Stránka 1 z 3

N47 118D nestartuje

Napsal: 12 led 2015, 21:49
od skeletor
cau mam dotaz.. vecer jsem dojel rano auto chytlo a po chvilce zdechlo. píše to na budiku fuel pump. podávačka valí do vstriku nafta jde. V měrených hodnotách brutálně líta tlak railu. od nuly do treba 250 a obracene. hrozne to poskakuje. že by regulator tlaku na liště a

muze to jednotka vyhodnotit tak, že neotevře vstřiky pri startu? dííky

Napsal: 12 led 2015, 21:53
od dreizig5
tak určitě,jestli to líta,nejlepší změřit osciloskopem

Napsal: 12 led 2015, 21:56
od skeletor
dreizig5 píše:tak určitě,jestli to líta,nejlepší změřit osciloskopem
trosku me nakopni. dik

Napsal: 12 led 2015, 22:05
od dreizig5
zmeř co posíla ten vysoko tlak do řj,jestli to bude lítat tak je jasnej.řj potřebuje tlak na otevření vstřiku

Napsal: 12 led 2015, 22:14
od skeletor
dreizig5 píše:zmeř co posíla ten vysoko tlak do řj,jestli to bude lítat tak je jasnej.řj potřebuje tlak na otevření vstřiku
na cerpadle je jen elektromagnet. on/off
na liště je snimač tlaku a regulator tlaku je tak?

zkusim diik za radu

Napsal: 14 led 2015, 12:11
od roman1648
regulator je na čerpadle, aspoň u 3.0d
na railu je jen snímač tlaku už, ale třeba je to jinak..

Napsal: 14 led 2015, 12:16
od skeletor
roman1648 píše:regulator je na čerpadle, aspoň u 3.0d
na railu je jen snímač tlaku už, ale třeba je to jinak..
Jo mas pravdu. Jinak z prepadu vstriku nic nejde z prepadu na liste taky ne a cerpadlo da tak 2 bary. Podavacku prstem neudrzim takze asi k.o. cerpadlo nebo jiny napady? Dle merenych hodnot da cerpadlo 3 bary. Coz je zatracene malo.

Napsal: 14 led 2015, 12:26
od dreizig5
to je hodně málo.jaks to měřil?diag a nebo budík?

Napsal: 14 led 2015, 12:37
od roman1648
počkej jako vysokotlak dává tak málo nebo podávačka ?
třeba u e46 jsemnějaký podávačky už měnil - ten hliníkovej válec pod podlahou

Napsal: 14 led 2015, 13:15
od Míšánek
podle toho co píše, tak ty 2 až 3 bary jsou naměřené na railu. Taky bych to viděl na vysokotlak. čerpadlo. Btw mohl by tohle dělat i regulátor tlaku na cr čerpadle?

Napsal: 14 led 2015, 13:58
od roman1648
z mý zkušenosti regulátor dělá spíš že je tlak moc vysokej a padá to do nouze, vypíná se motor, ale možná to dělá i opačný efekt
to je ten motor už s rozvodama vzadu ? dá se nějak poznat jestli se čerpadlo vůbec točí ? asi prd co..

Napsal: 14 led 2015, 20:29
od skeletor
roman1648 píše:z mý zkušenosti regulátor dělá spíš že je tlak moc vysokej a padá to do nouze, vypíná se motor, ale možná to dělá i opačný efekt
to je ten motor už s rozvodama vzadu ? dá se nějak poznat jestli se čerpadlo vůbec točí ? asi prd co..
jestli se toci cerpadlo zkusim ráno baterka k.o. ale zvuk je zdravej pri startu
na cerpadle je skutecne regulator tlaku
tlak jsem meril diagnostikou na rampe railu po smazani adaptacnich hodnot.
Pro jistotu jsem odpojil i cidlo tlaku at si to veme nahradni hodnotu a povoli to start pri chybe tlak cidla.
z prepadu nafta nejde pri startech takze ztrata tlaku tryskama vyloucena
z prepadu na rampe pri startu taky nic nejde
podavaci v nádrži hrci.

jo to je ten s rozvodama vzadu.

Napsal: 15 led 2015, 08:10
od roman1648
pak dej vědět cos vyzkoumal, byl jsem ca. před deseti lety u vývoje tohoto motoru ( sorry paskvilu ) v BMW, dělali jsme pro ně návrh chlazení, má to vodní pumpu od SIL ( Industry Saleri Italo ) a termostat od nás :D ...co já se tam najezdil do té motorárny ve Steyeru...

Napsal: 15 led 2015, 09:31
od Bmwrepair
Jestli to ma uz rozvody vzadu a najeto vic nez 250000 km, tak se priprav na nejhorsi. Pretrzenej retez. Tlak na railu 2 bary je o tom ze se netoci cerpadlo

Napsal: 15 led 2015, 09:48
od roman1648
jojo, to si taky myslím...
to je na motor ven ne ?

http://bmwfans.info/parts-catalog/E82/E ... sure_pump/