VW Caddy 1.6TDI 75PS DSG to 241PS / 420Nm by DIESLEPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

To musi to DPF pekne ucpavat. Ted jsem dodelal CFHC a pri 182hp lambda 1.16-1.2 tak ty mas tak lambdu kolik?? To ze to neni videt prez dpf ze to nekouri, neznamena ze to nehuli do DPF. Diesel idealni pomer je daleko vic nez 14.5 AFR
Vim jaky to turbo ma potencial a kolik dokaze davat g/s vzduchu a na 200+hp to rozhodne neni. Mas odvahu 😊😊
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 20 pro 2014, 12:00, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

SZ...neucpává
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Žiadne SZ aj my chceme vediet (noteeth)
A to DSG je pôvodné či k motoru putovalo aj 6 st.dsg....
Pretože to 7st.štrajkuje aj na 175Nm v 1.2 tsi
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

D-racing planuje upravit 2,0 tdi cr 140 hp na sprinty...mate sa na co tesit...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Nejrychlejší instalatér

VW Caddy 1.6TDI 75PS (CAYE) -> 2.0TDI 140PS vychází z techniky golfu či octavie, avšak kvůli robustnosti a výrobním nákladům disponuje vzadu tuhou nápravu na listových pérech. Šikovnému instalatérovi vadila, proto se rozhodl podvozek předělat a nejen ten.

"Kamarádi z firmy DIESELPOWER mohli pro motor, který má dostatek vzduchu, napsat software na doraz možností původního vstřikování. Výsledkem jsou hodnoty 176kW (240PS) a 420Nm. Kuličkové turbo (MB 350 Bluetec) se opravdu snaží - točivý moment dosahuje hodnot blízkých maxim už před 2000 otáčkami a pak zůstává konstantní takřka v celém spektru otáček. Výkon pak lineárně roste."
Martin Vaculík

Více se dočtete časopise SVĚT MOTORŮ 42/2016.




Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29

Příspěvek od parik »

AirCtl_swtLamRecMod_C ... a doufam ze bez dekalibrace doby vstriku, pak to nemuze ani torchu zakourit.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

do caddy 2260 je maximalna zbytocnost a sprostost to uz rovno zoberte dodavku a sup nan R21 8 piestikove brzdy s rozmermi 356mm gt30 35 nech ma cez 400k a fajnovka bude no ne ?
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“