Rada jaký motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
souhlas, kdyby s těma kilákama někteří chytráci furt nešukali...
tak má auto najeto, no a co, pokud o ně bylo staraný, nevidím problém, je plno aut s půl megem nebo víc v kolech a nepoznáš to na nich
u nás na firmě je/bylo spousta OII co měly za 5let najeto 400tis. i víc, po pěti letech se to dá do aukce pro zaměstnance
auta měly pravidelnej servis a lidi co to koupili s tím jezdí dodnes bez problémů
tak má auto najeto, no a co, pokud o ně bylo staraný, nevidím problém, je plno aut s půl megem nebo víc v kolech a nepoznáš to na nich
u nás na firmě je/bylo spousta OII co měly za 5let najeto 400tis. i víc, po pěti letech se to dá do aukce pro zaměstnance
auta měly pravidelnej servis a lidi co to koupili s tím jezdí dodnes bez problémů
hele, už za dob e36 se říkalo že koupit když to má tak do 150tis.km nebo tak 300 když už je všechno vyměněný...
já měl TDSo prodával jsem to s 292tis. jako všechno ještě OK ale pak se to rozsypalo pomalu naráz...čerpadlo šlo srát, fouklo těs. pod hlavou a ve finále se rozsypala spojka
borca mě bylo líto tak jsem mu to spravoval za materiál
jinak ale jezdí dodnes s nějakýma 400tis. najetýma, už to ale fest hnije..
já měl TDSo prodával jsem to s 292tis. jako všechno ještě OK ale pak se to rozsypalo pomalu naráz...čerpadlo šlo srát, fouklo těs. pod hlavou a ve finále se rozsypala spojka
borca mě bylo líto tak jsem mu to spravoval za materiál
jinak ale jezdí dodnes s nějakýma 400tis. najetýma, už to ale fest hnije..
BMW v 330d je dobrý auto ,fakt to málo žere,to je skutečně neuvěřitelný.ale jak to koupíš ve špatnej okamžik ,tak se nebudeš stačit divit.A vyměnit jednu věc na 100% nikdy nestačí.Já jsem s tím nalítal skoro 100tis. a ted to začalo a konec investic v nedohlednu.O to horší je ,že ty 6 kvaltový špérky nejdou ani opravovat a jetý bud nejsou ,nebo jsou taky v kýblu.Jedině novou za cenu druhýho auta. Zvažuji že se vrátím ke koncernu,jenže co koupit za motorizaci? A koupit min Audi protože ten baworák je přeci jenom pořád lepší jak škodovka.
Na bmw si připrav min.15litrů na spojku a min.9tisíc za jeden vstřikovač.Ted záleží co turbo,kardan ,diferák a taky bacha na poloosy a chladící systém celkově.Hadice to mají většinou za sebou a koupíš jedině originál.Přední náprava to je taky radost ,když se to sejde.A ted když ta převodovka už nebude nic moc? Ten 6 válec má hromadu síly a prostě ty vůle to po těch kilometrech nadělá.Ty auta mají prostě nalítáno a jsou všechny smotaný dolů.Z toho výběru co tu máš z toho jasně vypadne BMW ,ale musíš mít štastnou ruku. a to jsem zde zdaleka nenapsal všechny nemoce,které tě na 100% potkají.Ale zase to pěkně jede Možná lepší koupit 330i
Na bmw si připrav min.15litrů na spojku a min.9tisíc za jeden vstřikovač.Ted záleží co turbo,kardan ,diferák a taky bacha na poloosy a chladící systém celkově.Hadice to mají většinou za sebou a koupíš jedině originál.Přední náprava to je taky radost ,když se to sejde.A ted když ta převodovka už nebude nic moc? Ten 6 válec má hromadu síly a prostě ty vůle to po těch kilometrech nadělá.Ty auta mají prostě nalítáno a jsou všechny smotaný dolů.Z toho výběru co tu máš z toho jasně vypadne BMW ,ale musíš mít štastnou ruku. a to jsem zde zdaleka nenapsal všechny nemoce,které tě na 100% potkají.Ale zase to pěkně jede Možná lepší koupit 330i
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Nakonec asi zůstanu u tdi. Sehnal jsem motor za dobrou cenu, tak se uvidí jak to pošlape. Když to dá alespoň 100tis km bez vážnější poruchy, která nebude stát desítky tis kč, tak budu spokojenej.
S tím s-linem se mi jezdí dobře, krásně to sedí, a quattro je taky fajn. Uvidíme co bude, do týdne snad bude auto hotový.
Ale taky jsem začal uvažovat i o benzínu. Zaujalo mě 2.0tfsi a kámoš říkal, že v A4 je to super věc, akorát jedině quattro, protože to hrabe i na trojku
S tím s-linem se mi jezdí dobře, krásně to sedí, a quattro je taky fajn. Uvidíme co bude, do týdne snad bude auto hotový.
Ale taky jsem začal uvažovat i o benzínu. Zaujalo mě 2.0tfsi a kámoš říkal, že v A4 je to super věc, akorát jedině quattro, protože to hrabe i na trojku
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB