fabia 1.4tdi řetěz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Tiez som ju menil pri nejakych 250 000 km a bolo to vcelku v pohode, avsak z casti moze stav zavisiet od prevadzky. A ano, mas ju tam.
Tu mas navod:
Tu mas navod:
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/xe3Y46Vd/demontaz-a-montaz-vyvazovaciho-hridele-rar
Tak po půl roce od výměny řetězu (dělal servis škoda) jsem včera měnil olej. Sundal jsem spodní kryt motoru a málem mě trefil šlak, všechno zasrané od oleje. Olej teče v jednom rohu mezi vanou a motorem. Umyl jsem všechno tech.benzínem a zkusil dotáhnout šrouby na vaně, samozřejmě byly 3 volné. Volal jsem do servisu kde to dělali, jak je to možné?! Stát se to prý může. Otázka poteče to ještě (tmel je pěkně vyhřezlý okolo celé vany), nebo je to mám nechat předělat? Dělal to autorizovaný servis, který si všichni chválí, do prdele komu dneska věřit?!
Chci se zeptat
Na roomsteru 1.4tdi 59kw BNV
Motor na volnoběh vibruje abnormálně.Dá se říct že poskakuje na silentblocích a dole u vany od rozvodů něco chrastí. Myslíte si že by to mohlo mít spojitost s tímto řetězem že kdyz se rozpadne napínák že se rozhodí vyvážení a motor pak poskakuje ... hodnoty vstřikovačů ok , jízda ok jede jako dřív ale na volnoběh klepe s celým autem.
Co si o tom myslíte ?
Děkuji za rady
Na roomsteru 1.4tdi 59kw BNV
Motor na volnoběh vibruje abnormálně.Dá se říct že poskakuje na silentblocích a dole u vany od rozvodů něco chrastí. Myslíte si že by to mohlo mít spojitost s tímto řetězem že kdyz se rozpadne napínák že se rozhodí vyvážení a motor pak poskakuje ... hodnoty vstřikovačů ok , jízda ok jede jako dřív ale na volnoběh klepe s celým autem.
Co si o tom myslíte ?
Děkuji za rady
Škoda Yeti 2.0TDI 125kw
Škoda Fábia 1.9TDi 74kw chip
Volkswagen Vento 1.9TDI 66kW
Škoda Fábia 1.9TDi 74kw chip
Volkswagen Vento 1.9TDI 66kW
Už to mám
https://www.youtube.com/watch?v=mmmVFVd ... e=youtu.be
ozubené kolečko pohonu vyvažovací hřídele
https://www.youtube.com/watch?v=mmmVFVd ... e=youtu.be
ozubené kolečko pohonu vyvažovací hřídele
Škoda Yeti 2.0TDI 125kw
Škoda Fábia 1.9TDi 74kw chip
Volkswagen Vento 1.9TDI 66kW
Škoda Fábia 1.9TDi 74kw chip
Volkswagen Vento 1.9TDI 66kW
Chtěl jsem se zeptat na to ozubený kolečko na kliku. Podle VW je asi součástí kliky, ale sadách se běžně nechá koupit.
Co obnáší jeho výměna? Jde stáhnout běžným stahovákem? Jak je aretovaný na klice?
Co obnáší jeho výměna? Jde stáhnout běžným stahovákem? Jak je aretovaný na klice?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jj máš pravdu, koukal jsem teď pořádně na obrázek a průměru jsou tři plošky.
A co jeho výměna?
Nový tam jde naklepnout v pohodě, nebo se musí nahřívat? A drží tam patrně jen přesahem, bez dalšího zajištění?
Jo a ještě mě zajímá rozetka olejovýho čerpadla. Hlavně to jak se podrží při povolování a utahování šroubu.
Čekají mě na mém autě příští rok rozvody - při 300 tkm, tak to chci taky vyměnit. Nevím tedy jak moc trpí na opotřebení ty rozety.
Jestli by nestačil vyměnit jen řetěz a kluzáky s napínačem. Abych byl upřímnej, mám trochu obavy o kvalitu těch nových dílů.
A co jeho výměna?
Nový tam jde naklepnout v pohodě, nebo se musí nahřívat? A drží tam patrně jen přesahem, bez dalšího zajištění?
Jo a ještě mě zajímá rozetka olejovýho čerpadla. Hlavně to jak se podrží při povolování a utahování šroubu.
Čekají mě na mém autě příští rok rozvody - při 300 tkm, tak to chci taky vyměnit. Nevím tedy jak moc trpí na opotřebení ty rozety.
Jestli by nestačil vyměnit jen řetěz a kluzáky s napínačem. Abych byl upřímnej, mám trochu obavy o kvalitu těch nových dílů.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Tak už mám pohon vyvažováku taky vyměněnej. Najeto 277 tkm.
Až na rozetu kliky jsem dal vše nový.
Sada s rozetou kliky, nebo samotná rozeta je nedostupná a dostupnost ve hvězdách.
Rozetám ale stejně nic nebylo a řetěz byl protaženej jen nepatrně. Jediný znatelný opotřebení bylo na kluzných lištách, hlavně té napínací.
PS: ještě jednou jsem v klidu změřil tu lištu a opotřebení je v nejhlubším místě 1,4 mm. Lišta má tloušťku 2,5 mm, takže ještě byla přes 1 mm rezerva.
Až na rozetu kliky jsem dal vše nový.
Sada s rozetou kliky, nebo samotná rozeta je nedostupná a dostupnost ve hvězdách.
Rozetám ale stejně nic nebylo a řetěz byl protaženej jen nepatrně. Jediný znatelný opotřebení bylo na kluzných lištách, hlavně té napínací.
PS: ještě jednou jsem v klidu změřil tu lištu a opotřebení je v nejhlubším místě 1,4 mm. Lišta má tloušťku 2,5 mm, takže ještě byla přes 1 mm rezerva.
Naposledy upravil(a) Jarda-k dne 02 lis 2018, 20:15, celkem upraveno 2 x.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002