Třepání spojky při rozjezdu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 05 pro 2011, 21:55
- Bydliště: Zlínsko
Odpovědi: 0
Třepání spojky při rozjezdu
Zdravím. Mám cca 14dní Audi A4 rok 2000 motor 1.9 TDI 85kW AJM a při rozjezdu z místa, vesměs jen za studena, se při záběru spojky celé auto dost silně roztřepe. Za jízdy se už pak ani při přeřazení nic neobjevuje. Spojka neklouže. Občas se to objeví i za tepla v menší intenzitě. Pokud při rozjezdu dám víc plynu, podstatně se třepání zmírní nebo se vůbec neobjeví. Nenapadá někoho co to může způsobovat? I na budíkách i na nezávislém počitadle v jednotce motoru je cca 170 000km.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Dělá mi to taky,můj názor - nečistota ze spojky-studené-lepí se. Než se rozjedu ráno,nechám malinko na místě proklouznout třeba na trojku a pak je klid. Zkrátka trochu očistit plochy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 05 pro 2011, 21:55
- Bydliště: Zlínsko
Odpovědi: 0
Už pár let se mechaničinou živím, ale tyhle příznaky jsem nedokázal přisoudit ničemu konkrétnímu. Dvouhmota neklepe, spojka bere cca v půlce a z větší části rozjezdů hladce. Dnes po celám dni stání jsem vyjížděl s úplně studeným motorem (většinou ho natočím než jdu na šatnu a tak těch 10min než se umyju se trochu to ohřeje) a nezatřepalo to vůbec. Ráno jen malinko, skoro neznatelně a to venku mrzlo. ...Kdysi jsem měl podobné příznaky u Š120 a způsobovala to malinká bublinka v hydraulice spojky. Po odvzdušnění byl klid. Vzhledem k tomu, že u Audi je stejný systém ovládání, napadlo mě ještě tohle. Zítra zkusím a uvidím jestli to pomůže.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Pri dvojhmote stačí aby guma na jednom mieste povolila a styčná plocha potom opisuje osmičku . Aj nepatrná nesúososť stačí na občasné unášanie spojky a tým aj horšie radenie , alebo na vybrácie a trhanie pri rozjazde .Porovnávať zo š120 nie je možné pretože na dvojhmote je lamela bez tlmiacich pružín , ktoré majú tlmiť tozné kmity .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 05 pro 2011, 21:55
- Bydliště: Zlínsko
Odpovědi: 0
Nesrovnávám spojku, ale pouze ovládání...tzn. hydrauliku a ta je pořád stejná. Je mi jasné, že spojky srovnávat nelze. A přidám se k tvrzení, že ne vždy je dvouhmota spojená s pevnou lamelou. Dnes už se celkem běžně používá dvouhmota s odpruženým středem lamely. Jinak co se týče řazení, problém není žádný. Jak jedničku na místě, tak přeřazení či podřazení je hladké, čisté bez škrtání či obtížného řazení.