CAYC dlhe starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Bydliště: Slovakia

CAYC dlhe starty

Příspěvek od semirr96 »

Zdar bratovi na oktavii CAYC dlho mu to toci kym to naskoci napr. dnes ked auto stalo po 2 dnoch som čumel tocilo to no asi 6-8 sekund proste 2-rocne auto to robit nesmie. Po prvom nastartovani to uz naskocilo skor ale nerozumiem toci to dlhsie nez moja BXE.
Pamät závad prazdna vobec nic.
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Jak to dopadlo? Vyresili jste?
Mam tu ted na jednom aute obdobny problem....
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

karell píše:Jak to dopadlo? Vyresili jste?
Mam tu ted na jednom aute obdobny problem....
pořešíš to přepadovým testem nebo jen tak na oko sdělej přepaqdy a ze kterího nebo ze všech sere nafta už víš ;)
Petrrr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 srp 2016, 03:54
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petrrr »

Mě to dělá na CLHA také, jen studený první start.
Dle mechanika jediné co bylo špatné, byl nízký tlak na railu, doporučil ať nejdříve zkusím vyčistit palivovou soustavu, dostal jsem k tomu určenou nějakou srajdu..
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petrrr píše: dostal jsem k tomu určenou nějakou srajdu..
pokud srajda vyčistí vadný vstřik bude únik paliva při startu ještě větší a start ještě horší, uvidíš sám, mé teorie potvrdí až listopad jak se ochladí a start bude hooodně dlouhý ;)
Petrrr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 srp 2016, 03:54
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petrrr »

Zítra se na to chystám, v neděli dám vědět jestli to aspoň lehce pomohlo.
Jen pro info, kolik věcí může způsobovat nízký tlak v railu?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petrrr píše:Zítra se na to chystám, v neděli dám vědět jestli to aspoň lehce pomohlo.
Jen pro info, kolik věcí může způsobovat nízký tlak v railu?

problém je v tom že nevíš jaký máš nízký tlak,

ten startovací je že dlouho trvá než čerpadlo natlačí 200 atm kdy řj motoru dá pokyn ke startu


pak je provozní tlak a ten musí chodit podle požadavku, pokud je provozní tlak v pořádku spravidla není problém v čerpadle a přísunu pliva ;)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

To same, rail tlak 250 a kafemlejnek 10-12 sec.
Tlaky ve valci 20-15-15-20, vonafka s 158t km.
Asi tak.
Upravil jsem mapu startu v PCR a na 3 otacky chytne.
Vymlacenej motor, auto ma servisku. Ha ha ha
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="anydraj"]To same, rail tlak 250 a kafemlejnek 10-12 sec.
to zas nic nevím ten tlak 250 tam máš hned nebo postupně roste 10 sekund na 200
danika11
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 30 čer 2008, 17:10

Příspěvek od danika11 »

skusil by som zmenit čerpaciu stanicu,može to byt aj naftou
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

danika11 píše:skusil by som zmenit čerpaciu stanicu,može to byt aj naftou
to je blbost
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“