co říkáte na hodnoty?? Vloženy nové

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

co říkáte na hodnoty?? Vloženy nové

Příspěvek od dr.dzusik »

Co na to říkáte?
jedná se o motor 1.9tdí ASV, najeto 270tis.
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) dr.dzusik dne 16 led 2015, 20:51, celkem upraveno 2 x.
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

neviditelný
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Havlos píše:neviditelný
opraveno
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

škoda že motor nebyl ohřátej na provozní teplotu cca 85stupnu místo těch 70,2 hodnoty by byli ještě o chlup jiný.
Ale i z tohoto se dá říct že je to v normě.
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

zohrej to viacej....a potom este raz...
Tdi
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Já už to měřil několikrát a hodnoty se při zahřátém motoru nezmění. Jen mě zajímal Váš názor.
Co ty hodnoty vstřiků? Jsou tam dost rozdílné hodnoty z + do -
Předvstřik při zahřátém motoru je pořád 61. Je to dobrá hodnota na tento motor nebo máte ověřený nějaký jiný číslo?
Na tento předvstřik jsem se dostal asi na 8 pokus povolování čerpadla (noteeth)

Co ta teplota paliva? Píše to hodnotu 102stupňů.
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

skor ako predvstrek by som sa zameral na kanal 4 mas tam dost velke rozdiely ale ako pisali nadomnou poriadne to zohrej a znova
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

optimista píše:skor ako predvstrek by som sa zameral na kanal 4 mas tam dost velke rozdiely ale ako pisali nadomnou poriadne to zohrej a znova
ok hodím novej log
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

vše je ok.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

předvstřik je zbytečně vysokej, zvyšuje to spotřebu, nastav tam 48
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Humle, jakou máš zkušenost se změnou počátku vstřiku v souvislosti s nájezdem kilometrů?
Naše stařičká AGR, když jsem se koukal na počátek, je někde kolem 40 a když jsem dělal rozvody, dával jsem něco 50-55, už nevím přesně.
Na rozvodech najeto 115 000km.

Dík.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no takhle přesně to vypozorovaný to nemám jestli je to zrovna o tolik, určitě záleží taky třeba na použitým řemenu, ale myslím, že to je naprosto v pohodě, určitě ale nemá smysl dávat zbytečně velkej s tím, že to časem dojde ;)
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Huml píše:předvstřik je zbytečně vysokej, zvyšuje to spotřebu, nastav tam 48
Ok super. moc děkuji
Uživatelský avatar
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Uživatelský avatar
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.Jinak ostatní hodnoty ok...
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“