VW Caddy 1.6TDI 75PS DSG to 241PS / 420Nm by DIESLEPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

VW Caddy 1.6TDI 75PS DSG to 241PS / 420Nm by DIESLEPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

VW Caddy 1.6TDI 75PS (CAYE) DSG to 241PS / 420Nm

výměna motoru 2.0TDI CR 140PS, EGR OFF, turbodmychadlo GTB 2260VKLR, MAF OFF, upraven výfuk, optimalizace ECU DIESELPOWER + optimalizace DSG DIESLEPOWER.

changed engine 2.0TDI CR 140PS, EGR OFF, turbocharger GTB 2260VKLR, MAF OFF, custom exhaust, optimalization maps of ECU DIESELPOWER + optimalization maps of DSG DIESELPOWER

Více zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 5900808785

https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 1453040642

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

pardon, ale co je to za mega zavadzajuci nadpis?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To aby ses na to hnedka kouk. Pěkný křivky. Majitel bude muset zvýšit počet kotvících bodů v nákladovém prostoru. Nebo to je součástí úpravy?
Oct asv 2000, DieselPower
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

DPF je tedy taky pryc?
marasAUQ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 23 srp 2014, 03:23

Příspěvek od marasAUQ »

Napíšu rovnou, 2.0TDI...
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

nič moc nato že vklr a cr motor
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Výkon zatím omezuje HW DSG a čerpadlo..
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 05 pro 2014, 09:10, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Kroutící moment je zřejmě záměrně škrcen do 420Nm, jinak by byly, si myslím, hodnoty krouťáku někde jinde. Asi kvůli výdrži spojky, převodovky.

Zajímalo by mě, jak je to s kouřivostí. DPF a KAT tam zůstal?

Mě se ten výsledný výkon líbí. Je to přece jen auto na přepravu nákladu a 400Nm využitelných od 1900 do 4000tis.ot. je hodně pěkné. :o
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

DPF OFF, kouřivost minimální..
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak je fakt, že to turbo se tam asi docela nudí :)

Ale jinak je ten graf jak z učebnice pro ladiče...
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

A ktoré DSG tam je? Pôvodné 7.st. či 6st.?
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Dobrý nápad se zástavbou, myslím, že to nikdo ani nepozná, ale na co turbo a DPF?? Skoro zbytečné.
Graf ze 103kW s DPF a DSG
Obrázek
[/img]
Naposledy upravil(a) Motorpower dne 10 pro 2014, 11:52, celkem upraveno 1 x.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Motorpower píše:Dobrý nápad se zástavbou, myslím, že to nikdo ani nepozná, ale naco turbo a DPF?? Skoro zbytečné.
Graf ze 103kW s DPF a DSG
Skoro zbytečné?
Jak to můžeš vůbec napsat a předhodit takovej graf?
Chceš říct, že tvůj graf je s tím z Caddy "skoro" stejnej?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Motorpower úpravu chválim, pekná, meranie trochu optimistické (crazy)
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Acryl
... dík, není optimistická, je reálná. Pokud máš na mysli dopočet korekce mám i graf kde je bez korekce 236, nejednalo se však o DSG.
Dofukování 10kW větrákem také něco stojí a výsledek je stejný.
A já o 4kila chudší. Měřeno na rozdíl od DP na 90% zátěže.
Paja
Moc sem nepřispívám , ale nedalo mi to. S tímto turbem bez DPF a rail, vstřiky u kamaráda v DE 320PS na DSG. Takže trochu vyhozené peníze. A degradace emisní normy. Předpokládám, že Caddy nepojede závody.
V provozu, pokud navíc vezmu jízdní vlastnosti Caddy, nebude rozdíl.

Jinak jsem se vyjádřil jasně , zástavba geniální, a průběh pěkný jen mi unikl smysl. V DE už šlo DPF zpět aby to nepáchlo a je tam 280.

Ještě mě napadla varianta, že motor nebyl zakoupen s DPF, a byl bez turba, v tom případě ano. I tak však nevyužitý potenciál.
Naposledy upravil(a) Motorpower dne 10 pro 2014, 12:36, celkem upraveno 1 x.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“