Stránka 1 z 1

A6 - jak odvzdušnit naftový filtr ?

Napsal: 12 črc 2007, 19:55
od Gull
Zdravím
Mám A6 2.5 110kW r.1998. Dneska jsem vyměnil naftový filtr, pořádně ho zalil naftou, připojil hadičky, ale nepovedlo se mi nastartovat. Vždycky jsem točil jenom tak 10 sekund, abych neodpravil čerpadlo ( jestli už se mi to tedy nepovedlo (wallbash) (wallbash) ).
Už jsem vybil baterku a stále nic !! Mám obavy o čerpadlo.
Není na to nějaká finta ? :?

Napsal: 13 črc 2007, 19:02
od ROBINO12
ja to robim tak ze pred tym ako menim filter tak si privodovu hadicu od nadrze zatiahnem stahovakom a tak isto aj hadicu na privod paliva k cerpadlu no az potom vytiahnem filter a prehodim druhy ktory najprv nelejem do plna znova nahodim hadice odopnem stahovaky a na prvy sup to ide.ale tebe asi spadla nafta tak v takom pripade natiahnut rucne a musi ist (rofl) (rofl) (rofl) nic ine mu neostava

Napsal: 13 črc 2007, 20:47
od origoš
Je to u těchto aut běžné. Nejjednodušší je vzít "balonek" z Peugeota a pěkně napumpovat naftu. Ideální je, když se tam nechá natrvalo, kdyby bylo potřeba pumpovat.

Re: A6 - jak odvzdušnit naftový filtr ?

Napsal: 13 črc 2007, 21:05
od chiptuning
Gull píše:Zdravím
Mám A6 2.5 110kW r.1998. Dneska jsem vyměnil naftový filtr, pořádně ho zalil naftou, připojil hadičky, ale nepovedlo se mi nastartovat. Vždycky jsem točil jenom tak 10 sekund, abych neodpravil čerpadlo ( jestli už se mi to tedy nepovedlo (wallbash) (wallbash) ).
Už jsem vybil baterku a stále nic !! Mám obavy o čerpadlo.
Není na to nějaká finta ? :?
10 vterin je malo na poprve budes muset tocit podstatne dele i kdyz jsi zalil filtr

Napsal: 14 črc 2007, 08:58
od Jura
Jasně, vem startovaci kable, startovat musiš dele a jak to chytne hned to podrž pul minuty ve větších otáčkách, aspoň 2500, jinak to bude zdechat a budeš startovat desetkrát.

Re: A6 - jak odvzdušnit naftový filtr ?

Napsal: 14 črc 2007, 09:43
od frantacech
Gull píše:Zdravím
Mám A6 2.5 110kW r.1998. Dneska jsem vyměnil naftový filtr, pořádně ho zalil naftou, připojil hadičky, ale nepovedlo se mi nastartovat. Vždycky jsem točil jenom tak 10 sekund, abych neodpravil čerpadlo ( jestli už se mi to tedy nepovedlo (wallbash) (wallbash) ).
Už jsem vybil baterku a stále nic !! Mám obavy o čerpadlo.
Není na to nějaká finta ? :?
musis prijit drat od baterky na pojistku palivoveho cerpadla, tim ho pustis natvrdo. pojistka 28, soudruzi z ndr na to vyvinuli drat z vypinacem a rikaji tomu dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A
---------------------------------------------
– Otevřít víko pojistkového boxu na levé straně přístrojové
desky.
– Vytáhnout pojistku č. 28 z pojistkového držáku.
– Připojit dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A- s vodičovým
adaptérem -V.A.G 1348/3-2- na pravé
svorce do držáku pojistky č. 28 -šipka-.
– Připojit klešťovou svorku na plus pól akumulátoru vozidla.
– Sevřít hadicovou svorkou -MP 7-602- přívodní palivové
vedení k palivovému filtru na následujícím místě.
(Zadní hadice vlevo)
– Pro naplnění sací skříně stisknout spínač dálkového
ovládání na dobu cca 30 sekund, palivové čerpadlo
musí slyšitelně běžet.
– Odstranit poté hadicovou svorku -MP 7-602- na
přívodním palivovém vedení k palivovému filtru.

Napsal: 15 črc 2007, 09:55
od Gull
Díky kluci za rady, kombinací všech a s pomocí mechanika se nám to podařilo rozchodit. Balónek je užitečná věc.
Příště se ale o to radši sám pokoušet nebudu ! Dva dny trápení a ty nervy že mi odešlo čerpadlo za to nestojí. U Audi 80 Tdi jsem si měnil filtr sám a šlo to docela v pohodě, ale tady holt to není žádná stranda - pro laiky (LOL)