Motor 2.0 HDi 8V - RHY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor 2.0 HDi 8V - RHY
Koupil jsem motor 2.0 HDi z bourané 406. Motor dostal ránu na vanu (uražený roh u rozvodů) a na rozvody, přetrhnul se rozvoďák a motor hned chcípnul, takže se ani nevylágroval. Praskly přitom 3 vahadla na ventilech. Vačka vypadá OK.
Vahadla jsem vyměnil. Hlavu jsem sundal a je čistá, bez karbonu. Ventily vypadají OK, žádný není obtištěný v pístu, takže snad i budou OK. Ve válcích je vidět honování a jsou krásně hladké až nahoru, bez hrany od kroužků.
Když to celé dám do kupy a dám nové rozvody, je ještě něco, čeho bych se měl bát? Mám vyndavat ventily a kontrolovat je, nebo je to zbytečné? Na co všechno si mám dát ještě pozor, abych ten motor nez*urvil? Jaké kompresní tlaky má mít HDi?
Vahadla jsem vyměnil. Hlavu jsem sundal a je čistá, bez karbonu. Ventily vypadají OK, žádný není obtištěný v pístu, takže snad i budou OK. Ve válcích je vidět honování a jsou krásně hladké až nahoru, bez hrany od kroužků.
Když to celé dám do kupy a dám nové rozvody, je ještě něco, čeho bych se měl bát? Mám vyndavat ventily a kontrolovat je, nebo je to zbytečné? Na co všechno si mám dát ještě pozor, abych ten motor nez*urvil? Jaké kompresní tlaky má mít HDi?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Motor na kaši vypadá úplně jinak...Koupil jsem ho za 2 tisíce komplet i s převodovkou, railem, vstřikama, čerpadlem v nádrži a spoustou dalších věcí.roman1648 píše:můžu se zeptat za kolik se prodáva motor na kaši ??
já jen jestli to má význam kupovat a srát se s tím když prodáváme 2.0HDi za 7tis. komplet..
Cenu to má, protože je to na hraní - postavím si z něj mechanické HDi. HDi jsou super motory, až na ty zkurvený piezovstřiky a elektriku kolem toho, tak právě proto...
Jako je spousta mTDi, tak bude i mHDi
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Původně jsem chtěl z Focuse 1.8TDDi, nemusela by se upravovat hlava, ale jsou tam jiné problémy, takže použiju z Octavie/VW 1.9TDi - rotačky a upravím hlavu. Tyhle z VW jsou za dobrou cenu a je jich všude dost a s různými průměry vstřikovacích otvorů, pokud budu chtít ladit výkon. Vstřikovací trysky jsou stejně velké, jako u HDi. Mám přístup na dílnu, případně na CNC, takže by s tím neměl být problém
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Mám to na hraní, protože jsme se s kamarádem hecovali, že to dokážu a on tvrdil, že ne, tak chci vyhrát Není to tak hrozná předělávka, jak to na první pohled vypadá, ale jasně, že musí člověk něco o motorech vědět a ne být jen teoretik. Ještě tam budu dávat jiné naklápěcí a vodou chlazené turbo z Vitary, to už mám(bude změna ovládání na tlakovou baňku a mezikus na výfuk) a pak je k tomu v plánu šestikvalt, ale to je zatím hudba budoucnosti A pokud to bude dobré, tak to možná vezmu i někam na brzdu, ať vím, co to umí a bude to třeba i jezdit
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Proto chci použít trysky z HDi, jsou rozměrově stejné, jako z TDi, viz výše. Mají ale úhel rozstřiku 150st. a 1.9TDi má 142 st. a obojí jsou 5ti dírové. (Focus měl 4 díry)Jedině, že bych použil z 2.5TDi, ty mají taky 150 st. a ladil koně - možná do budoucna...
Čerpadlo mi bude dělat chlap, co je dělá léta a rozumí tomu, jako asi málokdo a říkal, že nemusím mít strach. A taky že +- nějaký ten stupeň rozdílu v úhlu rozprachu nevadí.
Přesně jak říká tady na fóru Miloš Slováček...kdo má strach, jezdí na naftu...já bych ještě dodal: a do ničeho se nehrabe
Čerpadlo mi bude dělat chlap, co je dělá léta a rozumí tomu, jako asi málokdo a říkal, že nemusím mít strach. A taky že +- nějaký ten stupeň rozdílu v úhlu rozprachu nevadí.
Přesně jak říká tady na fóru Miloš Slováček...kdo má strach, jezdí na naftu...já bych ještě dodal: a do ničeho se nehrabe
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000