Stránka 1 z 2
Rada jaký motor
Napsal: 02 lis 2014, 12:32
od arlie
Zdravím,
přemýšlím dopředu - jakého koupím nástupce za poruchové 2.0tdi.
BMW 3.0d (330d nebo 530d)
Mercedes 2.7cdi (v modelu E270)
Peugeot 2.7hdi (v modelu 407coupe)
Jaké byste vybrali?
Jde mi o slušný výkon (130kw a víc), spotřeba 6-8l při normální jízdě (žadný závod a jízda na spotřebu). Jezdíme většinou ve dvou, takže o prostor taky nejde. Vzhledově se mi líbí všechny auta, ale motory neznám. Jsou pružné odspodu jako třeba PD?
Napsal: 02 lis 2014, 16:35
od Ladas
u všech vybraných variant si připrav min 50 na opravy aby jsi nebyl zaskočený
Napsal: 02 lis 2014, 17:33
od denny
330d jasně vede proti ostatním.
Napsal: 02 lis 2014, 20:18
od arlie
Ladas píše:u všech vybraných variant si připrav min 50 na opravy aby jsi nebyl zaskočený
Můžeš být konkrétní? Jedná se tedy o opravy na motoru? Common rail nebo jsou motory na něco jinýho náchylnější?
Napsal: 02 lis 2014, 23:02
od Ladas
rail-vstřiky u všech pak spojky-dvojhmota a u hvězdy obzvlášť elektonika
Napsal: 05 lis 2014, 12:14
od roman1648
mercedes bych vůbec nebral, s BMW mám dobré zkušenosti ale taky to má svoje mouchy - měl sem e46 330xd, tatík e60 530xd, obojí v pohodě, kámoš měl e46 330d, odkapával vstřik, napálil se píst, totální škody..
Peugeot s tímto motorem nevím, myslím že je lepší 2.2 170ps
Napsal: 05 lis 2014, 12:33
od shark734
2.7HDi som videl len s automatom, takze dvojhmota problem nebude. Do urciteho datumu odchadzali tesnenia pod hlavou. 2.2HDi 170PS je tiez biturbo, to by si nepomohol.
Napsal: 05 lis 2014, 12:52
od roman1648
jo, máš recht
ale ony jsou to dost rozdílný auta, srovnávat bávo s peugeotem
každý má svoje plusy a minusy..
Napsal: 05 lis 2014, 19:41
od arlie
Jojo 2.7hdi jsem viděl také jenom v automatu.
Mercedes vůbec neznám.
A třílitr od bmw si dost lidí vychvaluje.
Takže když bych to shrnul, tak investice do tdipd je levnější než u těchto motorů.
Nakonec asi zainvestuju do opravy tdi.
Napsal: 05 lis 2014, 19:55
od Tomas.cz
Z tohodle výběru bych šel do BMW, ale počítej, že to jsou kategorie automobilů, kde 50tis. do "údržby" nehraje roli

Napsal: 06 lis 2014, 07:53
od anydraj
Na 2.7 se ani nedivej.Jestli jsi odesel od 2.0 poruchoveho, tak na tohle si priprav velke prasatko.
Napsal: 06 lis 2014, 08:26
od roman1648
arlie píše:Jojo 2.7hdi jsem viděl také jenom v automatu.
Mercedes vůbec neznám.
A třílitr od bmw si dost lidí vychvaluje.
Takže když bych to shrnul, tak investice do tdipd je levnější než u těchto motorů.
Nakonec asi zainvestuju do opravy tdi.
Co jsi s tím měl za takové nepřekonatelné problémy ?
Ono to máš zlý, každej koupí auto se dvěma,třema kilama najetýma a pak se diví jak že se to nesype...
Ani s tím bávem si moc nepomůžeš, každý bude mít svoje za sebou, pokud teda neplánuješ kup za půl mega..
Napsal: 06 lis 2014, 11:07
od arlie
Ohnuta ojnice, saly v haji a klika na srovnani. Jenze to je opakovane.
Napsal: 06 lis 2014, 12:21
od jericho-3
Mě udělal radost známý, který mi pověděl, malý soukromý test..Syn si koupil nového tuarega/3.0/, tak se střídal s otcem a podle jeho slov byl každý měsíc v servisu. Samozřejmě i s píčovinami, jako jsou zaklápěcí zrcátka, atd. Otec si koupil BMW 5 , má jej již 3 roky a je nadšen, na autě mu neměnili ani ventilek. Pouze olej a spotřební zboží. Syn prohlásil, že mu VW nesmí do baráku a koupil také BMW 5 ..Vše bylo nové..Danny má asi obdobnou zkušenost...

Napsal: 06 lis 2014, 12:38
od anydraj
To je relativni.Kdyz koupis auto o ktere se nekdo staral, neni
problem.At je to Francouz, Ital nebo Nemec.Ale lidi si kupuji auta podle KM
a to je problem.Koupi v bazaru vonavku se 150KM, ktera ma ve skutecnosti
+ 200 KM navic.
A pak se divi, jak to mohlo odejit, kdyz to ma tak malo najete.
No myslim, ze tady vsichni vi o cem mluvim.