Stránka 1 z 2
pikaso 1.6 HDi kurna šopa toš to néé to je teda moc
Napsal: 30 čer 2014, 14:15
od slovacek.milos
z přepadů u vstřiků mi chčije přes litr za minutu
vedeme debaty tak 4 deci za tři minty a toto chčije že lítají hadice,
a

auto normál startuje i jede toš to je teda moc

Napsal: 30 čer 2014, 16:52
od HonzaXM

Tak to je síla. Taky jsem to na vlastní oči viděl na Mercedesu A170, ale museli to startovat sprejem.
Napsal: 30 čer 2014, 20:31
od slovacek.milos
HonzaXM píše:
Tak to je síla. Taky jsem to na vlastní oči viděl na Mercedesu A170, ale museli to startovat sprejem.
to je fakt sila, kdyby se to strtovalo sprejem tak to chápu nedosáhne to hned startovací tlak,
CR je jednoduchý systém, pochopíš to a nemáš problém a ono je to kus od kusu,
třeba delphi u partnera vstřik to si odvfrkává pěnu a zavzdušnuje systém,zavzdušníš a ráno nenatočíš
piezo u renultů to je taky kapitola zgenerálkuješ vstřik a nic to neřeší, motor ani neštěkne,
některé CR můžeš krmit sajrajtama že zůstává rozum stát, některých prolítne minibordýlek a vstřik skolabuje
dělal jsem jedno béčko dva vstřiky lehce KO a padaloto do nouzáku,
potvrzuje to moje teorie opravy motorových je namáhavá chůze do strmého kopce a vrcholu nikdy nedosáhnem

Napsal: 30 čer 2014, 22:53
od jericho-3
Já to měl nedávno u 2.0 HDi, přepad shodil hadičku/byla už spouchlá/, ale lítala tam nafta jako blázen, takže došla majiteli nafta až to chcíplo..Tak jsem přijel, on povídá teče mi tam někde nafta, tak jsem to zjistil a povídám, divím se, že to vůbec jede, máte asi perfektní čerpadlo, že to stačí doplňovat. Ale máte v háji trysku, a on a proč ?/ Motor po výměně hadičky normálně běžel a chytal na otočení./.Trysky jsou po repasi a motor po GO. Tak jsem mu zkazil náladu a on povídá, potřebuji odvézt zboží , můžu tedy jet? Tak mu říkám, ano, ale jde o to jak daleko..Tak odjel a večer telefon, ujel jsem asi 60 km . mám naložené zboží a nejde to nastartovat, co s tím ..Tak mu říkám, musí se to opravit...

Napsal: 01 črc 2014, 05:11
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]
já to kašlu nasadám do přepadu trubku z naftové feldy s dvoma vývodama na čtverku a těm přepadům ulevím, madam stím skoro nejezdí, hadičky nové,
ona přijela že mají novou zámkovku a jsou tam kapičky práce moc tak větší hrdinství až příště vstřkiky jsem už nastříkal

Napsal: 01 črc 2014, 13:11
od jericho-3
No, chtěl jsem tomu pánovi "poradit" Ať ten přepad toho vstřiku ucpe, aby dojel, ale neodvážil jsem se, nevím co by to udělalo.. Má někdo takovou zkušenost, co to provede?

Napsal: 01 črc 2014, 13:35
od slovacek.milos
časem to udělá bác
ten přepad vystřelí skrz tu segrovku nebo perovku
Napsal: 02 črc 2014, 06:18
od jericho-3
Jo to jsem si myslel, že to někudy musí ven, ale na odjetí z místa činu by to asi šlo..

Napsal: 03 črc 2014, 16:50
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Jo to jsem si myslel, že to někudy musí ven, ale na odjetí z místa činu by to asi šlo..

kurna šopa toš to ne to je teda moc ?
zapni mozek, průser nevím, v nádrži není čerpadlo, , vedení paliva je z nádrže k filtru od filtru je balonek, v balonku zpětný ventil,
nastartju auto a balonek je jak beton ale fakt jak beton, normál de mačkat šerpadlo saje, ale tady ne, balonek je jak na výbuch
přepad od vstřiků jsem dal do přepadu vratky k nádrži,
kurna co to tlakuje asi čerpadlo,v podtlakové části tlak jak kráva ?
když dám hadičku z přapadu od čerpadla do přepadu tlak se stratí ale nenastartuji
problém je v tom že celá ta pičovina je za motorem nepřístupná tak tam něco prověřovat je nemožné
mám těch záhad kolem daleko víc asi si hodím mašli

Napsal: 03 črc 2014, 20:15
od jericho-3
To jsem nemyslel, jen aby potom oprava vstřikovače nebyla dražší, kdyby se něco vyvalilo..
Napsal: 03 črc 2014, 20:31
od slovacek.milos
jericho-3 píše:To jsem nemyslel, jen aby potom oprava vstřikovače nebyla dražší, kdyby se něco vyvalilo..
ne ze vstřiků jen prská ale v sání je tlak jak kráva ruční pumpička je jak beton odborník se diví pascal by čuměl

Napsal: 03 črc 2014, 20:37
od geo
Největší problém je že nevíš co se v tom podělaným vstřiku děje a pokud ti bude ucvrkávat tak je hodně pravděpodobný že ti to propálí píst.U CR jsem to řešil už hodněkrát a náznaky že se něco děje žádný myslím kouření nebo výkon.Od té doby žádný pokusy už neděláme oprava je jasná opravou vstřikování kontrolou na částice v naftě nebo si to mužou odvést.
Napsal: 03 črc 2014, 21:02
od slovacek.milos
geo píše:Největší problém je že nevíš co se v tom podělaným vstřiku děje a pokud ti bude ucvrkávat tak je hodně pravděpodobný že ti to propálí píst.U CR jsem to řešil už hodněkrát a náznaky že se něco děje žádný myslím kouření nebo výkon.Od té doby žádný pokusy už neděláme oprava je jasná opravou vstřikování kontrolou na částice v naftě nebo si to mužou odvést.
vstřiky neřeš přepad je vyvedený mimo okruh T kusem do vratky a balonek ve lterém je obvykle podtlak je jak beton, normál je tam podtlak a je měký
Napsal: 11 črc 2014, 08:01
od slovacek.milos
zajímavá palivová soustava, balonkem se nečerpá palivo do čerpadla ale do vratky,
palivo do čerpadla de T kusem mezi filtrem a balonkem, a když čerpadlo tlačí víc nafty tak tlakuje balonek, ve kterím je zpětný ventil,

Napsal: 30 pro 2017, 16:23
od lukeso1
zdarec chlapi mám trošku problém s 1.6 hdi přívod a vratku mám vyvedenou do kanystru takže vidím jak saje a vrací se všechno mi letí z čerpadla do vratky a tlak samozžejmě na railu 0 co te je za kravinu že čerpadlo saje ale vytláčí do vratky místo do railu?