Rada jaký motor

Moderátoři: šulda, Moderátoři

arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Rada jaký motor

Příspěvek od arlie »

Zdravím,

přemýšlím dopředu - jakého koupím nástupce za poruchové 2.0tdi.

BMW 3.0d (330d nebo 530d)
Mercedes 2.7cdi (v modelu E270)
Peugeot 2.7hdi (v modelu 407coupe)

Jaké byste vybrali?
Jde mi o slušný výkon (130kw a víc), spotřeba 6-8l při normální jízdě (žadný závod a jízda na spotřebu). Jezdíme většinou ve dvou, takže o prostor taky nejde. Vzhledově se mi líbí všechny auta, ale motory neznám. Jsou pružné odspodu jako třeba PD?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

u všech vybraných variant si připrav min 50 na opravy aby jsi nebyl zaskočený
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

330d jasně vede proti ostatním.
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Ladas píše:u všech vybraných variant si připrav min 50 na opravy aby jsi nebyl zaskočený
Můžeš být konkrétní? Jedná se tedy o opravy na motoru? Common rail nebo jsou motory na něco jinýho náchylnější?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

rail-vstřiky u všech pak spojky-dvojhmota a u hvězdy obzvlášť elektonika
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

mercedes bych vůbec nebral, s BMW mám dobré zkušenosti ale taky to má svoje mouchy - měl sem e46 330xd, tatík e60 530xd, obojí v pohodě, kámoš měl e46 330d, odkapával vstřik, napálil se píst, totální škody..
Peugeot s tímto motorem nevím, myslím že je lepší 2.2 170ps
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 05 lis 2014, 12:50, celkem upraveno 1 x.
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

2.7HDi som videl len s automatom, takze dvojhmota problem nebude. Do urciteho datumu odchadzali tesnenia pod hlavou. 2.2HDi 170PS je tiez biturbo, to by si nepomohol.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, máš recht
ale ony jsou to dost rozdílný auta, srovnávat bávo s peugeotem
každý má svoje plusy a minusy..
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jojo 2.7hdi jsem viděl také jenom v automatu.
Mercedes vůbec neznám.
A třílitr od bmw si dost lidí vychvaluje.
Takže když bych to shrnul, tak investice do tdipd je levnější než u těchto motorů.

Nakonec asi zainvestuju do opravy tdi.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Z tohodle výběru bych šel do BMW, ale počítej, že to jsou kategorie automobilů, kde 50tis. do "údržby" nehraje roli ;)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Na 2.7 se ani nedivej.Jestli jsi odesel od 2.0 poruchoveho, tak na tohle si priprav velke prasatko.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

arlie píše:Jojo 2.7hdi jsem viděl také jenom v automatu.
Mercedes vůbec neznám.
A třílitr od bmw si dost lidí vychvaluje.
Takže když bych to shrnul, tak investice do tdipd je levnější než u těchto motorů.

Nakonec asi zainvestuju do opravy tdi.
Co jsi s tím měl za takové nepřekonatelné problémy ?
Ono to máš zlý, každej koupí auto se dvěma,třema kilama najetýma a pak se diví jak že se to nesype...
Ani s tím bávem si moc nepomůžeš, každý bude mít svoje za sebou, pokud teda neplánuješ kup za půl mega..
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Ohnuta ojnice, saly v haji a klika na srovnani. Jenze to je opakovane.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě udělal radost známý, který mi pověděl, malý soukromý test..Syn si koupil nového tuarega/3.0/, tak se střídal s otcem a podle jeho slov byl každý měsíc v servisu. Samozřejmě i s píčovinami, jako jsou zaklápěcí zrcátka, atd. Otec si koupil BMW 5 , má jej již 3 roky a je nadšen, na autě mu neměnili ani ventilek. Pouze olej a spotřební zboží. Syn prohlásil, že mu VW nesmí do baráku a koupil také BMW 5 ..Vše bylo nové..Danny má asi obdobnou zkušenost... :)
nepropadat panice...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

To je relativni.Kdyz koupis auto o ktere se nekdo staral, neni
problem.At je to Francouz, Ital nebo Nemec.Ale lidi si kupuji auta podle KM
a to je problem.Koupi v bazaru vonavku se 150KM, ktera ma ve skutecnosti
+ 200 KM navic.
A pak se divi, jak to mohlo odejit, kdyz to ma tak malo najete.
No myslim, ze tady vsichni vi o cem mluvim.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní technika bez rozlišení značky“