Fabia RS - žlutá včelka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia RS - žlutá včelka
Tak bych vám tu rád taky představil mojí Fábii RS.
Koupil jsem jí začátkem února tohoto roku. Předtím jsem měl GIV GTI, bohužel s autem dojíždím do práce a ty peníze co šly za benzín jenom za dojíždění do práce už mě začaly trošku vadit, tak jsem začal pokukovat po naftě. Vždycky se mi líbila Fabia RS tak jsem koukal po nich. Pár jsem jich objel a pak se objevila žlutá (tu jsem chtěl snad nejvíc ) Jeli jsme na ní, krom zadních el. oken byla v plné výbavě. Problém trošku byl, že 5 dveře začínaly reznout a oba zadní blatníky u té hrany také lehce kvetly (jezdila v něměcku a němec to i v zimě parkoval ve vyhřáté garáži, tak to tam zřejmě steklo i se solí). Domluvili jsme dle toho co jsme viděli cenu, zaplatili zálohu a druhý den jsem si pro ní jel.
Byla to originál 96kW což jsem chtěl, abych si jí mohl upravit sám a ne někým neznámým. Kupoval jsem jí s 224tis. km na hrbu, ale motor běží jak švýcary a kupodivu mi od výměny neubyla snad ani kapka oleje. (najeto 8tis)
Horší bylo, když jsem po cestě domů občas uslyšel takový zvláštní zvuk při přeřazování na 5°, ale nijak extra jsem to neřešil. Po pár dnech, kdy mi to začalo vrtat hlavou jsem hledal a našel... Vymačkaný obal ložiska převodovky. Po rozhovoru s p. Sixtou mi moje obavy potvrdil a už jsem byl dost zklamaný. Prodejce mi oznámil, že něco takového to dělalo akorát mi to zapomněl říct. V servisu mu prý řekli, že převodovka ještě 40tis. km najede.
Naštěstí po delším telefonickém rozhovoru mi poslal polovinu ceny opravy, tak alespoň něco.
Takhle vypadalo moje bývalé GTI
A takhle vypadalo RSo, hned co jsem s ním přijel
Hned přišel na řadu olej - Castrol Edge Turbo Diesel 5W40
Auto mi ale přišlo, že je strašně vysoko a sehnal jsem za hubičku pružiny Eibach -30/-30, tak se šlo na ně. Bohužel u toho se zjitilo, že tlumiče už na tom nejsou úplně nejlíp (sobota dopoledne), takže jsem letěl do Kelly, kde měli skladem pouze tlumiče Monroe Reflex. Nedalo se svítit, auto jsem potřeboval, takže jsem je musel vzít, k tomu i horní uložení, ložiska a dorazy.
Všechno se povedlo a výsledek se dostavil Před a Po. Mezitím jsem se ještě stavil na přední fólie na skla + zrcátka potáhnout černou fólií a snižovací pruh (takové drobnosti, které se mi líbí).
Dál šly originál Spider kola do černé lesklé barvy + pneumatiky Bridgestone Turanza, vyměnily se bouchající tyčky stabilizátoru, fólie na přední a zadní lampy + Cupra lízátko
Původně byly na autě kotouče Zimmerman vrtané, ale byly už kousek před smrtí (spíše už po smrti ), tak se zakoupily kotouče Brembo Max + desky Textar a šly na auto U toho se i vyměnila brzdovka, která tekla krásně černá
No pak toho moc nového nebylo, leží mi v garáži záslepka do sání a hadice na vyvedení odvětrávání mimo po auto. Střádaly se peníze na opravu převodovky. Když bylo našetřeno tak jsem znovu mluvil s p. Sixtou, který mi sdělil, že tuto závadu způsobila vadná dvouhmota, takže jsem zase sháněl spojkovou sadu. Sehnal jsem originál LuK bez papíru za 7000,- tak jsem zajásal a hned pro ní jel. Kousek od nás je Renovak, tak jsem tam odvezl lamelu a rovnou jí nechal přeobložit na HDS.
Převodovka se bude vyndávat příští neděli a v úterý jde na opravu k p. Sixtovi, takže už se nemůžu dočkat až bude v autě zase klid.
V hlavně mám samozřejmě hromadu úprav. Pořád si zjišťuju co a jak bude nejlepší, co se kam nejlíp hodí, ale v prvé řadě potřebuju aby auto bylo kompletně v cajku a pak se začne s úpravami (jak výkonnovými, tak vzhledovými)
Koupil jsem jí začátkem února tohoto roku. Předtím jsem měl GIV GTI, bohužel s autem dojíždím do práce a ty peníze co šly za benzín jenom za dojíždění do práce už mě začaly trošku vadit, tak jsem začal pokukovat po naftě. Vždycky se mi líbila Fabia RS tak jsem koukal po nich. Pár jsem jich objel a pak se objevila žlutá (tu jsem chtěl snad nejvíc ) Jeli jsme na ní, krom zadních el. oken byla v plné výbavě. Problém trošku byl, že 5 dveře začínaly reznout a oba zadní blatníky u té hrany také lehce kvetly (jezdila v něměcku a němec to i v zimě parkoval ve vyhřáté garáži, tak to tam zřejmě steklo i se solí). Domluvili jsme dle toho co jsme viděli cenu, zaplatili zálohu a druhý den jsem si pro ní jel.
Byla to originál 96kW což jsem chtěl, abych si jí mohl upravit sám a ne někým neznámým. Kupoval jsem jí s 224tis. km na hrbu, ale motor běží jak švýcary a kupodivu mi od výměny neubyla snad ani kapka oleje. (najeto 8tis)
Horší bylo, když jsem po cestě domů občas uslyšel takový zvláštní zvuk při přeřazování na 5°, ale nijak extra jsem to neřešil. Po pár dnech, kdy mi to začalo vrtat hlavou jsem hledal a našel... Vymačkaný obal ložiska převodovky. Po rozhovoru s p. Sixtou mi moje obavy potvrdil a už jsem byl dost zklamaný. Prodejce mi oznámil, že něco takového to dělalo akorát mi to zapomněl říct. V servisu mu prý řekli, že převodovka ještě 40tis. km najede.
Naštěstí po delším telefonickém rozhovoru mi poslal polovinu ceny opravy, tak alespoň něco.
Takhle vypadalo moje bývalé GTI
A takhle vypadalo RSo, hned co jsem s ním přijel
Hned přišel na řadu olej - Castrol Edge Turbo Diesel 5W40
Auto mi ale přišlo, že je strašně vysoko a sehnal jsem za hubičku pružiny Eibach -30/-30, tak se šlo na ně. Bohužel u toho se zjitilo, že tlumiče už na tom nejsou úplně nejlíp (sobota dopoledne), takže jsem letěl do Kelly, kde měli skladem pouze tlumiče Monroe Reflex. Nedalo se svítit, auto jsem potřeboval, takže jsem je musel vzít, k tomu i horní uložení, ložiska a dorazy.
Všechno se povedlo a výsledek se dostavil Před a Po. Mezitím jsem se ještě stavil na přední fólie na skla + zrcátka potáhnout černou fólií a snižovací pruh (takové drobnosti, které se mi líbí).
Dál šly originál Spider kola do černé lesklé barvy + pneumatiky Bridgestone Turanza, vyměnily se bouchající tyčky stabilizátoru, fólie na přední a zadní lampy + Cupra lízátko
Původně byly na autě kotouče Zimmerman vrtané, ale byly už kousek před smrtí (spíše už po smrti ), tak se zakoupily kotouče Brembo Max + desky Textar a šly na auto U toho se i vyměnila brzdovka, která tekla krásně černá
No pak toho moc nového nebylo, leží mi v garáži záslepka do sání a hadice na vyvedení odvětrávání mimo po auto. Střádaly se peníze na opravu převodovky. Když bylo našetřeno tak jsem znovu mluvil s p. Sixtou, který mi sdělil, že tuto závadu způsobila vadná dvouhmota, takže jsem zase sháněl spojkovou sadu. Sehnal jsem originál LuK bez papíru za 7000,- tak jsem zajásal a hned pro ní jel. Kousek od nás je Renovak, tak jsem tam odvezl lamelu a rovnou jí nechal přeobložit na HDS.
Převodovka se bude vyndávat příští neděli a v úterý jde na opravu k p. Sixtovi, takže už se nemůžu dočkat až bude v autě zase klid.
V hlavně mám samozřejmě hromadu úprav. Pořád si zjišťuju co a jak bude nejlepší, co se kam nejlíp hodí, ale v prvé řadě potřebuju aby auto bylo kompletně v cajku a pak se začne s úpravami (jak výkonnovými, tak vzhledovými)
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
pekne.. len tak dalej...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
pride aj na upravy, ked bude auto v top stave
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Tak v plánu by bylo jiné turbo (nejspíš VB, ale uvidím co by se naskytlo), ještě před tím IC (bohužel, nemůžu najít, který by tam šel nejlíp za co nejmíň peněz)
Stavitelnej podvozek (AP)
Nejspíš teďka jak bude dole převodovka, poloosy atd, tak se dají asi silentbloky z Cupry (pokud byste někdo měl nějaké zkušenosti s těma silentblokama z Cupry, jak se to chová, jak hodně se to změnilo oproti původním atd., tak bych byl rád, kdyby mi tu někdo poreferoval )
Předek a zadek brzdy z O1 RS
Pak opravy 5 dveří a těch blatníků, které pomalu kvetou
Repas xenonů a stříknutí vnitřku xenonů do černa
17" kola atd.
V interiéru buď sehnat potahy od MADu, nebo sehnat nějaké jiné sedačky (ta bílá je na daily car strašně náchylná), rád bych sehnal DDOT atd..
Je toho hodně, bohužel když to tak všechno vidím a spočítám si, co to všechno bude stát, tak je mi špatně
Stavitelnej podvozek (AP)
Nejspíš teďka jak bude dole převodovka, poloosy atd, tak se dají asi silentbloky z Cupry (pokud byste někdo měl nějaké zkušenosti s těma silentblokama z Cupry, jak se to chová, jak hodně se to změnilo oproti původním atd., tak bych byl rád, kdyby mi tu někdo poreferoval )
Předek a zadek brzdy z O1 RS
Pak opravy 5 dveří a těch blatníků, které pomalu kvetou
Repas xenonů a stříknutí vnitřku xenonů do černa
17" kola atd.
V interiéru buď sehnat potahy od MADu, nebo sehnat nějaké jiné sedačky (ta bílá je na daily car strašně náchylná), rád bych sehnal DDOT atd..
Je toho hodně, bohužel když to tak všechno vidím a spočítám si, co to všechno bude stát, tak je mi špatně
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek
Mám plný a v klidu...každý den auto v provozu.Pokud se chceš svízt svižněji je to velký pluslifty píše:Já pořád přemýšlím, jestli mám dát ty z cupry, nebo jenom ty zesílený. A právě jak říkáš ty, někdo říká, že dobrý, někdo že hrozný. Bohužel, když je auto jako daily car, tak asi padne volba na ty zesílený.
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Pro mě dobrý s kombinací HP podvozku super tvrdý mi to nepřijde...je to asi taky o věku až mi bude 40-50 budu náchylnější na každou díru na cestě..ted tohle neřeším a řeším jízdní vlastnostilifty píše:A jak se to chová na hrbolatej, nebo jak nejlíp to popsat... "českej" silnici? Skáče to, nebo je to jen o něco tvrdší? Díky za reference
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR