Stránka 1 z 2
blbne elektrika
Napsal: 27 pro 2014, 18:54
od Pitlik
Caute, problem s elektrikou v aute v popise... netusim cim to moze byt ale pravdepodobne alternator. Na volnobeh blikaju vsetky svetla aj palubovka aj exterier aj interier. Samo od seba tuka aj rele smeroviek pritom ani nepustim smerovky. Neviete cim by to mohlo byt? Vag nehlasi chybu... som zufaly a netusim kde zacat....
Napsal: 28 pro 2014, 06:41
od chipmann
Prohledni si ukostreni kabelaze zacni od baterky....starter apod.
Napsal: 28 pro 2014, 11:40
od michal600
ted sem to taky řešil, bylo to vypálený nad baterkou v pojistkách, konkrétně se odtavila pojistka i se šrubem z pojistkovky, kabel se taky opálil, vznikl tak přechodák a byl z toho vánoční stromek
Napsal: 28 pro 2014, 12:20
od Pitlik
Zistil som ze po pridani plynu to trocha prestava... pozeral som baterku aj som meral a je v poriadku, aj poistky nad nou su vsetky v poriadku, kostra startera vyzera tiez v poriadku.. skusal som merat dobijanie alternatora a bolo to 14,05V neviem ci to je poriadku alebo nie.. tiez som si vsimol totalne vymlateny tlmic vibracii remena alternatora.. je v poriadku to dobijanie? Ktore ukostrenie by sa dalo este skontrolovat, pripadne kde moze byt este chyba v kabelazi?
Napsal: 29 pro 2014, 14:27
od Dzenik76
14V je urco v poradku......13,5 az 14,5 je normal
Napsal: 29 pro 2014, 14:38
od Pája 19
14 voltů není žádná sláva. Záleží na momentálním odběru. Kolik je napětí přímo na alternátoru? Jak vypadá volnoběžka na altíku?
Napsal: 29 pro 2014, 14:40
od optimista
podla mna baterka skus si pozicat baterku...
Napsal: 29 pro 2014, 16:22
od Pitlik
Meral som pri všetkých spotrebicoch zapnutých (kurenie, svetla, radio) aby som bol presný namerané bolo 14,30V na baterke pri zapnutom motore. Pri vypnutom motore aj spotrebicoch 12,2V. Baterka ma rok nemyslim ze by to mohla byt ona aj ked clovek nikdy nevie.... nemeral som priamo z alternatora, zmeriam - napisem.. volnobezku chcem menit spolu s tym tlmicom vibracii remena takze coskoro sa k tomu dostanem. Hlavny problem je v tom ze to nerobi stale

vsetky hodnoty, ktore som vyssie pisal boli merane ked auto slapalo v poriadku.. Cakam na chvilu kedy to zacne blikat a vypadavat aby som zmeral dobijanie. Este nieco - dokonca vyplo radio ked to zacalo robit prvy krat.
Napsal: 29 pro 2014, 16:58
od Dzenik76
tak já osobně sázím na regulator napětí v altíku.....
Napsal: 29 pro 2014, 22:59
od Pitlik
Ten asi velmi neodskusam. Alebo da sa nejak premerat?
Napsal: 07 led 2015, 11:53
od Pitlik
Vcera mi pocas jazdy zablikala a zapiskala kontrolka baterie. Nic ine som si vsak nevsimol, ale pre istotu som to napojil a VAG vypisal chyby: 01336 a 01334. Obe maju suvis s komfortkou, moze byt problem niekde tam? Kde ju mam hladat? Dakujem za pomoc (uz po vymene remena, tlmica vibracii a napínacej kladky)
Napsal: 07 led 2015, 14:16
od Pája 19
U O1 je pod volantem.
Napsal: 07 led 2015, 14:58
od Pitlik
este otazka: ked nejaky spotrebic odoberie energiu alternator na zaklade coho vie ze ma dobit? Napríklad stahovanie okien - spustim okno a odoberie prud a vidiet ako pohasnu svetla.. Regulator ma za ulohu tento odber vyrovnat tak aby nedoslo k pohasnutiu? Pretoze ked mi na snehu preklzli kolesa a miestami chytilo "grip" tak pohasli svetla a vyplo a zaplo radio..
Napsal: 07 led 2015, 17:23
od Tyouko
Skontroluj este ukostrenie karoserie pod baterkou, ale musis dat dole aj tu konzolu plastovu co je na nej baterka.
Napsal: 08 led 2015, 09:28
od Pitlik
A co tie chyby VAG, mozu byt koli zlej kostre pod baterkou? Nejde mi do hlavy ze to urobi len niekedy, inak vsetko funguje. Dnes mi to urobilo znova dokonca blikli kontrolky asr, abs, baterka.. Ostatne som si nevsimol bolo to fakt len na pol sekundy

a tri krat zapiskala palubovka.