Jaký olej lze použít? A v jakém poměru míchat/jezdit?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
No tak z mrazaku sme to po vikendu vyndal (odhad -22 nebo -20 - minuly rok sem tu teplotu meril, kdyz sem zkousel nemrznouci smes) a bylo to ztuhli - jako smrky hustota
tak sem to dal do mrazaku pod lednici, tam by melo byt -18 - vlastne nedal, dal sem to rozmrznout, takze to tam jeste musim dat
tak sem to dal do mrazaku pod lednici, tam by melo byt -18 - vlastne nedal, dal sem to rozmrznout, takze to tam jeste musim dat
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Hmm to si me teda moc nepotesil ... nejhorsi ze fritak tuhne jeste driv nej normalni olej ... takze benzin tam pude kazdopadne + aditivum. Zkusim asi 50/50 olej nafta a potom to cely naredit 10% benzinu ... na kolik si myslis ze je "bezpecny" procento benzinu v nafte ? Nerad bych zadrel cerpadlo ? Je to Bosch v G2 1,6TD
- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Smes bude mit moc velkou hustotu a s tim mohou vzniknout spojene rizika + v zime je ot o to vetsi riziko a ted budu jenom tipovat, spise nastinim, bude se hure spalovat ta olejova cast smesi a tim se bude zasirat motor - kdyby jsi olej predehrival, bude tekutejsi a spalovani bude dokonalejsi a pak muzes jezdit treba jen na olej
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Je těžké si postavit sadu na přestavbu? Co vše je potřeba?ACEMajky píše:Smes bude mit moc velkou hustotu a s tim mohou vzniknout spojene rizika + v zime je ot o to vetsi riziko a ted budu jenom tipovat, spise nastinim, bude se hure spalovat ta olejova cast smesi a tim se bude zasirat motor - kdyby jsi olej predehrival, bude tekutejsi a spalovani bude dokonalejsi a pak muzes jezdit treba jen na olej
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 117
- Registrován: 19 dub 2007, 09:44
- Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D
Jasně, že můžešHonza M píše:Vážně se nemusím ničeho bát?jaryn píše:Žádné riziko!!!Honza M píše:Jaké riziko hrozí když budu míchat 1:1 naftu a použitý fritovací olej.
Podotýkám,že auto nemám vůbec upravené.
ti, co pojedou za tebou, se tě budou ptát, na co že to jezdíš
Venku -8, olej/benzín 3:1, motor Peugeot 1.8 - kupodivu nic se neděje.
Málem jsem zapoměl - předehřev el. před čerpadlem - nic víc!!!
Tak stačí mí předehřev a můžu míchat olej a naftu 1:1. Z čeho a jak si můžu předehřev vyrobit,popřípadě koupit?jaryn píše:Jasně, že můžešHonza M píše:Vážně se nemusím ničeho bát?jaryn píše: Žádné riziko!!!
ti, co pojedou za tebou, se tě budou ptát, na co že to jezdíš
Venku -8, olej/benzín 3:1, motor Peugeot 1.8 - kupodivu nic se neděje.
Málem jsem zapoměl - předehřev el. před čerpadlem - nic víc!!!
Vím že se hodně ptám,ale dost mě to zajímá,ale zároven nechci nic pokazit.
Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 117
- Registrován: 19 dub 2007, 09:44
- Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D
Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....Honza M píše:Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabuje Po 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta
jaryn píše:Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....Honza M píše:Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabuje Po 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta [/quot
Mám jednu otázku. Co všechno potřebuji na přestavbu na olej?
jaryn píše:Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....Honza M píše:Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabuje Po 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta [/quot
Mám jednu otázku. Co všechno potřebuji na přestavbu na olej?