Stránka 1 z 1
Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned ch
Napsal: 13 říj 2014, 12:27
od machp
Práci čest a jeli poctivá tak zvlášť mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu
Napsal: 13 říj 2014, 13:19
od acryll
ked to vrci na volnobeh mozes sa pripojit na merane hodnoty, a zistit aky je pozadovany a skutocny pociatok vstreku?
najlepsie co ma naladlo, co by toto mohlo sposobovat je ked sa prepnes do zakladnych nastaveni, tak sa nastavi taky pociatok vstrekovania,ze motor nedokaze dalej bezat
Napsal: 13 říj 2014, 13:32
od machp
acryll píše:ked to vrci na volnobeh mozes sa pripojit na merane hodnoty, a zistit aky je pozadovany a skutocny pociatok vstreku?
najlepsie co ma naladlo, co by toto mohlo sposobovat je ked sa prepnes do zakladnych nastaveni, tak sa nastavi taky pociatok vstrekovania,ze motor nedokaze dalej bezat
jj to jde 4 skupina lítá 2pole 1,1-1,3 3 pole 1,3-0.9-1.8 a 4pole 64%+- at se snažím pohnout čerpadlem jak chci míň než 54% +- ve 4poli nedostanu nikdo s ničím nehejbal a před 14dny bylo vše OK. i se dalo kouknot na TDI graf ted už ne jinak auto jezdí normálně závad čistá akorát před 14dny se objevoval počátek vstřiku a byl mimo osy příliš brzy pro zobrazení
Napsal: 13 říj 2014, 14:44
od OťasTDi
musí to být blbě nastaveným čerpadlem.jestli jsi s tím měl problémy že to lítalo mimo krajní čáry,tak zřejmě při tom tdi grafu, když se dostane na základní nastavení,tak je tak mimo,že motor chcípne...nezůstane tam zaapsaná chyba?
Napsal: 13 říj 2014, 15:00
od machp
nn žádná chyba paměť závad čistá volál čerpadláří a ten hned řekl že je to přidřenej přesuvník a že se mám stavit s 15-16tis. že to udělá a když jsem mluvil s jiným ten zase řekl že to dělá už docela dlouho a a za tu dobu to přidřený viděl jen dvakrát a taky se spíš přiklání ke špatnému nastavení
Napsal: 13 říj 2014, 16:17
od MirekX
bude to blbě nastavený, při tdi grafu motor přestane regulovat předvstřik a jede na ten základní, pokud to zdechne , tak bude asi základní předvstřik mimo
Napsal: 13 říj 2014, 16:20
od Ladas
přidej fóra a zkus to změřit připadně čerpadlo mám ale pokud to fungovalo před rozvodama musí i po nich....
Napsal: 13 říj 2014, 17:02
od machp
chlapi díky už jsem si chtěl vzít provaz a jít se zastřelit do rybníka když mě řekl tu cifru.Nezbude nic jiného než strčit drát do válce a hezky vše udělat po staru sám dám vědět jak jsem dopadl díky všem za pomoc jo a otázka kdyby byl seklej ten přesuv to by asi hodilo nějakou chybu ne?
Napsal: 13 říj 2014, 18:01
od MirekX
to asi taky, ale takhle to vypadá že chodí, protože motor jede když reguluje. Chcípne, když přestane regulovat.
Napsal: 13 říj 2014, 18:26
od Ladas
jo psalo by to chybu
Napsal: 13 říj 2014, 18:40
od Miki2t
AHF, cerpadlo na kolik, klika na znacku, motor hodne spatne chytal a hulil, tdigraf a chcipnul hned, hejbnul jsem s remenici cerpadla, na tdi grafu bylo kolem 10jednotek, pak jsem jeste hejbnul ve stejnem smeru , a uz tam bylo 60.
Napsal: 14 říj 2014, 08:19
od machp
tak malej velkej pokrok drát do válce značka na setrváku sedí vačka na pravítko čerpadlo na kolík. Čerpadlo otočené k motoru na doraz málinké zlepšení tak jsem posunul řemen o zub a hle povidlo se lehce doladil základní nastavení 2 pole 53-57 TDIgraf lehounce nad modrou a měřené hodnoty 2 pole 1.1-1.3 3 pole 1.1-1.5 a 4 pole 22-27% a níž mi to nejde stáhnout když to stáhnu na 2.8% tak jsem na grafu i hodnotách příliš brzy ale průsečíky vidím jen jsou mimo osy.teplý to chytá na drc ještě uvidíme až to bude studený s tím byl právě problém a taky se mi zdá že když je to nastavené na osu že je trvdší chod motoru.A jinak díky za POMOC
Napsal: 16 říj 2014, 08:57
od OťasTDi
čím vyšší bude číslo (hodnota průsečíku) tím tvrdší bude zvuk - to je normální....pokud jsi ho měl před tím výrazně měkčí, pravděpodobně si byl mimo toleranci směrem dolu
Napsal: 17 říj 2014, 08:17
od machp
OťasTDi píše:čím vyšší bude číslo (hodnota průsečíku) tím tvrdší bude zvuk - to je normální....pokud jsi ho měl před tím výrazně měkčí, pravděpodobně si byl mimo toleranci směrem dolu
jj jasný já s tím moc nejezdím spíš to má moje paní v rukách ale říká že to bývávalo živější ale studený starty SUPR 8° a drc a maže ještě jednou díky