1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh
Zdravim Vas panstvo,
mám jeden PD problem...
auto na volnobeh lehce vibruje (otáčky kolisaj 819-845) regulace volnobehu 7.7-8.2 a hlevně přepad na 4. válcí hlásí na volbeh hodnoty az k +3.0mg/R což už je nadlimit..
vymenil jsem vstřik a je to to samy auto je sice klidnejsi nevibruje ale otáčky na volnbehu kolisaj furt a přepad dává stejnou hodnotu jako na puvodni vstřik, muže to byt třetim vstřikem nebo druhym? i když tyto dva maji přepady v normě viz log....
měl by jste nekdo typ na to proč 4 válec dáva tolik do přepadů i když je novej....
Díky vám předem
zde log
http://uloz.to/x9QeHKV5/awx-4vstrik-prepad-csv[/url]
mám jeden PD problem...
auto na volnobeh lehce vibruje (otáčky kolisaj 819-845) regulace volnobehu 7.7-8.2 a hlevně přepad na 4. válcí hlásí na volbeh hodnoty az k +3.0mg/R což už je nadlimit..
vymenil jsem vstřik a je to to samy auto je sice klidnejsi nevibruje ale otáčky na volnbehu kolisaj furt a přepad dává stejnou hodnotu jako na puvodni vstřik, muže to byt třetim vstřikem nebo druhym? i když tyto dva maji přepady v normě viz log....
měl by jste nekdo typ na to proč 4 válec dáva tolik do přepadů i když je novej....
Díky vám předem
zde log
http://uloz.to/x9QeHKV5/awx-4vstrik-prepad-csv[/url]
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
začlo se to projevovat potom co vyndavali vstriky tam a zpet protoze nevedeli ze je to tou vackou, no je to i mou chybou že jsem to dal do servisu kde si nevedi rady....pak mi to ladas diagnostikoval na vacku +opravil a problem s vackou vyresen
mam ale tip:
vzhledem k tomu ze mi tam dali 4 vstrik se spuchrelejma gumickama, tak hned po nastarování to ani na 4 nejelo tzn horší nez když jsem přijel...
tak to znova rozhodili a vymenili gumicky -byly uplne vyzrany
ale nemuze to byt pochroumana dosedaci ploska kam sedá vstrik v hlave, tim jak se to povolilo tak vstrik mel vuli vymackal v ulozeni tuhle nesymetrii a ted prolina nafta skrze tuhle netesnost ...
mam ale tip:
vzhledem k tomu ze mi tam dali 4 vstrik se spuchrelejma gumickama, tak hned po nastarování to ani na 4 nejelo tzn horší nez když jsem přijel...
tak to znova rozhodili a vymenili gumicky -byly uplne vyzrany
ale nemuze to byt pochroumana dosedaci ploska kam sedá vstrik v hlave, tim jak se to povolilo tak vstrik mel vuli vymackal v ulozeni tuhle nesymetrii a ted prolina nafta skrze tuhle netesnost ...
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
Re: 1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh
Ahoj oživím tohle mrtvé téma
Jak se to tedy vyřešilo? Aktuálně řeším stejný problém včetně přepadu na 4válci kde mám 2,3MG na volnoběh. Někdy i samovolně zdechne. Vstřiky zkontrolované a přetěsněné.
Jak poznám vydřenou vačku?
Jak se to tedy vyřešilo? Aktuálně řeším stejný problém včetně přepadu na 4válci kde mám 2,3MG na volnoběh. Někdy i samovolně zdechne. Vstřiky zkontrolované a přetěsněné.
Jak poznám vydřenou vačku?
Re: 1.9 AWX - přepad 4. válce hodnoty nad 2.9mg na volnobeh
Budeš cítiť hrany keď prejdeš s prstom po nej, drsné hrany a proste to vidieť že niečo nie je v poriadku