Motor AVF po výmene netaha v nízkych otáčkach

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Motor AVF po výmene netaha v nízkych otáčkach

Příspěvek od Miso.S. »

Zdravím, pôvodný motor AWX po zadreti som vymenil za motor AVF a netaha v nízkych otáčkach. Môj mechanik prešiel všetky snímače , váhu vzduchu, vymenil som už aj turbo lebo sa im nezdalo a jeden vstrekovac. Teraz riešil software v riadiacej jednotke , ešte neviem výsledok. Jedna sa o auto Audi A4 96 kW r.v. 2002 . Chcem sa opýtať, či by sa mi v prípade že to môj mechanik nevyrieši, niekto na to pozrel. Pripadne aspoň poradil čo s tým. Bývam na Záhorí okres Senica.

Dik Miso
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

mal von vsetky vstrekovace? a motor je celkovo lenivý na plyn aj na volnobehu, za studena este lenivejsi?
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

vacka

Příspěvek od tomtva »

neni omletá vačka
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

Patrik89 píše:mal von vsetky vstrekovace? a motor je celkovo lenivý na plyn aj na volnobehu, za studena este lenivejsi?
Ano vstrekovače boli vonku viackrát... Už tam boli aj z iného auta... Vačka je podla môjho mechanika dobrá... Už sú tam aj nové krúžky, zdvihátka a stále nič. Ze motor ide lepšie ale od spodu netahá stále... V pondelok s tým idem k ďalšiemu mechanikovi, čo robí v autorizovanom servise tak uvidíme... Mne sa to zdalo rovnaké aj za studena aj za tepla...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tandem je tam taky jiný nebo původní? Jak to brzdí? Nemá to tvrdý pedál?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

Biimbo píše:tandem je tam taky jiný nebo původní? Jak to brzdí? Nemá to tvrdý pedál?
Bol tam pôvodný ale myslím, že aj ten skúšali meniť... A pedál je normálny, netvrdne... Ja osobne si myslím že by mohla byť chyba niekde v tom software RJ... Robili aj s ňou niečo ale tuším sa im iba zablokovala... Niekde som tu čítal, že je iný software na AVF a na AWX. Mechanik mi tvrdil, že by to nemal byť problém...Tak neviem kde je pravda???
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

hele jeste me napada nedal jsi euro4 vstriky na euro3 jednotku

Euro 4 ma menší díru

tuším že AA a AL ... velká díra

BA .. mala díra

a je dobre mít všechny 4 stejné

96kw motor se totiz delal jak pro euro3 tak pro euro4

jestli darcem motoru bylo auto cca pulka 2003 tak je pravdepodobne ze uz jsou vnem euro4 vstriky
Naposledy upravil(a) tomtva dne 09 lis 2014, 21:56, celkem upraveno 2 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

dostelovat SW k vstrekom ;)
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

a ked mal mechanik vstreky von očistil trysky drotenou kefou?
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

hrube cistení karbonu bejva taky smrtelné

ja je týden marinoval v brzdovce
jen cistým hadrem setřít
a pak jeste tyden v nafte
než jsem je dal do auta vse bylo pryč a krasne ciste spičky

jo a soft trochu jiný bude ale avf a awx jsou stejne motory jedinej rozdil je ze awx ma 228mm spojku a avf 240mm proto je v sw awx omezenej kroutak z 310 na 285nm jinak by to nemělo bejt podstatné
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

tomtva píše:hele jeste me napada nedal jsi euro4 vstriky na euro3 jednotku

Euro 4 ma menší díru

tuším že AA a AL ... velká díra

BA .. mala díra

a je dobre mít všechny 4 stejné

96kw motor se totiz delal jak pro euro3 tak pro euro4

jestli darcem motoru bylo auto cca pulka 2003 tak je pravdepodobne ze uz jsou vnem euro4 vstriky
Moj povodny motor 2002 a novy je 2004... Vstreky su zo stareho motora BA. Dufam ze ich drotenou kefou necistil :)Plus jeden mal zle hodnoty a ten sme vymenili.Uz mi zas znami hovoril ze treba menit vsetky 4 naraz inak ze to vie blbnut... Tu som sa take nic nedocital???
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

treba sa opitat dufam ze si poriadne vyčistil trysky (LOL)
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

tak kdyz vyloucim vstriky

co rozvody

nechal jsi delat

je nastavena pomoci vagu synchronizace vacka klika skupina 4 kanal 4

co volnobezna spotreba?

jo nemas total zalepenej katalizator od padleho motoru

jinak jeste koukni na regulaci turba tedy na podlakové hadicky
a potom mrkni na tlakové hadice to jsou mrchy taky pekne
produpni prudce plyn na podlahu nesmi to nikde sicet potom mas nekde netesnost na hadici pravdepodobne spatne nacvaklí bajonet
ja tuhle kulisarnu se spatne docvaklim bajonetem hledal poprve snad skoro 2 hodky taky se menil motor ale na 3c0 BKP

co skupina 13 jake jsou hodnoty

dale uz by to chtelo si nalogovat auto za jizdy
pozadavek truba ku realné hodnote

jinak bych už asi nechal udělat komprese
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

tomtva píše:tak kdyz vyloucim vstriky

co rozvody

nechal jsi delat

je nastavena pomoci vagu synchronizace vacka klika skupina 4 kanal 4

co volnobezna spotreba?

jo nemas total zalepenej katalizator od padleho motoru

jinak jeste koukni na regulaci turba tedy na podlakové hadicky
a potom mrkni na tlakové hadice to jsou mrchy taky pekne
produpni prudce plyn na podlahu nesmi to nikde sicet potom mas nekde netesnost na hadici pravdepodobne spatne nacvaklí bajonet
ja tuhle kulisarnu se spatne docvaklim bajonetem hledal poprve snad skoro 2 hodky taky se menil motor ale na 3c0 BKP

co skupina 13 jake jsou hodnoty

dale uz by to chtelo si nalogovat auto za jizdy
pozadavek truba ku realné hodnote

jinak bych už asi nechal udělat komprese
Rozvody sú nové... Ten katalyzátor myslím že kontrolovali tiež... Myslím, že aj tie hadicky prechádzali už viackrát... S tým nastavením neviem či robili ani kanál 13 neviem. Po dnešku u druhého mechanika budem vedieť viac. Keď nepochodím ani tam, tak budem hladať pomoc asi tu u niekoho... Kompresiu merali tiež myslím, že je ako u nového motoru... Ten motor podla nich je zgenerálkovaný už celý... Turbo je tam tiež druhé som zohnal repas... (Dúfam, že dobrý repas aj keď osobne môj názor je že to staré turbo išlo tiež..., lebo auto ide rovnako, neťahá stále.)
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

takze ja som mal ten isty problem dal som nove vstrkovace vsetky 4 opravene auto ide jak raketa... vstreky BA to boli
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“