To musi to DPF pekne ucpavat. Ted jsem dodelal CFHC a pri 182hp lambda 1.16-1.2 tak ty mas tak lambdu kolik?? To ze to neni videt prez dpf ze to nekouri, neznamena ze to nehuli do DPF. Diesel idealni pomer je daleko vic nez 14.5 AFR
Vim jaky to turbo ma potencial a kolik dokaze davat g/s vzduchu a na 200+hp to rozhodne neni. Mas odvahu 😊😊
VW Caddy 1.6TDI 75PS DSG to 241PS / 420Nm by DIESLEPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 20 pro 2014, 12:00, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Nejrychlejší instalatér
VW Caddy 1.6TDI 75PS (CAYE) -> 2.0TDI 140PS vychází z techniky golfu či octavie, avšak kvůli robustnosti a výrobním nákladům disponuje vzadu tuhou nápravu na listových pérech. Šikovnému instalatérovi vadila, proto se rozhodl podvozek předělat a nejen ten.
"Kamarádi z firmy DIESELPOWER mohli pro motor, který má dostatek vzduchu, napsat software na doraz možností původního vstřikování. Výsledkem jsou hodnoty 176kW (240PS) a 420Nm. Kuličkové turbo (MB 350 Bluetec) se opravdu snaží - točivý moment dosahuje hodnot blízkých maxim už před 2000 otáčkami a pak zůstává konstantní takřka v celém spektru otáček. Výkon pak lineárně roste." Martin Vaculík
Více se dočtete časopise SVĚT MOTORŮ 42/2016.
VW Caddy 1.6TDI 75PS (CAYE) -> 2.0TDI 140PS vychází z techniky golfu či octavie, avšak kvůli robustnosti a výrobním nákladům disponuje vzadu tuhou nápravu na listových pérech. Šikovnému instalatérovi vadila, proto se rozhodl podvozek předělat a nejen ten.
"Kamarádi z firmy DIESELPOWER mohli pro motor, který má dostatek vzduchu, napsat software na doraz možností původního vstřikování. Výsledkem jsou hodnoty 176kW (240PS) a 420Nm. Kuličkové turbo (MB 350 Bluetec) se opravdu snaží - točivý moment dosahuje hodnot blízkých maxim už před 2000 otáčkami a pak zůstává konstantní takřka v celém spektru otáček. Výkon pak lineárně roste." Martin Vaculík
Více se dočtete časopise SVĚT MOTORŮ 42/2016.