Je potreba zhavit u JTD a MJTD??
Napsal: 18 pro 2014, 18:53
Kluci dohadal sme se se vsme kolegama ohledne zhaveni u JTD,rptoze ja prohlasuju,ze JTD startuje bez zhaveni az nekdy do -5 pak uz je problem mel sme tak EURO 2 1,9tkua ted mam EURo 3 2,4 otocim klicek a nezhavim a startuje krasne.
ted sem tam mel 1,3 MJTD,ktera bez zhaveni nenastartovalo v dilne,kde je 21 stupnu a to 2 potom co sem vypnul motor. Rikal sme,ze tma bude jiny problem,ale vseci na me rvali,ze nee ze diesel musi zhavit:D proste vubec sem je nedokazal presvedcit. Byl tma urvany drat do rele zhaveni. a pak po oprave opravdu auto chytlo na drc tak se mi vseci vysmali no,ale dneska se auto vratilo,ze startuje az na desaty pokus a co si myslite,ze resili? zhaveni dosli na to,ze jeden zhavic jde do zkratu,ale minuly tyden byly vsechny dobre.
No a dneska aspon chvilku po vymene opravdu startuje pekne,ale ja tomu nechapu.
schodou okolnosti tam bylo na opravdu motor ducato 2,3 JTD a tam se stalo neco podobne a zase zjistili,ze nejde proud do zhavicu kvuli spatne kabelazi a furt zhaveni! proad jak debilove motor teply na dilne,ale podle nich potrebuje zhavit jinak nenastartuje.
zajimal by me vas nazor.
podle me je schopna bez zhaveni v pokojove teplote bezprostredne po vypnuti motoru nastartovat vpohode aj predkomurka.
Ted jsem za debila co chytraci, ale orpavdu JTDcka znam a vim,ze zhavit nepotrebuji dokud neni mraz. muselo by to byt nejak podmineno u novych aut,ze to blokne vstrik paliva,kdyz tam je nejaka porucha
ted sem tam mel 1,3 MJTD,ktera bez zhaveni nenastartovalo v dilne,kde je 21 stupnu a to 2 potom co sem vypnul motor. Rikal sme,ze tma bude jiny problem,ale vseci na me rvali,ze nee ze diesel musi zhavit:D proste vubec sem je nedokazal presvedcit. Byl tma urvany drat do rele zhaveni. a pak po oprave opravdu auto chytlo na drc tak se mi vseci vysmali no,ale dneska se auto vratilo,ze startuje az na desaty pokus a co si myslite,ze resili? zhaveni dosli na to,ze jeden zhavic jde do zkratu,ale minuly tyden byly vsechny dobre.
No a dneska aspon chvilku po vymene opravdu startuje pekne,ale ja tomu nechapu.
schodou okolnosti tam bylo na opravdu motor ducato 2,3 JTD a tam se stalo neco podobne a zase zjistili,ze nejde proud do zhavicu kvuli spatne kabelazi a furt zhaveni! proad jak debilove motor teply na dilne,ale podle nich potrebuje zhavit jinak nenastartuje.
zajimal by me vas nazor.
podle me je schopna bez zhaveni v pokojove teplote bezprostredne po vypnuti motoru nastartovat vpohode aj predkomurka.
Ted jsem za debila co chytraci, ale orpavdu JTDcka znam a vim,ze zhavit nepotrebuji dokud neni mraz. muselo by to byt nejak podmineno u novych aut,ze to blokne vstrik paliva,kdyz tam je nejaka porucha