fabia 1.4tdi řetěz

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Vana dolů ;)
AMF; M47/T2
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

vsetko schovane tak tak vana dole a huraaaa nato synovi som daval retaz a sponovak swag a odvtedy sepot... :)
Tdi
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Tiez som ju menil pri nejakych 250 000 km a bolo to vcelku v pohode, avsak z casti moze stav zavisiet od prevadzky. A ano, mas ju tam.
Tu mas navod:

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/xe3Y46Vd/demontaz-a-montaz-vyvazovaciho-hridele-rar
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Tady mate par fotek, nic slozityho. Retizek nastaveny na znacky.

Cena jen napinaku, retezu a kolecka na kliku cca 2300,-

Sada vsechno 4000,-



Obrázek


Obrázek
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Tak po půl roce od výměny řetězu (dělal servis škoda) jsem včera měnil olej. Sundal jsem spodní kryt motoru a málem mě trefil šlak, všechno zasrané od oleje. Olej teče v jednom rohu mezi vanou a motorem. Umyl jsem všechno tech.benzínem a zkusil dotáhnout šrouby na vaně, samozřejmě byly 3 volné. Volal jsem do servisu kde to dělali, jak je to možné?! Stát se to prý může. Otázka poteče to ještě (tmel je pěkně vyhřezlý okolo celé vany), nebo je to mám nechat předělat? Dělal to autorizovaný servis, který si všichni chválí, do prdele komu dneska věřit?!
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Obrázek
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

tak si to udělej sám, nejlíp věřím sám sobě, výše někdo psal že motor 1.4tdi stojí 10 000, tak to je hystorickej názor, nedávno jsem motor sháněl a nejen že jsou drahý, ale hlavně nejsou vůbec. Opatrujte si je jako oko v hlavě
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Mám ten samý názor. Ještě mi tam měnily olej a půl litru jsem musel odsát. Jak se dostanu na ty dva schované šrouby?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

otoc si setrvakem
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
MilanMMM
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 13 bře 2011, 17:17

Příspěvek od MilanMMM »

Chci se zeptat
Na roomsteru 1.4tdi 59kw BNV
Motor na volnoběh vibruje abnormálně.Dá se říct že poskakuje na silentblocích a dole u vany od rozvodů něco chrastí. Myslíte si že by to mohlo mít spojitost s tímto řetězem že kdyz se rozpadne napínák že se rozhodí vyvážení a motor pak poskakuje ... hodnoty vstřikovačů ok , jízda ok jede jako dřív ale na volnoběh klepe s celým autem.
Co si o tom myslíte ?
Děkuji za rady
Škoda Yeti 2.0TDI 125kw
Škoda Fábia 1.9TDi 74kw chip
Volkswagen Vento 1.9TDI 66kW
MilanMMM
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 13 bře 2011, 17:17

Příspěvek od MilanMMM »

Už to mám
https://www.youtube.com/watch?v=mmmVFVd ... e=youtu.be
ozubené kolečko pohonu vyvažovací hřídele
Škoda Yeti 2.0TDI 125kw
Škoda Fábia 1.9TDi 74kw chip
Volkswagen Vento 1.9TDI 66kW
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Chtěl jsem se zeptat na to ozubený kolečko na kliku. Podle VW je asi součástí kliky, ale sadách se běžně nechá koupit.
Co obnáší jeho výměna? Jde stáhnout běžným stahovákem? Jak je aretovaný na klice?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když se na něj podíváš tak není vnitřní průměr kulatý, ale má profil 6ti hranu.
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jj máš pravdu, koukal jsem teď pořádně na obrázek a průměru jsou tři plošky.
A co jeho výměna?
Nový tam jde naklepnout v pohodě, nebo se musí nahřívat? A drží tam patrně jen přesahem, bez dalšího zajištění?
Jo a ještě mě zajímá rozetka olejovýho čerpadla. Hlavně to jak se podrží při povolování a utahování šroubu.
Čekají mě na mém autě příští rok rozvody - při 300 tkm, tak to chci taky vyměnit. Nevím tedy jak moc trpí na opotřebení ty rozety.
Jestli by nestačil vyměnit jen řetěz a kluzáky s napínačem. Abych byl upřímnej, mám trochu obavy o kvalitu těch nových dílů.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Tak už mám pohon vyvažováku taky vyměněnej. Najeto 277 tkm.
Až na rozetu kliky jsem dal vše nový.
Sada s rozetou kliky, nebo samotná rozeta je nedostupná a dostupnost ve hvězdách.
Rozetám ale stejně nic nebylo a řetěz byl protaženej jen nepatrně. Jediný znatelný opotřebení bylo na kluzných lištách, hlavně té napínací.
PS: ještě jednou jsem v klidu změřil tu lištu a opotřebení je v nejhlubším místě 1,4 mm. Lišta má tloušťku 2,5 mm, takže ještě byla přes 1 mm rezerva.

Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) Jarda-k dne 02 lis 2018, 20:15, celkem upraveno 2 x.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“