Stránka 1 z 2

Zapečený kroužek vstřiku v hlavě JTD

Napsal: 20 črc 2014, 15:45
od tuningrob
Čaute !

Potřeboval bych pomoci od zkušenějších. Vytahovaly se vstřiky ze Stila JTD a jeden kroužek zůstal v hlavě. Ani se nehne, bohužel, už je povrchově poškozený a nechat ho tam je velké riziko.

Padly nápady jako 200ka vrut samořezka popř. šroub, vrták do vratidla, nebo takový ten oválný kuželový pilník tam narazit...

Zkoušeli sme přes tupou jehlu po něm lehce mlátit ve směru, aby se protočila, ale s tím přístupem je to bez šance.

Napsal: 21 črc 2014, 16:00
od jericho-3
Tady by pomohla ta frezička, co zarovnává tu díru pro vstřikovač v hlavě, ta by tu podložku rozfrézovala...

Napsal: 27 črc 2014, 12:51
od sikin1987
pres tak par otacek to se zakousne a nebo jak se prohreje povoli. to se mi covece nestalo jeste vzdy to neslo spis ze vstriku sundat. jak to lepilo

Napsal: 28 črc 2014, 20:40
od okob
Ja to v praci delal vetsim sroubovakem,zasekl doprostred a tocil aby se uvolnila a pak hackem z tlusteho dratu vatahl.easy

Napsal: 29 črc 2014, 06:51
od tuningrob
Jeden pán co opravuje čerpadla a vstřiky nám poradil jeho přípravek, a to na plochým šroubováku měl ze strany vypilovaný zobáček. Pak jen najít místo, kde začíná podložka, a z boku do ní zajet a snažit se ji odtrhnout. No, nerad bychom se do toho vrhli po hlavě, jde už o hodně, tak rád počkám na nějaké rady či nápady.

Předpokládám že frézování je možné jen po sundání hlavy, s čím se nepočítá.

Každopádně všem děkuji za rady a příspěvky. :)

Napsal: 29 črc 2014, 06:59
od jericho-3
Je na to ruční fréza, žádná mašina. Je to sada pro různé motory..

Napsal: 29 črc 2014, 07:03
od tuningrob
Ale co s pilinama ?

Napsal: 29 črc 2014, 16:29
od jericho-3
Do díry pro vstřik nacpat vazelínu a pak kompresorem dírou pro žhavíčku vše vyfouknout..

Napsal: 04 srp 2014, 10:17
od tuningrob
Ták je venku.

Závitník, dlouhá tyč a reverzní kladivo.

Čím prosím namazat vstřikovače před montáži zpět ?

Napsal: 04 srp 2014, 17:44
od HonzaXM
Je na to přímo speciální vazelína, která zabraňuje zapečení i na několik let. Buď bílá od Mercedesu, nebo třeba Fuchs dělá černou http://www.combinata.cz/index.php?route ... ct_id=2852. S oběma mám dobré zkušenosti. Obyč vazelína se časem vypaří nebo zapeče. Ale i tak doporučuju každý rok dva vstřiky vyndat, vyčistit, namazat, dát nové podložky a případně vyfrézovat dosedací plochu. Horší je to s lidma, který to nechtějí zaplatit a pak se strašně diví, když se vstřik vyndavá celý den a stojí to raketu, někdy to končí i zničením vstřiku, někdo tím zničí i víko ventilů a dokonce hlavu. Takže ač je vazelína drahá, vyplatí se ji koupit. I na žhavičky funguje skvěle.

Napsal: 04 srp 2014, 20:27
od jericho-3
jo, jo ta bílá od MB je dobrá. Ale představa, že budu preventivně vyndavat vstřiky třeba u auta za půl mega u mne tímto takové auto ztrácí hodnotu. Když to v továrně neumí udělat jinak, ať se na to vy.erou a dělají třeba dětské kočárky.. :)

Napsal: 04 srp 2014, 21:38
od pepe276
A nešlo by ty vstřiky a žhavky natřít proti zapečení tímhle http://www.autokseft.cz/SWAG-Mazivo-odo ... 2-nd464919 ? Má to odolávat teplotám co si pamatuju tak nad 1000 stupňů Celsia.

Dole na stránce mají ještě levnější náhradu, tady http://www.autokseft.cz/FEBI-Mazivo-odo ... 2-nd186844 od Febíčka. Ono je asi stejně jedno, od koho to je, protože si to tihle přebalovači mezi sebou stejně překupujou...

Napsal: 04 srp 2014, 23:34
od HonzaXM
Šlo, je to ta od MB, jen na ní není vytištěná hvězda. 8)

Napsal: 05 srp 2014, 08:19
od tuningrob
že já blbec sem to tady nenapsal dřív. Z toho autokšeftu mi dnes přijde balík (wallbash)

Jinak narovinu. Kupovat vazelínu za víc než 1000kč na obroční vytahování/čištění vstřiků je bohužel hodně. Žádný naftový autopark nemáme ani neplánujem a bylo by to dost nerentabilní. Pokusíme se najít levnější variantu. Díky všem za info.

Napsal: 05 srp 2014, 10:33
od jericho-3
I mému bohatému kámošovi se to zdálo moc tak došel za mechánem v MB a ten mu prodal hrstičku.. :)