BMW 318TDS na čistý RO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Hoši, vzal jsem tuhle benál u Robin oil, nalil jsem to v 15 stupních do oleje a jal se filtrovat, abych olej zředil, a olej se mi přisrazil, respektive se při filtraci benzín navázal na tuk a ten mi obalil filtr, ty usazeniny na filtru při filtraci liazkou smrděli nechutně po benzínu, tak mi napadlo, jestli ty kurvy pumpařský tam nepřimíchávaj ethanol... od té doby nemám z benzínem dobré zkušenosti, tak ředim naftou...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
To podávací čerpadlo ti na olej stoprocentně lehne E36 a E39 maj blbě řešenou nádrž takže bez podávačky se jezdit nedá. Pokud ti lehne podávačka tak u E36 a E39 tak bez ní se dá jezdit pokud máš v nádrži víc jak 50litrů a to to stejně přisává vzduch takže to hovno jede a chcípá to. Jedině E34 je schopná jezdit bez podávačky pokud je v nádrži víc jak 15 litrů.Pelep píše:Dobre tak jo, jinak i ja jsem zkousel do oleje dat bezaromatik a po par kilakach se mi zda ze to fakt trochu lip slape, neveril jsem tomu a pokud se mi to nezda, tak je to lepsi Ale cerpadlo v nadrzi pri zhaveni huci hlubsim zvukem, zda se mi ze se trapi tak snad se nespali... Kdyby se posralo tak mi to zdechne pri cca 20 litrech v nadrzi jako u tdicek, nebo je to u bavorskych TDS jinak? Diky
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Můžeš jezdit i na čistej olej pokud bude teplo. Jen vyndej podávací čerpadlo z nádrže a místo něj namontuj trubicku až na dno nádrže. Počítej s tím že ti ale auto bude kolem 4500ot přestávat táhnout.david525 píše:Ahoj,
pořídil jsem na popojíždění Omegu 2.5 tds - motor BMW. Je to stejný motor jako ta 318 tds. Mohu se zeptat, zda mohu bez úprav jezdit 1:1. Mám levnější naftu, ale ne takové množství jaké potřebuji. Pokud bych jezdil na olej např. 7l oleje + 3 l nafty musím ještě něco přilévat? Ten Bezaromatik? A v jakém poměru? Budu lít pouze nový řepkový olej. Četl jsem zde, že se olej usazuje na stěnách nádrže, mám to nějak řešit?
Díky za odpovědi David
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Takže jaká je vaše rada ohledně podávacího čerpadla u e36 ? Takže odejde, nahradit trubičkou je teda nahovno, tak co mám dělat? Ředit to 1:1 s naftou, nebo to ředit s benzínem kolik ku kolika? Nebo se na to vysrat a jezdit na naftu? Jsem koukal že to podávací stojí asi tisícovku... Když se mi posere někde po cestě tak mě to nechá nebo dojedu, ale pak nenastartuju? Díkyoldaf píše:To podávací čerpadlo ti na olej stoprocentně lehne E36 a E39 maj blbě řešenou nádrž takže bez podávačky se jezdit nedá. Pokud ti lehne podávačka tak u E36 a E39 tak bez ní se dá jezdit pokud máš v nádrži víc jak 50litrů a to to stejně přisává vzduch takže to hovno jede a chcípá to. Jedině E34 je schopná jezdit bez podávačky pokud je v nádrži víc jak 15 litrů.Pelep píše:Dobre tak jo, jinak i ja jsem zkousel do oleje dat bezaromatik a po par kilakach se mi zda ze to fakt trochu lip slape, neveril jsem tomu a pokud se mi to nezda, tak je to lepsi Ale cerpadlo v nadrzi pri zhaveni huci hlubsim zvukem, zda se mi ze se trapi tak snad se nespali... Kdyby se posralo tak mi to zdechne pri cca 20 litrech v nadrzi jako u tdicek, nebo je to u bavorskych TDS jinak? Diky
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Jestli máš strach, jezdi na naftu, vše si spočítej kolik čim ušetříš na případné opravy, pokud tankuješ jen olej za 25kč/l ušetřim na palivu cca 7kč/l (BIO u ono 31,90/l) když počítám, že má nádrž 60l, tak ušetříš na ní 420 kč, když vyjedeš 2 nádrže, máš to čerpadlo zaplacené, samozřejmě tím, že palivo ředíš, 1:1, je cena na nádrž poloviční a to by mi za ten komfort fakt nestálo...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
navíc veškeré usazeniny co jsou za ta léta v nádrži ti ucpou sací koš a palivovej filtr během 2-3 nádrží, takže nejlépe vozit náhradní filtr(stačí starline nejlevnější-stejně ho vyměníš zase za pár desítek tis. km), samotnej olej je čistší než nafta a tak palivák vydrží i déle (pokud teda nejedeš na vyfrit,ale na pennyoil), ale čistí palivovou soustavu, tak lepší je být připraven.Dále tvrdnou palivové hadičky, staré máš pryč během pár měsíců, takže koupit náhradní univerzály třeba tam kde se prodávaj díly na kamiony (kouknout na přepadový a palivový hadice a podle tloušťky koupit třeba metr-cca100kč),nějaký nářadí základní mít v kufru a být připraven, ostatně jako na každym starym voze A pokud budeš jezdit 1:3 (nafta:olej) tak nebudeš mít problém ani s podavačkou (takhle to mám vyzkoušený na nejhoršim motoru ford 1.8td lukas čerpadlo)...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Tak to jo, míchám to teda přibližně 1:1 s naftou - do nádrže fouknu 30l oleje ve kterým je dobře rozmíchanejch 30ml bezaromatiku a tak dvě deci benzínu, párkrát škubnu autem, aby se to promíchalo a nechám to stát do tý doby, než potřebuju jet Zatim teda samá chvála, nemůžu si pomoct, ale to auto jezdí fakt líp a startuje na škrtnutí a to bylo 14 °C. Startovalo tak i předtim, ale o malinkej okamžik dýl. A je trochu tišší a neskutečně smrdí Už mám objednanej palivák. Jediný doufám že to podávací čerpadlo vydrží, zase jsem ho poslouchal při žhavení a přijde mi že jde normálně a skoro ho neslyšim, tak mi asi hučí v palici nebo nevim Koukal jsem na nádrž v mým e36 tds a přijde mi, jak kdyby tam byly ty čerpadla dvě? Prostě díry v kastli do který jdou hadičky a dráty, a pod kterou je nádrž jsou tam dvě a ty dráty jsou propojený, hadice jdou pod kastli, tak netušim Můžu olej ředit bionaftou? Když občas neni nafta za 25,- ...
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Muj passat občas jezdí snad i na vodu z láku od okurek, když občas čumim co to sežere. Jednou jsem to i blbě nafiltroval, chlístnul tam 60l vyfritu se strouhankou a ještě jsem neměnil filtr, jen ho vypláchnul benálem... musim zaklepat, ale zatim v pohodě, fabie PD má taky podavačku do nádrže, až se vysere, koupim za 500,- jinou a s kámošem to tam mrsknem... když ti pujde do háje podavačka tak ti bude jakoby vynechávat, že bude popotahovat a nebo to bude cukat v jízdě a vynechávat nad 4000 ot./min. Hele bejt tebou tak seru na mýty a fámy ohledně oleje, smrad za jízdy necejtíš a jestli se bojíš, tak na to prď a jezdi na naftu, ale věř, že tvoje auto snese více, než mu dovolíš snést
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Já se vždycky trochu utěšuju tim jak tady čtu co tam lidi lejou za vyjeťáky co z motoru skoro tahali šroubovákem jaký to bylo bahno atd... Jinak v tescu od 17.7. do 19.7. akce 21,90 pro členy klubu -> dojít na informace, vyplnit dotazník a odnýst si aktivovanou kartičku, jinak za 23,90 http://www.kupi.cz/sleva/olej-sunol Jinak už se nějakej čas poohlížim po jiným autě, nejspíš koncern a něco aby to mohlo žrát s klidem olej takže nejspíš tdi 66 nebo 81 kw, nebo jinej návrh? Jak se řeší podávací čerpadlo v nádrži na olej u dvounádrže, tam taky musej dát nějaký aby to vydrželo, ne? O tý dvounádrži přemejšlim, až bych splašil to jiný auto, do tohohle to nemá cenu, na tom je vysranejch věcí že bych místo oprav moch koupit raketu Starej bavor z bazaru, no... ale zatim jezdí
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
pokud jezdíš s klidnou nohou, šel bych do octavie 66kw, má to obtok turbo, takže neřešíš regulaci, ikdyž to auto nesnášim je to všechno na to levný, každej to opraví a je na to uplně všechno, za pár kaček z toho máš žrout bmw s dobrým zátahem a spotřebou do 5l a sežere to všechno...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
bohužel nadrž u e 36 nemůžeš srovnávat s žádným jiným autem to prostě bez podávačky nepojedezero1724 píše:Muj passat občas jezdí snad i na vodu z láku od okurek, když občas čumim co to sežere. Jednou jsem to i blbě nafiltroval, chlístnul tam 60l vyfritu se strouhankou a ještě jsem neměnil filtr, jen ho vypláchnul benálem... musim zaklepat, ale zatim v pohodě, fabie PD má taky podavačku do nádrže, až se vysere, koupim za 500,- jinou a s kámošem to tam mrsknem... když ti pujde do háje podavačka tak ti bude jakoby vynechávat, že bude popotahovat a nebo to bude cukat v jízdě a vynechávat nad 4000 ot./min. Hele bejt tebou tak seru na mýty a fámy ohledně oleje, smrad za jízdy necejtíš a jestli se bojíš, tak na to prď a jezdi na naftu, ale věř, že tvoje auto snese více, než mu dovolíš snést
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jasný tak to jo díky za odpovědi, takže tdi 66kw AGR, protože tdi 66kw ALH má už taky naklápěčku, je to prej jako 81 kw ale jinej soft a trysky, vyčetl jsem to různě wikipedia + forum Oktávka je na mě moc velký, když seženu golfa, leona, A3 s motorem AGR tak je to uplně totožný jako oktávka, ne?
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Tak po vyjetí asi 150 litrů oleje, 3 olej : 1 nafta všechno pěkně šlape, ale ráno po nastartování za studena (chytne to na ťuknutí) to na volnoběh chvilku trochu kouří bílošedivě a občas mi přijde že vynechá jeden válec, ale dvakrát třikrát přidám na nějakých 1500 otáček a je to pryč a celej den chodí jak fík. Po nadlábnutí pak už to celej den nedělá. Mám to nějak řešit?
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121