Stránka 1 z 1
Opel Astra G. Nemec nebo Isuzu. A vasi zlusenosti s olejem-
Napsal: 28 čer 2014, 13:50
od onlywinner
Dobry den, hledam si naftjaka na olej.
zvazauji zatim 2 auta, Opel astra a Golf. S Golfem je vsechno jasne, jede.
Ale nenasel jsem skoro zadne recenze lidi o astre g.
Jakej vubec motor lepsi? nemec 50KW nebo isuzu 55KW. Nebo koupit 2 litr? A znovu jaky?
Pokud nekdo tady jezdi, at sdeli co a jak, jestli zere v poho ten olej a jaky motor ma.
Dekuji vsem predem
Napsal: 28 čer 2014, 22:24
od mayecek5395
ahoj, ja mám opel vectra 1.7td isuzu (dával sa aj do astri g). Jednoznačne by som do neho šiel. Má predohrev na 60 stupňov od výroby, predkomôrku, kovové prepadové hadičky. Spálil som na ňom už viac ako 300l oleja a žiadny problém (trošku slzí čerpadlo, ale to už aj kvôli veku auta, ktorý je 19 rokov). Tie motory sú nesmrteľné.. Už čo sa týka toho istého motora, ale priamo od opla, tak do toho by som nešiel. Nie je spoľahlivý, ale japonský isuzu je držák

Napsal: 29 čer 2014, 10:13
od burton.b22
Do astru G se nikdy 1.7td Isuzu 60kw nedával. Buď 1.7td 50kw motor GM a nebo 1.7dti 55kw.
Napsal: 29 čer 2014, 17:17
od m.artty
Astra F X17DTL (50 kW), naježděno 40 tisíc km na alternativní paliva, především řepkoví olej a nic tomu není. Motor má aktuálně naběháno přes 350 tisíc.
Napsal: 29 čer 2014, 18:33
od onlywinner
No prave vim ze jsou 2 typy 50 kw - to je nemev a ma oznaceni td (turbo diz) a je 55kw a je oznacen dti (dizel turbo isuzu) (jeste se pise tdi, ale chapu to jako opyl lidi, a ze je velice popularni oznaceni tdi u volca a audi).
Vim ze ten isuzu 55 kw docela dobrej motor. Ale jeste vim ze tam je vysoce tlakove cerpadlo, ktere opravdu nevim jak zere ten olej. Vyhodou, jako chapu je to, ze cerpadlo umisteno vedle motoru a automaticky rozehrava palivo. Jeste vim, ze na astra F je take motor isuzu, oznaceni ma 1.7 tds. Ale ten musi byt trochu jiny, protoze predevsim ma 60 KW, a domnivam se, ze ma min elektroniky a asi nema to cerpadlo. (To nevim, protoze o Fkach jsem necetl, nemam zajem). Takze co s tim. Kdo ma Gko na olej a ktery motor ma...?))
Napsal: 29 čer 2014, 21:41
od mayecek5395
Bruton22 a kde som ja uvádzal, že sa tam dával 60kw? Ale isuzu sa dával a jednoznačne len a len doňho ..
Napsal: 30 čer 2014, 10:27
od burton.b22
1.7dti má čerpadlo denso tam bych olej nedával
Napsal: 30 čer 2014, 19:04
od Ferenzzo
astra g 1,7 td - němec na alternativu - vyfrit, domácí meřo apod. aktuálně 120.000 km. Výkonu by mohlo být víc, ale jezdím s tím s rodinou všude, Maďarsko, Slovensko, Chorvatsko.... Jediná úprava byla celé nové vedení od nádrže až po čerpadlo (původní už mělo nějaké netěstnosti) a taky jsem vyraboval původní elektrické čerpadlo (sice Bosch, ale při provozu na tyhle sračky nikdy nevíš) a použil starou nesmrtelnou klasiku Bosch s mechanickým ovládáním. Od té doby 0 problém

.. a jede to lépe!
Napsal: 20 črc 2014, 07:11
od k.amerika
Ted jsem koupil na dojíždění do práce astru 1995, 1,7d v perfektním stavu za pár drobných, ale ve velkém i malém TP, píšou 1,7d 50kW, podle mého měla mít 1,7d 44Kw a 1,7TD 50Kw.. Tak jak to je? Podle mého něco jako turbo vidím a má to i turboefekt, (do cca 2000ot to nejede a pak zabere) ale označení 1,7d 50kW:-)
Napsal: 20 črc 2014, 11:32
od burton.b22
Je to 1.7TD 50kw nemecký motor čerpadlo ve předu.
Napsal: 20 črc 2014, 12:37
od k.amerika
Dobře, děkuji.. Jen mě zarazilo označení 1,7d když to je TD.. V týdnu pojedu na STK uvidim jestli to neni tisková chyba.
Napsal: 27 črc 2014, 22:19
od divermax
1,7 td má na zadních dveřích klidně napsáno D a nikoho to netrápí. Obrovská výhoda pro provoz na meřo je předehřívaný filtr. Je dobré vyhodit čidlo teploty (jde shora) a spínání udělat do kabiny růčo, když meřo začíná tuhnout tak to pomůže, když zimou ztvarohovatí, nepomůže nic
DMX