Fabia RS - Jednou bude hezká! :))

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MartinR3
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 kvě 2014, 17:10

Příspěvek od MartinR3 »

TDI tech píše:Chcem sa spytat kde a zakolko si zohnal ten origo plech pod motor pre Fabiu 6Y homologovanu do sk. A8 :?

Lyžina je od kamaráda. Původ určitě ale neměla v A8, protože je na sériovou nápravnici, ne na tu pěknou závodní. Podle mě je to ze závoďáku do skupiny A5, tedy 1.4 16V.
Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower
Uživatelský avatar
lifty
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 bře 2013, 14:05

Příspěvek od lifty »

Mooc hezky si hraješ a dáváš jí do kupy. Je hezký vidět, že se někdo takhle stará :) asi si taky tady budu muset založit téma pro tu svojí žlutou včelku :)

Jen tak dál :)

PS: Máš stejnou gola sadu jako já :D
MartinR3
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 kvě 2014, 17:10

Příspěvek od MartinR3 »

Tak jsem dneska zase trochu zapracoval! (wallbash)

Jelikož mi nešel nahrát správnej program, protože si o tom spojka myslela své, bylo potřeba se na to podívat! Vím, že o jedno/dvou hmotě se vede spousta sporů, přesto jsem se rozhodl pro jednohmotu a lamelu jsem jak jinak nechal přeobložit na HDS 57.

Obrázek

No a když už jsem to dělal, tak se mi moc nelíbila dynamika mojí dlouhý FSM převodovky. Proto jsem sehnal nejkratší RS převodovku z 2007 modelu. Sice jsem dneska dojel domu asi 6km normálnim tempem (okej, celkem rychle :) ) a sype to super! :D

Obrázek
Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A jaký sou poznatky s jednohmotou na 6Q převodovce?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
lifty
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 bře 2013, 14:05

Příspěvek od lifty »

No já bych měl z té jednohmoty na 6q strach. Minulý týden jsem byl u Sixty a ten mi řekl, že problém s těmi ložisky vymletými ze skříně způsobuje vadnej setrvačník. A podle mě když je špatná dvouhmota, tak se chová jako jednohmota, tak aby ti to ty ložiska taky nezničilo :(
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek :)
MartinR3
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 kvě 2014, 17:10

Příspěvek od MartinR3 »

Zatím sem s tim ujel jenom kousek, ale pozitivní! nic nehučí, nikde nic nebouchá a podřazování lepší. Měli jsme to odzkoušený u kámoše na 230PS, kde už se to dvouhmotě moc nelíbí. Takže teď otázka, kam až se s výkonem dostanu já! (wallbash)

Spojka by mi to měla udržet! :)
Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

MartinR3 píše:Zatím sem s tim ujel jenom kousek, ale pozitivní! nic nehučí, nikde nic nebouchá a podřazování lepší. Měli jsme to odzkoušený u kámoše na 230PS, kde už se to dvouhmotě moc nelíbí. Takže teď otázka, kam až se s výkonem dostanu já! (wallbash)

Spojka by mi to měla udržet! :)
Zbytečný udrží to i dvouhmota na tom 6q....Na 5q chápu jednohmotu ale takhle je to podle mě celkem zbytečný
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
MartinR3
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 kvě 2014, 17:10

Příspěvek od MartinR3 »

Dneska mi přišla další pěkná věc! :) Nechtěl jsem powerflex, ale plnou gumu, vypadá to super!

Obrázek

Bouhužel to teďka moc nevyzkouším, protože se mi rozletělo turbo.

Už mám doma i FMIC a teď se peru s myšlenkou jaký pořídit... Je to moc težký :? :? (crazy) (wallbash) Nový, repas, ARL s jinou kompresorovou hlavou, 2052, 2260, nebo jen arl,............
Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower
Uživatelský avatar
lifty
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 bře 2013, 14:05

Příspěvek od lifty »

Mě osobně bude stačit ARL, hlavně když se to dá prohodit kus za kus bez jinačích úprav :)
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek :)
FRS
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 02 říj 2014, 19:25
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od FRS »

Dal bych VB 1749. má potencial 200PS. Navic bez uprav. ;) :)
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak aby jsi to mel co nejvic Plug &Play bych ti dporucil GT 1749 VB (z ARL) , ovsem pouze NOVE. Kdyz to das potom zkusenemu tunerovi, tak 190 koni a pres 400 kroutak nebude problem, s krasnym prubehem a peknym spodkem. Spotreba se nebude moc lisit (pri normalni jizde) . Z vlastni zkusenosti muzu rict ze neznamy ojety a repasy nebrat, usetris si spoustu nervu a nakonec i penez
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
MartinR3
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 kvě 2014, 17:10

Příspěvek od MartinR3 »

Jojo, VB je nejvíc rozumový uvážení! Mě by se teda trochu víc líbilo VB s jinou kompresorovou hlavou, protože když maj vstřiky potenciál 230 koní, tak proč né i turbo! No a pak mi zas kluk s 300PS ibizou řekne, ať šetřim prachy, že je to stejně zbytečný, že stejně na konci koupim 2260... A mezitim vyhážu prachy za tři turba jak on! (wallbash)

Shit, to je horší, jak pozvat holku na rande! :)
Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower
Uživatelský avatar
lifty
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 bře 2013, 14:05

Příspěvek od lifty »

Já bych se zase repasu z Jablonce, nebo Holic nebál. Co vím tak jsou vyvážený na ještě větší otáčky než origo.
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek :)
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Nechci nikoho pomlouvat, ale proste novy je novy. Muzes pak od toho ocekavat parametry ktery to ma mit . Ne tady pak brecet a skemrat o rady co stim, ze to prefukuje, nema spodek, netlaci pozadavek a podobne. Kdyz si das praci, tak takovych temat tady je povicero - a vsechny maji stejny scenar - koupeny ojety (udajne perfektni stav) turbo, repas buhvi od koho, nebo hybrid , vse samozrejmne za dobry penize. Ale samozrejmne kazdyho vec co si da do auta :roll:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
MartinR3
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 kvě 2014, 17:10

Příspěvek od MartinR3 »

Tak už mám FMIC. Bylo to teda hodně pracný, ale zase vcelku levný! Intercooler sem chtěl dvoustranný, protože je účinnější nechá se sehnat za dobře. :) Vyrobil sem novou výztuhu nárazníku, která je nyní zároveň vedení vzduchu a držák cooleru! (pevnost spočítána, deformační zóny zachovány)



Obrázek
Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“