VW Golf 1,9 TDI - civilní verze bestie

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Neni až tak zlé riešenie. vedel by si to vyrobiť?
Cupra TDI
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

...vyrobit je to maličkost...musel by se sehnat materiál...já jsem od někoho sehnal jen cucek a z toho to akorát vyšlo...ale pozjišťuju...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

este mi skus napisat pribliznu cenovku
a zakolko mas tam 0-100 ??
Cupra TDI
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

...ta by se odvíjela podle matroše plus něco za práci...jak zjistim,dal bych vědět...a to 0-100 jako zrychlení?? to jsem ještě neměřil...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

ok zisti teda.
Cupra TDI
Ruller
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 06 srp 2010, 19:40

Příspěvek od Ruller »

Těch 280 koní brzdí původní brzdiče? :P
FRS chip, 312/256,HDS renovak,tlumice Bc racing ,potahy MAD, maxidot PRODANO do SK
F2 tdi
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

jo...samozřejmě to ovšem nestačí [nelitám s tim jak koler denně plnej..] a tak jako další položka jsou v plánu výkonnější...mám v záloze několik variant,tak uvidim jak a co poshánim...a taky R32 náprava protože protože už teď se sníženým podvozkem mám ramena do "v" ....
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Ladinek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 úno 2011, 22:18

Příspěvek od Ladinek »

Ahoj, myslite, ze by sla uprava toho EGR i u OII 1.9 TDI?
EGR vypada uplne stejne.
Chtel bych zachovat chcipaci klapku, ale myslim, ze soustruzit by se nemuselo, hadice by zustavala stejna.
Proste chci jenom odstranit EGR soupatko, kama mi tece olej a zaroven ho tim odstranit.
Nemate k dispozici nekdo tu zaslepku ci vidim na to EGRu?
Myslim tim zaslepku nahore ten sroub i pak dole na vstup tech spalin.
Na prvni fotce vidim i hadicku do toho pripojenou.
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

...je tam M10 závit a původně byla jen záslepka a po instalaci ukazatele tlaku se tudy bere přípoj takže to lze vytočit např. ze 17 šestihranu...záslepka na spodu je origo příruba ze které se uřízla trubka a do ní se vytočila záslepka,ta se navařila a srovnala [po svařování se příruba zkroutí]..
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Ladinek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 úno 2011, 22:18

Příspěvek od Ladinek »

Takze, ten zavit tam primo je na ten sroubek?
Jeste aby me OII nespadla do nouzaku pokud to udelam.
Pocitam, ze nemusim delat tu redukci na trubku, pokud zachovam stejnou.

PS: nechapu, ze nekteri ve forech pisou ze po odstraneni EGR se zasira turbo, k tomu prece uz tim padem nemuze dojit ne?
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

..až se odvrtá samotný ventil a vykuchá membrána tak ten závit se tam musí udělat...ten nátrubek jsem tam dělal z důvodu použití šroubovací pásky,pokud zachováš bajonet,tak netřeba navíc u dvojkové oktávy je EGR a regulační klapka zvlášť...

...teoreticky se zasírat může víc protože po zaslepení jdou všechny spaliny jen přes turbo jinak se část přisávala zpět do sání...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“