Stránka 1 z 1

Prej jde TDsko načipovat až na 131kW

Napsal: 02 lis 2014, 06:56
od Napuram
Po delší odmlce, způsobené psychickou slabostí (z níž mě probral až Mev svým telefonátem...už jsem byl na pokraji pekelné zhouby koupit Hyiundai a po večerech čumet na růžovku), bych se rád zeptal na několik věcí, ohledně mé nedodělané setrvákospojky. Je to vykuchaná 228mm dvojhmota klasika, tedy po dni na soustruhu. Všechny komponenty od Savky, ale ten to do telefonu vysvětluje, jako bych to dělal denodenně. Nevymáčklý přítlačák (v mém případě 240mm e34 M5 -1,4mm na magnetce), usadím-li na přetočenou dosedací plochu z původního ohniště, měl by dle jeho info. mít mezeru 5mm. S tím, že 5mm- mohou popraskat pružiny, 5mm+ to nebude sportovní stisk. Lamela zmáčklá na krev má 8,1mm. Dle Savky se to vymáčkne ještě o 3mm (vymáčkne se i o 6mm, ale asi by to nebylo zdravé). Tak nevím jak to pobrat, tuhle spojku bych rád udělal, abych to nemusel absolvovat do roka a do dne nanovo. Už ta desetina (pro strojaře nemyslitelná odchylka) pro mě znamená, že mezeru mezi dosedací plochou a přítlačákem (kvůli nadsazení límce přítlačáku), kterou jsem si vymezil maticemi M5, v hojném počtu rozesetém po dosedací ploše, jenž mají na výšku "těch 5mm", mohu brát velmi relativně. Praskla už někomu zde ta "nivelační?!" pružina na samostavitelném přítlačáku? Druhý dotaz (asi zvlášť nejapný): sešroubovat vnější okraj litinové dosedací plochy s ocelovým "motherboardem", nebo ho nechat volně se kroutit, v holportu s přítlačákem, jak to pánbůh zamýšlel? Dík.