VW Caddy 1.6TDI 75PS DSG to 241PS / 420Nm by DIESLEPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
VW Caddy 1.6TDI 75PS DSG to 241PS / 420Nm by DIESLEPOWER
VW Caddy 1.6TDI 75PS (CAYE) DSG to 241PS / 420Nm
výměna motoru 2.0TDI CR 140PS, EGR OFF, turbodmychadlo GTB 2260VKLR, MAF OFF, upraven výfuk, optimalizace ECU DIESELPOWER + optimalizace DSG DIESLEPOWER.
changed engine 2.0TDI CR 140PS, EGR OFF, turbocharger GTB 2260VKLR, MAF OFF, custom exhaust, optimalization maps of ECU DIESELPOWER + optimalization maps of DSG DIESELPOWER
Více zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 5900808785
https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 1453040642
výměna motoru 2.0TDI CR 140PS, EGR OFF, turbodmychadlo GTB 2260VKLR, MAF OFF, upraven výfuk, optimalizace ECU DIESELPOWER + optimalizace DSG DIESLEPOWER.
changed engine 2.0TDI CR 140PS, EGR OFF, turbocharger GTB 2260VKLR, MAF OFF, custom exhaust, optimalization maps of ECU DIESELPOWER + optimalization maps of DSG DIESELPOWER
Více zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 5900808785
https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 1453040642
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Výkon zatím omezuje HW DSG a čerpadlo..
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 05 pro 2014, 09:10, celkem upraveno 1 x.
Kroutící moment je zřejmě záměrně škrcen do 420Nm, jinak by byly, si myslím, hodnoty krouťáku někde jinde. Asi kvůli výdrži spojky, převodovky.
Zajímalo by mě, jak je to s kouřivostí. DPF a KAT tam zůstal?
Mě se ten výsledný výkon líbí. Je to přece jen auto na přepravu nákladu a 400Nm využitelných od 1900 do 4000tis.ot. je hodně pěkné.
Zajímalo by mě, jak je to s kouřivostí. DPF a KAT tam zůstal?
Mě se ten výsledný výkon líbí. Je to přece jen auto na přepravu nákladu a 400Nm využitelných od 1900 do 4000tis.ot. je hodně pěkné.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý nápad se zástavbou, myslím, že to nikdo ani nepozná, ale na co turbo a DPF?? Skoro zbytečné.
Graf ze 103kW s DPF a DSG
[/img]
Graf ze 103kW s DPF a DSG
[/img]
Naposledy upravil(a) Motorpower dne 10 pro 2014, 11:52, celkem upraveno 1 x.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Acryl
... dík, není optimistická, je reálná. Pokud máš na mysli dopočet korekce mám i graf kde je bez korekce 236, nejednalo se však o DSG.
Dofukování 10kW větrákem také něco stojí a výsledek je stejný.
A já o 4kila chudší. Měřeno na rozdíl od DP na 90% zátěže.
Paja
Moc sem nepřispívám , ale nedalo mi to. S tímto turbem bez DPF a rail, vstřiky u kamaráda v DE 320PS na DSG. Takže trochu vyhozené peníze. A degradace emisní normy. Předpokládám, že Caddy nepojede závody.
V provozu, pokud navíc vezmu jízdní vlastnosti Caddy, nebude rozdíl.
Jinak jsem se vyjádřil jasně , zástavba geniální, a průběh pěkný jen mi unikl smysl. V DE už šlo DPF zpět aby to nepáchlo a je tam 280.
Ještě mě napadla varianta, že motor nebyl zakoupen s DPF, a byl bez turba, v tom případě ano. I tak však nevyužitý potenciál.
... dík, není optimistická, je reálná. Pokud máš na mysli dopočet korekce mám i graf kde je bez korekce 236, nejednalo se však o DSG.
Dofukování 10kW větrákem také něco stojí a výsledek je stejný.
A já o 4kila chudší. Měřeno na rozdíl od DP na 90% zátěže.
Paja
Moc sem nepřispívám , ale nedalo mi to. S tímto turbem bez DPF a rail, vstřiky u kamaráda v DE 320PS na DSG. Takže trochu vyhozené peníze. A degradace emisní normy. Předpokládám, že Caddy nepojede závody.
V provozu, pokud navíc vezmu jízdní vlastnosti Caddy, nebude rozdíl.
Jinak jsem se vyjádřil jasně , zástavba geniální, a průběh pěkný jen mi unikl smysl. V DE už šlo DPF zpět aby to nepáchlo a je tam 280.
Ještě mě napadla varianta, že motor nebyl zakoupen s DPF, a byl bez turba, v tom případě ano. I tak však nevyužitý potenciál.
Naposledy upravil(a) Motorpower dne 10 pro 2014, 12:36, celkem upraveno 1 x.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.