Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak se pozná, když "zakopává" vstřik. Teď v zimě po ránu mi motor těsně po nastartování chvíli škube, pak se to uklidní. Žhaviče mám nové. Jak jsou teď velký mrazy, tak jsem vůbec nenastartoval, dokud jsem nezačal šlapat na plyn. Nafta by měla být zimní (Benzina). Vypadalo to, jako by mi při mrazech nepropouštěl nafrový filtr. Dnes jsem ho měnil. Ještě nevím, jestli se to zlepšilo. Když by zakopával vstřik, bylo by to poznat na chodu motoru, třeba i za tepla? Motor pracuje hladce. Jak se projevuje zakopávající vstřik? Emise v pořádku. Děkuji za odpověď.
SEAT TOLEDO 1,9D 50Kw r.v. 1995
najeto 185 000 km
Zakopávající vstřik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkus nejdřív kouknout, jestli ti to nepřisává vzduch ( jestli už si to neudělal ). Může to dělat právě jen v mrazech, když nafta tuhne. V potrubí se udělá velkej podtlak a třeba jen po pár vteřinách to trochu vzduchu přisává. Pak to taky tak blbě škube.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Na vstřik to nevypadá, buď jak říkal Bóďa nafta, nebo to taky může dělat sitič. Ale u klasický mechaniky bych si s tím hlavu asi nelámal, jakmile trochu přidáš plyn, tak se to srovná a je to v poho.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
a
Kde bych měl asi tak to přisávání vzduchu hledat? Díval jsem se, že v hadičce mi bublinky občas běhají. Ale já sem četl, že mám automatický odvzdušňování. Ta výměna naft. filtru nepomohla. Když motor chytí, tak dělá jak kulomet, než se ustálí chod. Ještě bych mohl přílít do nafty nějaký to aditiva. Jinak za teplejšího motoru to chytá jako ďas. Zlobí to jen prostě při teplotách kolem 0 a při mrazech. Někdy třeba vůbec a někdy je to hrůza. Sytič se zdá, že valí, když to nastartuju, tak drží vyšší otáčky (1000) a postupně to pomalu padá na volnoběch (900).