Stránka 1 z 1

Rozvetvene sanie 807HDi 2.0

Napsal: 24 čer 2014, 20:16
od manco
Zdravim, prosim o radu.
Pri regeneracii FAP sa prepina bypass intercooler-u. Toto je ovladane dvojicou elektro-pneumatickych ventilov BOSCH 0.928.400.309 (1628 HC). Otazka je, ci maju tieto na vstupe staly podtlak, lebo na tom, ktory ovlada bypass, nie je ziadny podtlak. Preto ak aj ventil funguje, klapku nema co otvorit. Ked som prehodil vystupy, klapku otvorilo, takze predpokladam, ze ta je v poriadku. Vymenil som hadicku z vystupu do klapky, ale ziadna zmena. Neviem vystopovat, odkial prichadza hadicka do vstupu.
Su tieto ventily regulacne, alebo ON/OFF?
ide o PEUGEOT 807 2.0 79kW RHT
na obrazku je ten ventil, hore vstrede je vstup, nakraji vystup
Dakujem

Obrázek

Napsal: 24 čer 2014, 21:32
od geo
mrkni na membránu klapek sání často je prdlá a pak tam není podtlak.Zásobárna podtlaku je vlevo za nárazníkem muže být uražená.Víc si už nepamatuju už to je nějakej pátek co jsem se stím taky trápil.Nakonec jsem šel po vedení abych se v tom vyznal hroznej stroj.

Napsal: 25 čer 2014, 20:36
od manco
Dakujem za odpoved, pozriem na ten zdroj. Samotne klapky su funkcne, vyskusal som ich. Potrebujem zistit, odkial prichadzaju hadicky do tych ventilov, ci su z jedneho zdroja, alebo z rozdielnych. Lebo na jednej podtlak je, na druhej nie je.
Tie ventily su ovladane 12-tymi VDC?

Napsal: 26 čer 2014, 12:05
od koma33
dones to spravim ti to

Napsal: 27 čer 2014, 07:31
od manco
Zdravim, diky, mam servisaka, ktory mi to spravi, ja tomu chcem porozumiet, potom to uz bude"malina"
Dalej chcem spravit svetelnu signalizaciu, ze auto chce regenerovat FAP, lebo na nom jazdi hlavne manzelka a hlavne v meste.