octII, 2.0 fsi 110kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

octII, 2.0 fsi 110kw

Příspěvek od DOLPH »

řeším auto co má najeto 230tis.km a slyším cvrlikání od řetízku mezi vačkama.

je potřeba měnit řetěz,vodítka a napínák,nebo je bolest jen ten napínák?
musím při výměně vytahovat vačky,nebo to jde jen z boku?

díky za odpovědi....

EDIT:já vůl to dal mezi diesly-prosím admina,ať to napraví....,děkuji.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

Koupit celou sadu a udelat cele jestli nechces aby ti to podalo ruce
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

a jak je s tou montáží?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

fakt nikdo nedělal řetěz na 2,0 fsi?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
carda
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:36
Bydliště: Vítkov

Příspěvek od carda »

Zdravím,jak jsi dopadl s tím řetězem.Jak jsiho sundal svačkama nebo z boku.díky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dělal a pouze na přípravky!!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“