Problém 00542- snímač zdvihu jehly (G80) a bliká žhavení
Napsal: 12 zář 2014, 05:46
Zdravím pánové,
Pročetl jsem si mnoho témat o blikajícím žhavení a chybě 00542 - snimac pro zdvih jehly (G80), ale vždy se jednalo jen o vadný spínač brzdových světel nebo vadný 3tí vstřikovač, ale já mám jiný problém.
Po výměně motoru z důvodu bla bla bla mi bliká žhavení asi po cca20 sekundách hned při nastartování studeného motoru a auto jede jak s hnojem, jakoby šlo hned od nouzáku.
Turbo se chytne až od teploty 55C do cca 75C. Od cca75C už to zase padá do nouzáku a bliká žhavení. Ovšem po vypnutí a
zapnutí klíčku to zase jede. Když je motor studený tak nepomůže ani vypnutí/zapnutí klíčku. A za další, teplota na budíku mi nikdy nedojde
na polovinu budíku, tak jak mi ti dělalo předtím. Je někde mezi ¼ až ½ ukazatele, ale palubní počítač ukazuje 90C.
Diagnostika ukazuje pouze: 00542- snímač zdvihu jehly (G80)
Vyměnil jsem ten 3tí vstřikovač a nepomohlo to. Měřil jsem odpor na vstřikovačích a je na obou kolem 110 Ohmů, tak ty by měli být OK. A ještě když úplně odpojím ten vstřikovač, tak se to chová úplně stejně??? Takže si myslím, že je to nějaký scestný údaj z diagnostiky.
Jelikož to má nějakou souvislost s teplotou, tak jsem ještě vyměnil 4pinové čidlo teploty, které je nahoře u hlavy v plastové trubce od vodního okruhu, ale opět nic.
Ještě jsem vypozoroval, že za studená kolísají otáčky, ale jen trochu, drží se to někde kolem 1000ot/min. a po nějaké době to spadne na standard cca 900ot/min.
Další věc je, že mám pocit, že to turbo vypíná (až při zahřátí motoru) jen nad 2000ot/min po cca 20 sekundách, takže když jedu po dálnicí 130, tak aby mi to nevyplo, tak raději co 5s povolím plynový pedál a zase sešlápnu a tak jsem schopen jet bez spadnutí do nouzáku, ale je to pakárna, občas se člověk zapomene a musí pak vypnout a zapnout klíček.
Nevíte někdo čím to je?
Děkuji
Pročetl jsem si mnoho témat o blikajícím žhavení a chybě 00542 - snimac pro zdvih jehly (G80), ale vždy se jednalo jen o vadný spínač brzdových světel nebo vadný 3tí vstřikovač, ale já mám jiný problém.
Po výměně motoru z důvodu bla bla bla mi bliká žhavení asi po cca20 sekundách hned při nastartování studeného motoru a auto jede jak s hnojem, jakoby šlo hned od nouzáku.
Turbo se chytne až od teploty 55C do cca 75C. Od cca75C už to zase padá do nouzáku a bliká žhavení. Ovšem po vypnutí a
zapnutí klíčku to zase jede. Když je motor studený tak nepomůže ani vypnutí/zapnutí klíčku. A za další, teplota na budíku mi nikdy nedojde
na polovinu budíku, tak jak mi ti dělalo předtím. Je někde mezi ¼ až ½ ukazatele, ale palubní počítač ukazuje 90C.
Diagnostika ukazuje pouze: 00542- snímač zdvihu jehly (G80)
Vyměnil jsem ten 3tí vstřikovač a nepomohlo to. Měřil jsem odpor na vstřikovačích a je na obou kolem 110 Ohmů, tak ty by měli být OK. A ještě když úplně odpojím ten vstřikovač, tak se to chová úplně stejně??? Takže si myslím, že je to nějaký scestný údaj z diagnostiky.
Jelikož to má nějakou souvislost s teplotou, tak jsem ještě vyměnil 4pinové čidlo teploty, které je nahoře u hlavy v plastové trubce od vodního okruhu, ale opět nic.
Ještě jsem vypozoroval, že za studená kolísají otáčky, ale jen trochu, drží se to někde kolem 1000ot/min. a po nějaké době to spadne na standard cca 900ot/min.
Další věc je, že mám pocit, že to turbo vypíná (až při zahřátí motoru) jen nad 2000ot/min po cca 20 sekundách, takže když jedu po dálnicí 130, tak aby mi to nevyplo, tak raději co 5s povolím plynový pedál a zase sešlápnu a tak jsem schopen jet bez spadnutí do nouzáku, ale je to pakárna, občas se člověk zapomene a musí pak vypnout a zapnout klíček.
Nevíte někdo čím to je?
Děkuji