pikaso 1.6 HDi kurna šopa toš to néé to je teda moc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pikaso 1.6 HDi kurna šopa toš to néé to je teda moc
z přepadů u vstřiků mi chčije přes litr za minutu
vedeme debaty tak 4 deci za tři minty a toto chčije že lítají hadice,
a auto normál startuje i jede toš to je teda moc
vedeme debaty tak 4 deci za tři minty a toto chčije že lítají hadice,
a auto normál startuje i jede toš to je teda moc
Tak to je síla. Taky jsem to na vlastní oči viděl na Mercedesu A170, ale museli to startovat sprejem.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je fakt sila, kdyby se to strtovalo sprejem tak to chápu nedosáhne to hned startovací tlak,HonzaXM píše: Tak to je síla. Taky jsem to na vlastní oči viděl na Mercedesu A170, ale museli to startovat sprejem.
CR je jednoduchý systém, pochopíš to a nemáš problém a ono je to kus od kusu,
třeba delphi u partnera vstřik to si odvfrkává pěnu a zavzdušnuje systém,zavzdušníš a ráno nenatočíš
piezo u renultů to je taky kapitola zgenerálkuješ vstřik a nic to neřeší, motor ani neštěkne,
některé CR můžeš krmit sajrajtama že zůstává rozum stát, některých prolítne minibordýlek a vstřik skolabuje
dělal jsem jedno béčko dva vstřiky lehce KO a padaloto do nouzáku,
potvrzuje to moje teorie opravy motorových je namáhavá chůze do strmého kopce a vrcholu nikdy nedosáhnem
Já to měl nedávno u 2.0 HDi, přepad shodil hadičku/byla už spouchlá/, ale lítala tam nafta jako blázen, takže došla majiteli nafta až to chcíplo..Tak jsem přijel, on povídá teče mi tam někde nafta, tak jsem to zjistil a povídám, divím se, že to vůbec jede, máte asi perfektní čerpadlo, že to stačí doplňovat. Ale máte v háji trysku, a on a proč ?/ Motor po výměně hadičky normálně běžel a chytal na otočení./.Trysky jsou po repasi a motor po GO. Tak jsem mu zkazil náladu a on povídá, potřebuji odvézt zboží , můžu tedy jet? Tak mu říkám, ano, ale jde o to jak daleko..Tak odjel a večer telefon, ujel jsem asi 60 km . mám naložené zboží a nejde to nastartovat, co s tím ..Tak mu říkám, musí se to opravit...
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kurna šopa toš to ne to je teda moc ?jericho-3 píše:Jo to jsem si myslel, že to někudy musí ven, ale na odjetí z místa činu by to asi šlo..
zapni mozek, průser nevím, v nádrži není čerpadlo, , vedení paliva je z nádrže k filtru od filtru je balonek, v balonku zpětný ventil,
nastartju auto a balonek je jak beton ale fakt jak beton, normál de mačkat šerpadlo saje, ale tady ne, balonek je jak na výbuch
přepad od vstřiků jsem dal do přepadu vratky k nádrži,
kurna co to tlakuje asi čerpadlo,v podtlakové části tlak jak kráva ?
když dám hadičku z přapadu od čerpadla do přepadu tlak se stratí ale nenastartuji
problém je v tom že celá ta pičovina je za motorem nepřístupná tak tam něco prověřovat je nemožné
mám těch záhad kolem daleko víc asi si hodím mašli
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Největší problém je že nevíš co se v tom podělaným vstřiku děje a pokud ti bude ucvrkávat tak je hodně pravděpodobný že ti to propálí píst.U CR jsem to řešil už hodněkrát a náznaky že se něco děje žádný myslím kouření nebo výkon.Od té doby žádný pokusy už neděláme oprava je jasná opravou vstřikování kontrolou na částice v naftě nebo si to mužou odvést.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vstřiky neřeš přepad je vyvedený mimo okruh T kusem do vratky a balonek ve lterém je obvykle podtlak je jak beton, normál je tam podtlak a je měkýgeo píše:Největší problém je že nevíš co se v tom podělaným vstřiku děje a pokud ti bude ucvrkávat tak je hodně pravděpodobný že ti to propálí píst.U CR jsem to řešil už hodněkrát a náznaky že se něco děje žádný myslím kouření nebo výkon.Od té doby žádný pokusy už neděláme oprava je jasná opravou vstřikování kontrolou na částice v naftě nebo si to mužou odvést.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice