1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh

Příspěvek od spacewerk »

Zdravim Vas panstvo,

mám jeden PD problem...

auto na volnobeh lehce vibruje (otáčky kolisaj 819-845) regulace volnobehu 7.7-8.2 a hlevně přepad na 4. válcí hlásí na volbeh hodnoty az k +3.0mg/R což už je nadlimit..

vymenil jsem vstřik a je to to samy auto je sice klidnejsi nevibruje ale otáčky na volnbehu kolisaj furt a přepad dává stejnou hodnotu jako na puvodni vstřik, muže to byt třetim vstřikem nebo druhym? i když tyto dva maji přepady v normě viz log....

měl by jste nekdo typ na to proč 4 válec dáva tolik do přepadů i když je novej....

Díky vám předem


zde log
http://uloz.to/x9QeHKV5/awx-4vstrik-prepad-csv[/url]
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zmeraj tlaky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

Příspěvek od spacewerk »

v každým válci 25ATM
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

všetky vstreky majú rovnaké objednávacie číslo?
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

Příspěvek od spacewerk »

všechno vstřiky BA
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
mia1
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 02 led 2013, 20:57
Bydliště: olomouc

Příspěvek od mia1 »

není vydřená vačka ?
SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

Příspěvek od spacewerk »

vačka+hydra+pánve jsou nový a za ty ručim
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

a co lišta :)
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Kdy se ten problem začal projevovat?

Podle logu jsou špatné hodnoty pouze ve volnoběhu jak trochu přidáš tak se to celkem srovná.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Zrovnaju sa, pretože pri vyšších otáčkach už ecu nedokáže vyrovnávať chod motora úpravou dávok nafty pre jednotlivé valce.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

Příspěvek od spacewerk »

začlo se to projevovat potom co vyndavali vstriky tam a zpet protoze nevedeli ze je to tou vackou, no je to i mou chybou že jsem to dal do servisu kde si nevedi rady....pak mi to ladas diagnostikoval na vacku +opravil a problem s vackou vyresen

mam ale tip:

vzhledem k tomu ze mi tam dali 4 vstrik se spuchrelejma gumickama, tak hned po nastarování to ani na 4 nejelo tzn horší nez když jsem přijel...

tak to znova rozhodili a vymenili gumicky -byly uplne vyzrany

ale nemuze to byt pochroumana dosedaci ploska kam sedá vstrik v hlave, tim jak se to povolilo tak vstrik mel vuli vymackal v ulozeni tuhle nesymetrii a ted prolina nafta skrze tuhle netesnost ...
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

vstřiky nastaveny ? na kolik stupňů jsi povoloval ?
Santa999
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 21 pro 2009, 08:39

Re: 1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh

Příspěvek od Santa999 »

Ahoj oživím tohle mrtvé téma :-D
Jak se to tedy vyřešilo? Aktuálně řeším stejný problém včetně přepadu na 4válci kde mám 2,3MG na volnoběh. Někdy i samovolně zdechne. Vstřiky zkontrolované a přetěsněné.
Jak poznám vydřenou vačku?
tade
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 12 pro 2022, 23:34

Re: 1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh

Příspěvek od tade »

Budeš cítiť hrany keď prejdeš s prstom po nej, drsné hrany a proste to vidieť že niečo nie je v poriadku :D
MirekPasserati
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 pro 2022, 12:36

Re:

Příspěvek od MirekPasserati »

spacewerk píše: 01 říj 2014, 06:52 vačka+hydra+pánve jsou nový a za ty ručim
Jakou značku jsi tam dával. Vačku hydra a šálky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“