Octavia II 1.9 TDI vibrace při 70-80 km/h
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Octavia II 1.9 TDI vibrace při 70-80 km/h
Ahoj, řešíme problém s Octavkou a už nevíme co s tim, za jízdy okolo 70-80 něco roztřese auto. Dělá to jak se zařazenou rychlostí tak s neutrálem jak v záběru tak na volnoběh, i když je sešláplá spojka. Na autě je novej dvouhmotovej setrvák a už sme vyměnili i kotouče a desky na předku, vypadá to že to jde ze předu. Gumy tam má nový znova převážený a dělá to i na zimní sadě.
V servise nám řekli že bude asi šišatá guma, ale auto furt jezdí neměla se kdy zešišatět, nevyvážený kola prej hážou od 90 do 130 km/h, hřídele to taky dělat nebudou, že se při 70 otáčí pomalu.
Klouby se prej ozývaj v záběru. Takže už nevíme co by to mohlo bejt.
Nesetkal ste se s tim už někdo?
V servise nám řekli že bude asi šišatá guma, ale auto furt jezdí neměla se kdy zešišatět, nevyvážený kola prej hážou od 90 do 130 km/h, hřídele to taky dělat nebudou, že se při 70 otáčí pomalu.
Klouby se prej ozývaj v záběru. Takže už nevíme co by to mohlo bejt.
Nesetkal ste se s tim už někdo?
Re: Octavia II 1.9 TDI vibrace při 70-80 km/h
zkus gumový silentbloky uložení ramen, dostává se to pak do rezonance že auto neudržíš na silnici.M4rt4s píše:Ahoj, řešíme problém s Octavkou a už nevíme co s tim, za jízdy okolo 70-80 něco roztřese auto. Dělá to jak se zařazenou rychlostí tak s neutrálem jak v záběru tak na volnoběh, i když je sešláplá spojka. Na autě je novej dvouhmotovej setrvák a už sme vyměnili i kotouče a desky na předku, vypadá to že to jde ze předu. Gumy tam má nový znova převážený a dělá to i na zimní sadě.
V servise nám řekli že bude asi šišatá guma, ale auto furt jezdí neměla se kdy zešišatět, nevyvážený kola prej hážou od 90 do 130 km/h, hřídele to taky dělat nebudou, že se při 70 otáčí pomalu.
Klouby se prej ozývaj v záběru. Takže už nevíme co by to mohlo bejt.
Nesetkal ste se s tim už někdo?
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Dneska sme to zvedli, sundali kola dělalo to furt sundali kotouče dělalo to furt.
Pak sme odpojili hřídele v kloubech od převodovky ( odšroubovali 6 šroubu) a vibruje to cca při 1300 - 1450 ot/min ale to jsou asi jiný vibrace už je to hladší i když to uděláme na neutrál se všim namontovaným (auto stojí na kolech) tak to vibruje takže to bude asi motor vybruje to i se sešláplou spojkou.
Možná to je normální nemám jinou Octu aby sme to vyzkoušeli na ní -> takže tyhle vibrace zatim neřešíme.
Koukal jsem na klouby nezdaj se, že maj vůli když sem za ně bral proti hřídeli v ose otáčení. Hřídele taky když se točí nevypadaj že by byly ohnutý nebo nějak házely měl sem na nich ruku, ale to něco rozkmitá motor i převodovkou.
Jinak uložení náprav jak tu někdo psal jsou dobrý bylo to před mesícem na STK a nic tam nenašli a dneska sem je zkoušel a dobrý. Ložiska nehučí a když vezmu za kolo tak taky nevypádá že to má vůli.
Okruh sme zůžili na přední nápravu, když to vibruje když se točí.
Pak sme odpojili hřídele v kloubech od převodovky ( odšroubovali 6 šroubu) a vibruje to cca při 1300 - 1450 ot/min ale to jsou asi jiný vibrace už je to hladší i když to uděláme na neutrál se všim namontovaným (auto stojí na kolech) tak to vibruje takže to bude asi motor vybruje to i se sešláplou spojkou.
Možná to je normální nemám jinou Octu aby sme to vyzkoušeli na ní -> takže tyhle vibrace zatim neřešíme.
Koukal jsem na klouby nezdaj se, že maj vůli když sem za ně bral proti hřídeli v ose otáčení. Hřídele taky když se točí nevypadaj že by byly ohnutý nebo nějak házely měl sem na nich ruku, ale to něco rozkmitá motor i převodovkou.
Jinak uložení náprav jak tu někdo psal jsou dobrý bylo to před mesícem na STK a nic tam nenašli a dneska sem je zkoušel a dobrý. Ložiska nehučí a když vezmu za kolo tak taky nevypádá že to má vůli.
Okruh sme zůžili na přední nápravu, když to vibruje když se točí.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Auto má najeto cca 120 000 Km je z čech a volali sme na STK a kilometry přibejvaly postupně, má ho cca rok a nevíme co s nim bylo dřív
Ale vybrace motoru snad nejsou stejný příčiny jako ty za jízdy. Kámošovo táta má tu samou Octu tak ho zkusíme jestli nám ho pujčí, že přehážem poloosy
Jinak motor se nezdá, že by měl na volnoběh nerovnoměrnej chod a přenášel vibrace jen v těch otáčkách cca od 1250 do 1450.
Ale vybrace motoru snad nejsou stejný příčiny jako ty za jízdy. Kámošovo táta má tu samou Octu tak ho zkusíme jestli nám ho pujčí, že přehážem poloosy
Jinak motor se nezdá, že by měl na volnoběh nerovnoměrnej chod a přenášel vibrace jen v těch otáčkách cca od 1250 do 1450.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
NN všechno dotažený budou to dělat nějaký díly co se furt točí když auto jedes natočeným nebo chcíplým motorem, rychlostí nebo neutrálem a je jedno jestli je sešlápnutá spojka.
A kola a kotouče sme vyřadili, protože když auto bylo na zdviži a byly sundaný dělalo to taky.
NEvim co se všechno točí v převodovce když je chcíplej motor a auto jede na neutrál, jen diferák ? + teda věci co nejsou v převodovce poloosy s kloubama a ložiska.
Když teď teda nebudeme řešit ty vibrace motoru to by moch možná dělat spodní silentblok motoru když to má dvouhmotu ? Silenblok má mezery mezi gumama na každou stranu v ose jízdy 5mm.
A kola a kotouče sme vyřadili, protože když auto bylo na zdviži a byly sundaný dělalo to taky.
NEvim co se všechno točí v převodovce když je chcíplej motor a auto jede na neutrál, jen diferák ? + teda věci co nejsou v převodovce poloosy s kloubama a ložiska.
Když teď teda nebudeme řešit ty vibrace motoru to by moch možná dělat spodní silentblok motoru když to má dvouhmotu ? Silenblok má mezery mezi gumama na každou stranu v ose jízdy 5mm.
diferák se netočí jen mrkev na to padlý turbo jsem narážel v souvislosti s ohlými ojnicemi...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Tak jsme se vrátili k řešení problému, od tý doby se vibrace nezvětšily a ani nezmizely vibruje to kolem těch 80km/h i se chcípnutým motorem. Myslel jsem si, že by to mohly dělat poloosy, ale dvakrát sem byl vyveden z omylu, že ty by to dělaly jen při zátěži (akceleraci) . .. furt si myslim, že kdyby byla nevyvážená poloosa tak by to mohlo vibrovat jen při určitý rychlosti, jako když jsou nevyvážený kola . . . .
nemáš na obou sadách kol plastový středící kroužky? A obě sady kol vyvažoval stejný servis? Zadní silentbloky jsou OK? Všechno tohle dohromady jsem teď řešil na jedný OII+navíc geometrie a je po vibracích.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI