ako vyzera na tych eibachoch, co na to hovoris nie je to moc tvrde?
Mercdes C cdi
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18

Příspěvek od TKTDI »

Moc pěkný, ale myslím, že sériová spojka s tímto výkonem už bude mít problém
Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Bydliště: okr. NJ

Příspěvek od Martin_TDi »

Auto vypadá takto.....
Jede to moc hezky a vzhledem k hmotnosti 1300kg je slušně pružné a dám zabrat i mnohem silnější autům !
Obrázek
:) :)
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Bydliště: okr. NJ

Příspěvek od Martin_TDi »

Obrázek
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“